To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Inne - 2004 Subaru Impreza WRX by sliwur

sliwur - 2013-07-07, 17:48
Temat postu: 2004 Subaru Impreza WRX by sliwur
Po eclipse przyszedł czas na auto z lepszym napędem - 4x4, z dużego wyboru aut i po paru przejażdżkach wybór padł na subaru - jeździłem paroma konkurencyjnymi autami i subaru wypadał na tle konkurencji lepiej w szczególności pod dwoma względami - frajda z jazdy i dźwięk. Kupiłem WRX'a z 2004 roku, z zawieszeniem od STI, bov'em Forge, 2,75" przelotowym wydechem, turbotimerem greddy, kubłami i boczkami w drzwiach od STI, jak również spoilerem i naklejkami STI. Poza tym to zwykły WRX w którym trzeba zrobić kilka rzeczy - zaczynając od poprawek blacharko-lakierniczych:) Poniżej wstawiam zdjęcia. I jak ktoś wie jaki to dokładnie model felg to proszę o napisanie mi tego, bo nigdzie nie mogę znaleźć, wiem że są kute i naprawdę ładne:)










wojtas - 2013-07-07, 18:43

no no.. :]
fajne fotele - nie chcesz sprzedać? :jezyk:

sliwur - 2013-07-07, 18:53

wojtas, zostają u mnie, ale na allegro znajdziesz w bardzo przystępnej cenie, wydaje mi się że trzymają lepiej niż sparco które miałem w 2g(przynajmniej dla kogoś mojej postury tak jest) :ok:
Hołek - 2013-07-07, 22:32

Ładny. Nie zalewa co go?
sliwur - 2013-07-07, 22:39

Jak na razie mechanicznie wydaje się idealny, silnik pracuje równiutko, nie zalewa nic - więcej wypowiem się za jakiś czas jak pojeżdżę. Trzeba zrobić blacharkę i odwiedzić hamownie - poprzedni właściciel twierdzi że zmierzył około 250km ale chcę sam sprawdzić ile jest. Orientuje się ktoś, czy jakbym chciał wsadzić 16g to muszę kuć? Bo według poprzedniego właściciela trzeba zakuwać silnik do tego?
wojtas - 2013-07-07, 22:40

Cytat:
wojtas, zostają u mnie, ale na allegro znajdziesz w bardzo przystępnej cenie

faktycznie
w porównaniu z evo cena barszczowa i wiekszy wybór :ok:
to sie przymierze do nich na jakim spocie :jezyk:

GOLDI - 2013-07-07, 22:57

sliwur napisał/a:
Jak na razie mechanicznie wydaje się idealny, silnik pracuje równiutko, nie zalewa nic - więcej wypowiem się za jakiś czas jak pojeżdżę. Trzeba zrobić blacharkę i odwiedzić hamownie - poprzedni właściciel twierdzi że zmierzył około 250km ale chcę sam sprawdzić ile jest. Orientuje się ktoś, czy jakbym chciał wsadzić 16g to muszę kuć? Bo według poprzedniego właściciela trzeba zakuwać silnik do tego?
jop... to tylko wrx... po co 16g? nie prosciej turbo z sti ? na tej sprezarce jakies 260hp do ugrania... poza tym subarek sie nie tjuninguje :) jezdzisz seria i dbasz i cieszysz sie funem z jazdy... kazde modyfikacje na dluzsza meta konczsza sie piekacym portfelem ;)
sliwur - 2013-07-07, 23:08

myślałem tak do 300-320hp żeby zrobić więc nie jakoś masakrycznie dużo... Co do kosztów modyfikacji - znam już to, ale wiem że to daje większy fun niż seria:) Do turbo z sti już nie trzeba kuć? Bo rozumiem że lepszy ic wtedy by sie przydał? I jak wtedy z pompa paliwa/wtryskiwaczami itd? Ewentualnie czy znasz jakiś mniej inwazyjny sposób na poprawe przyspieszenia?
GOLDI - 2013-07-07, 23:27

sliwur, h4 to nie r4 :) subaru to nie mitsu :) przelicz koszty :) tutaj sa x2 w stosunku tego co w mitsu ;) nie tuninguj :) Twoje napedy sa do Twojej mocy... musialbys wszystko z Sti przekladac... jak chciales modzic to trzeba bylo STi kupi a nie WRXa ale to juz nie ta polka cenowo... zreszta czas sie na SIP przesiasc z mekp ;)
jagos - 2013-07-08, 08:49

wojtas, zapraszam do komusu na przejazdzke i przymiarke do WRX-a. Przejechakem sie i dupy nie urywa. Fakt. Fotele z STI...malina, ale tylko one ujely me serce. Coltem robie tego wrx-a jak chce i na ktorym biegu chce :-] sliwur, auto nie tak latwo finansowo rozwojowe jak mitsu. Na e4 z 96r trzeba wydac 30tysi. Za 2/3 tego kupisz Impreze wrx po 2001r. Dlaczego? Odpowiedz masz powyzej :-)
GOLDI - 2013-07-08, 10:42

moim zdaniem nie wazne ze evo sa bardziej rozwojowe :) jezdzilem wieloma evo od seryjnych piątek do pomodzonych dziesiatek, do 600hp... fakt fajne precyzjne, swietne samochody, przewidywalne i po pewnym czasie NUDNE az do bólu... i zadne z nich nie dawalo tyle frajdy z jazdy co burbaru :)

jagos, wpadnij na wolne ciasne kielce swoim coltem :) to taki nawet seryjny wrx Cie zje jak che, pprzezuje i wypluje :) prosta to żaden wyznacznik :)

Tiamat - 2013-07-08, 10:57

niech służy bezawaryjnie :ok:
nie jeździłem nigdy wrx/sti także pisze się na rundaka na jakimś spoto - zlocie.

sliwur - 2013-07-08, 11:21

Tiamat, GOLDI, dzięki - więc co do modów to będzie tylko zawias + heble i ewentualnie odchudzanie:) Jak będzie za mało to uzbieram różnicę ceny i kupię STI:) Na SIP będę w tym tygodniu:)
jagos - 2013-07-08, 12:23

GOLDI, gdyby mnie jarały bubaru to bym zakupił takowy wózek. A jeżdżę Coltem bo lubię rzadko spotykane autka i do tego coś pomodzone. Masz rację- liczą się umiejętności a z racji tego, że w wawie nie ma torów takich jak chociażby Kielce czy Poznań to nie potrzebuję auta z AWD. Choć myślę, ze Colt dał by sobie świetnie radę na torze. Można by o tym dyskutować, przytaczać przykłady, ale to nie miejsce. Co chwilę słyszę na krakowskiej dźwięk boxera. Jeździ tego coraz więcej. Co nie zmienia faktu, że sliwur, zakupił kawałek dobrej motoryzacyjnej historii. Ja choruję na Deltę Integrale w 16V w cywilnej wersji. Dużo kierowców myli je z Polówkami :jezyk: Tylko, że taka Integralka kosztuje tyle co 2-3 bubaru :P
rosomak1983 - 2013-07-08, 14:11

Nie wiem zbyt wiele o subaru ale cudownie brzmi ten bulgot bokserski... :serduszka: Jeden gosc miał jakies subaru wrx albo sti to chyba przy przebiegu 160tyś na seryjnej mocy pierscienie popekały... teraz jezdzi evo :jezyk:
MATi - 2013-07-08, 15:09

jagos, Ty pracujesz w tym autoauto na Krakowskiej?? Jak tak to byłem tam wczoraj i widziałem tam WRX z czarną machą , nie wiem jak mechanicznie ale z zewnątrz to wygląda jak trup :jezyk:
Piotrekmm - 2013-07-08, 15:39

MATi, przestan jarać fajki w aucie!!!!!!!! :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz:

Trzymam go za oknem :hahaha: /MATi

nie sciemniaj w niedziele wszystko widzialem ;)

sliwur - 2013-07-08, 18:04

rosomak1983, ten bulgot jest jak najlepsza muzyka:) Co do awaryjności to wujek miał es-ti-aj-a z 2003-go i nie mógł jeździć dopiero przy przebiegu 230tyś - bo mercedesem na nim pierwszeństwo wymusili i subaru do kasacji poszło:P Mam nadzieję że przy używaniu samych dobrych części będzie bez awarii:) jagos, z aut rzadko spotykanych i pomodzonych miałem 420a turbo i jak na razie wystarczy, jak los się do mnie uśmiechnie to kiedyś kupię jedno z aut o których marzę a na które nie mogę sobie pozwolić, a one są rzadko spotykane:)
Pablo1o - 2013-07-08, 23:33

Szybka zmiana auta :)

Gratulacje bo subaru to naprawdę fajny wybór :)

Hołek - 2013-07-08, 23:46

pytam o zalewanie bo na bovie lubi :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group