To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Koło zamachowe

simongs1 - 2008-03-10, 22:16
Temat postu: Koło zamachowe
mam zamiar kupic kolo zamachowe ale mam maly dylemat czy kupic act czy FIDANZA?? ktore lepsze ??co o tym sadzicie ??

oraz mysle nad zakupem nowego intercoolera a mianowicie calego kit-u ale nie wiem zbytnio co i jak czym sie rozni kit za 800$ np ten http://cgi.ebay.com/ebaym...tem330218602442
od innego co mozna kupic za 300$ wygldaja idento czy to ma az takie znaczenie ?

aha jescze jedno co myslicie o tym http://cgi.ebay.com/ebaym...tem350033043876


z gory dzieki

Pablo1o - 2008-03-10, 22:52

Co do IC to moim zdaniem nie b?dziesz mia? zbyt du?ej r??nicy w IC z orurowaniem. Ew Same opaski b?d? w najgorszym razie do wymiany . Chocia? ja bym kupi? firmowy zestaw. Przynajmniej po zdj?ciach widac , ?e kto? te zestawy montowa? do Eclipsa :)

Co do drugiego zestawu to bym go odradza?. Kiepskie s? te Kolektory Wydechowe. Ci?zko p??niej je nawet p??niej pospawa?... Turbina mo?e by? kiepskiej jako?ci. Czyta?em , ?e jednemu go?ciowi wysra?a si? po tygodniu. Po rozebraniu okaza?o si? , ?e "???tek " kt?ry produkowa? te turbiny w jednej warstwie nie zrobi? otworu na wlot oleju. turbina wog?le nie mia?a smarowania. Dopiero po przewierceniu , naprawie ca?ej turbiny zacz??a chodzi?... Takie ma?e niedopatrzenie... :/

Anonymous - 2008-03-10, 22:59

Co do kola to oba sa super. Wagi sa podobne jesli nie takie same i kazde z nich bedzie super. Osobiscie polecalbym ACT bo mam ich sprzeglo i wiem ze nie robia badziewia. (To nie znaczy ze Fidanza robi). Co do zestawow to ten IC troche przesadzony jak dla mnie jak na kit z Ebaya.Co do turbo to zawsze jest jakas loteria. Powiedz mi co masz zamiar zrobic?
Anonymous - 2008-03-10, 22:59

ten zestaw turbo to chinszczyzna... SBR przyjacielem Twym simon :>

co do kola zamachowego... kupuj ACT caly komplet wraz ze sprzeglem... FIDANZA moim zdaniem jest za lekkie!!

Szakal - 2008-03-10, 22:59

Turbo kity to se mo?na o kant dupy pot?uc :ass: To co najwy?ej widzia?o fabryke w Chinach :ksiadz:
Ryfi - 2008-03-10, 23:06

FMIC od iveco turbo daily da sie zamontowac bez wiekszych problemow cena ok 450zl
do tego IC z ebay przednia belke musisz wywalic, a chinszczyzne sobie odpusc....

MikeR - 2008-03-11, 07:06

Intercoolery firmy ETS to czo??wka je?li chodzi o firmowe IC w USA. Bardzo dobra firma, bardzo dobra obs?uga :amen: .

R??ne modele do wyboru, ??cznie z takim gdzie nie ma potrzeby likwidowania przedniej belki.

http://www.extremeturbosystems.com/

SAMAEL - 2008-03-11, 16:09

mo?e ja si? wypowiem ....

1. intercooler. czym sie r??ni zestaw za 100, 300 usd od takiego za 800 ? tym ?e za 300usd dostajesz cooler kt?ry mo?na za 60usd kupi?... plus par? kolanek , par? porostych r??nych rurek, l?cz?wki i jest to temat pod tytu?em "zr?b se sam" ... ten zestaw za 800 co da?e? to jest wszystko dopasowane zak?ada? dokr?ca? w seryjne miejsca ?rubeczki i lala.

od iveco jest spoko ale jego przep?yw jest niepor?wnywalnie mniejszy od nawet chi?skich produkt?w wzorowanych na rdzeniach spearco lub universe nie m?wi?c o orygina?ach.

z do?wiadczenia wiem ?e ?ci?gni?cie samego coolera ekspresem tak by do 10ciu dni by? kosztuje z cen? coolera ko?o 500z?. czyli cena jak nowy iveco a jest ?adnejszy i lepszy. jak chcesz orurowanie w pl to ja robi? w przedziale 600-800z? nie wiem jak inne zak?ady.

2. turbo kit.... ?adnie na ?cianie wygl?da.

simongs1 - 2008-03-24, 18:01

z do?wiadczenia wiem ?e ?ci?gni?cie samego coolera ekspresem tak by do 10ciu dni by? kosztuje z cen? coolera ko?o 500z?. czyli cena jak nowy iveco a jest ?adnejszy i lepszy. jak chcesz orurowanie w pl to ja robi? w przedziale 600-800z? nie wiem jak inne zak?ady.



to za ile bys mi zrobil taki zestaw orurowania :-) jak byla by srednica rur ??czy musial bym jechac do ciebie autem czy zrobil bys tak ze tylko bym sobie wszystko sam pozakladal ?? aha jak wyglada sprawa z flansza na blow off-a ??a zrobil bys tez rure od kolektora sacego do przep?ywki?
a tak po za tematem to na serio masz 20lat :badcrack:

SAMAEL - 2008-03-24, 18:29

ano na serio... :jezyk: :jezyk:

potrzebowa? bym samoch?d. ?rednica rur od turbo do ic 54mm przechodz?ce w 70mm za fmic rura ?recnida przepustnicy, ja mam przepustnic? 1g i mam 70mm u ciebie b?dzie mniesze. z bovem nie ma problemu.
musia? bym dok?adnie policzy? materia? jak by? by? zainteresowany

simongs1 - 2008-03-24, 18:34

to sk?d ty tyle wiesz co :-) :protest:
byl bym zainteresowany tymi rurami ale jest jeden problem bo nie mial bym jak podjechac autem do ciebie bo narazie bede wkladal silnik wiec chcialem odrazu wszystko zamontowac napisz za ile bys chcial cale orurowanie :-)

Pablo1o - 2017-03-07, 17:08

Pozwole sobie odgrzac kotleta.
Jakie kolo zamachowe najlepiej teraz wybrac do AWD 6 bolta?
Act, fidanza , exedy czy szukac ori ?

Brian - 2017-03-07, 18:28

Zostawić OEM ;) Albo ACT ale Street reszta za lekkie do użytku miejskiego :ok:
dani.boss - 2017-03-07, 19:25

Pablo1o na jakim etapie jesteś budowy swojego projektu? czemu nie uzupełniasz prezentacji?! :protest:
Pablo1o - 2017-03-09, 09:01

Cześć Dani,

Bo się rozleniwiłem strasznie. A tak na poważnie to miałem meksyk w pracy. Od tygodnia znowu zaczynam coś dłubać. Jak zacznie się coś pojawiać to wrzucę jakąś aktualizację.

jagos - 2017-03-15, 22:55

Ja po przejściach z Fidanzą zdecydowanie jej nie polecam. I jakiekolwiek inne ze skręcanym wieńcem. Odelżone oem koło albo pełne ACT. Jeśli nie masz zamiaru go wysoko kręcić i mieć dużego turbo to odelżył bym seryjne i wyważył. Jeśli chcesz założyć duże turbo, ostre wałki to wtedy lekkie koło ma sens. Choć tez nie zawsze. Lekkie koło nie utrzyma Ci spadku obrotów po puszczeniu gazu i bedzie Ci gasł. Chyba, że ustawisz wolne obroty na 1300rpm :P Ja się z tym męcze strasznie choć już w tym kierunku coś modzę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group