To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Stuki ze skrzyni korbowej

zaxdamian - 2008-03-12, 08:21
Temat postu: Stuki ze skrzyni korbowej
Stuki ze skrzyni korbowej...
Konkretnie od strony kolektora wydechowego na wysoko?ci od przewodu wodnego w do? do miski. co mo?e by? przyczyn??czy obr?cona panewka na wa?ku wyr?wnuj?cym?Mo?liwe ?eby silnik chodzi? na obr?conej panewce?
Takie moje podejrzenia bo co tam stuka? mo?e?Nie ma b??d?w w komputerze. Wydech nie jest nigdzie dziurawy, olej w silniku jest(tyle ile potrzeba), wszystko chodzi normalnie, samoch?d si? zbiera, tylko cykanie mnie wkur...
dodam ?e ostatnio przeskoczy? mi rozrz?d na wale ale teraz jest zrobione i na 100% jest ustawiony dobrze

Sebter - 2008-03-12, 08:36

zaxdamian napisał/a:
Mo?liwe ?eby silnik chodzi? na obr?conej panewce?



ja swoja znalazlem w misce olejowej a silnik wciaz pracowal ... ;P Raczej wa?ki ;(

zaxdamian - 2008-03-12, 09:56

a jakie mia?e? objawy tego? zdarzenia?innymi s?owy sk?d widzia?e? ?e ci panewka pad?a?
SAMAEL - 2008-03-12, 17:30

hmmm.... bo stuka i napier......a ? nic innego o tym nie ?wiadczy. nie rozbierzesz si? nie dowiesz b?dziesz je?dzi? jak to panewka zar?niesz wa? czy wa?ek, a opi?kami za?atwisz pier?cienie i reszt? panewek....
Anonymous - 2008-03-12, 20:03

http://www.eclipse.net.pl...?t=1359&start=0 <- tam masz filmiki i slychac jakie dzwieki wydaje silnik z obrocona panewka. Mozesz porownac
wolf - 2008-03-12, 20:19

Jak to panewka od wa?ka to powinno spa?? ci?nienie oleju a co za tym idzie zatrzesz silnik nawet go nie pal bo szkoda, ?ci?gaj mise i b?dziesz wszystko wiedzia?.
zaxdamian - 2008-03-12, 20:31

przecie? mam wsk?nik od ci?nienia oleju. Poza tym wa?ek ten z przodu to raczej nie ma nic wspolnego ze smarowaniem??
Te filmiki z tego drugiego topicu dotycz? panewki korby tak?d?wi?k jest wog?le inny....tam faktycznie napier.... a u mnie tylko cyka. Nagram jutro film to pos?uchacie
W ka?dym razie dzi?ki za zainteresowanie

SAMAEL - 2008-03-12, 21:49

seryjny wska?nik ci?nienia oleju mo?na sobie wsadzi? w d.......... mi z dw?ch panewek zrobi?o ?yletki i ich po?owa znalaz?a si? w misce olejowej a ci?nienie oleju jak ?adnie sobie by?o ponad po?ow? tak sobie dalej by?o tylko co? zacz??o napier............ seryjny wska?nik bierze ci?nienie z wyj?cia pompy oleju przez filtrem gdzie ZAWSZE B?DZIE CI?NIENIE.... ?eby? si? nie oszuka?... ja k?ad?.......... na ten seryjny wska?nik montuj? sobie w g?owicy czujnik tam gdzie w 1g jest wyj?cie na turbo i b?d? mia? na dodatkowym wska?niku prawdziwe wskazania.... albo poprostu przemieszcz? seryjny czujnik w to miejsce, kt?re jest ju? za silnikiem i ci?nienie idzie dalej do turbo (jak jest) i to b?dzie wiarygodnie, seryjny wska?nik pokazuje jedynie czy dzia?a pompa .....

wa?ek balansowy ma du?o wsp?lnego ze smarowaniem.... jak by? nie wiedzia? chodzi na panewkach jak wa? korbowy ... jak jego panewk? ze?re to te? stracisz ci?nienie oleju lub jego cz??? i nawet o tym nie b?dziesz wiedzia? puki albo silnik nie stanie albo opi?ki nie zaj.....? pompy oleju tak ?e stanie...

pozdrawiam i mi?ego pocykiwania...

wolf - 2008-03-12, 22:01

Ma wsp?lne ze smarowaniem to ?e jak ci wypad?a panewka z tego wa?ka a raczej z gniazda to ci?nienie oleju ci tamt?dy spieprza ale nie a? tak aby wskaznik spad? ca?kowicie b?dzie wskazywa? tyle ?e mniej, a panewka je?li wypad?a to by? mo?e dynda sobie teraz na wa?ku i wydaje takie dziwne odg?osy.No ale to tylko domys?y nagraj filmik to pos?uchamy.
Sebter - 2008-03-13, 08:38

zaxdamian napisał/a:
a jakie mia?e? objawy tego? zdarzenia?innymi s?owy sk?d widzia?e? ?e ci panewka pad?a?


jecha?em, jecha?em jecha?em, wyprzedzalem w miescie kumpla i gdzies przy 5 tys. obrotow jak mi cos pierdolnelo w silniku to od razu bylo wiadomo ze cos nie tak, przestal trzymac wolne obroty na poczatku, gasl na luzie i zaczal oczywiscie stukac delikatnie, do 1500 obrotow nie slychac bylo tego u mnie tylko powyzej, zajechalem na kanal, odkrecilem miske i wyjelem panewke ;P stad wiedzialem ;P

zaxdamian - 2008-03-13, 11:21

SAMAEL napisał/a:
na ten seryjny wska?nik montuj? sobie w g?owicy czujnik tam gdzie w 1g jest wyj?cie na turbo i b?d? mia? na dodatkowym wska?niku prawdziwe wskazania.... albo poprostu przemieszcz? seryjny czujnik w to miejsce, kt?re jest ju? za silnikiem i ci?nienie idzie dalej do turbo (jak jest) i to b?dzie wiarygodnie, seryjny wska?nik pokazuje jedynie czy dzia?a pompa .....


okaza?o si? ?e to pompa wody. Wymieni?em i ju? nie cyka:D sory za zawracanie g?owy i dzi?ki za pomoc

Sebter - 2008-03-21, 09:12

o.O hahahaha

to fuksa miales ;D

pozdro i powodzenia na przyszlosc ;P mi sie nie udalo ;P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group