To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Artykuły - Wałki rozrzadu turbo i NA porownanie 4g63

rosomak1983 - 2013-11-17, 00:33
Temat postu: Wałki rozrzadu turbo i NA porownanie 4g63
Znalazłem ciekawe dane na temat seryjnych wałków, bywa to czasem poruszane wiec po krótce utrwalam;

Kolejno; Part# Adv. D ur. Dur @ .050 Lift (in) Lift (mm)

USDM 4G63 (Eclipse/Talon Turbo) Stock 248°/248° 200°/200° .349"/.350" 8.86/8.89

USDM 4G63 (Eclipse Non Turbo) Stock 256°/248° 208°/204° .365"/.349" 9.27/8.86

Tiamat - 2013-11-17, 10:29

możliwe, że seryjne wałki do n/a " euro " mają inną specyfikację czy różnica wynikała tylko i wyłącznie ze stopnia sprężania?
rosomak1983 - 2013-11-17, 15:32

Tiamat, dobre pytanie. Ja troche buszuje po necie w celu rozpoznania wałków które sam mam i przypadkowo sie natknałem na dosc ciekawe info. Tak jak nieraz było pisane wałki NA sa ciut ostrzejsze od turbo OEM. Moim zdaniem nie bedzie róznicy USDM/ euro w tym aspekcie.
ronino - 2013-11-18, 17:43

mam fajny dokument z AMS porównywający większość wałków sportowych do 4g63 - jak by ktos podał maila to prześlę i fajnie by było to tu załączyć
Hołek - 2013-11-20, 17:45

ronino jestes w stanie mi podesłac? Tomcarth@wp.pl

a orientuje sie ktos jaka ostrosc jaja seryjne wałki w evo?

GOLDI - 2013-11-20, 21:00

http://forums.evolutionm....ad-updated.html
jagos - 2013-11-22, 15:55

JA u siebie mam z NA i silnik inaczej pracuje zdecydowanie :) Na początku myślałem, że cholera coś nie tak, ale uświadomiłem sobie, że mam wałki z NA :)
Horacjusz - 2014-05-12, 12:49

Czyli co do turbo lepiej wałki z N/A pakować ?
RoXall - 2014-06-03, 11:19

Masz wtedy wyższe wzniosy.
Horacjusz - 2014-06-24, 16:30

Ktoś z naszych ma w turbo wałki od n/a ?
$livka46 - 2014-06-24, 17:21

jagos wyżej napisał ze ma :jezyk:
Horacjusz - 2014-06-24, 17:28

Chodzi o to czy jest sens zmiany. Czy mi to coś polepszy czy pogorszy w pracy silnika itp. Poszło pw. Goldi jak sądzisz? :roll: może by dół się polepszył?
Hołek - 2014-06-24, 18:41

na ostrzejszych to chyba gora polepszyła :)
Horacjusz - 2014-06-24, 19:59

Góra to oczywiste. A jak to z dołem wygląda? :dance:
Tiamat - 2014-06-24, 22:24

a różnie, zależy od parametrów konkretnego wałka, ustawienia rozrządu, stopnia sprężania itd.
Horacjusz - 2014-06-25, 11:14

Dlatego pytam o konkretne wałki czyli od N/A dane wyżej, rozrząd seria, stopień sprężania seria turbo. Jest ktoś tu w stanie udzielić mi konkretnej odpowiedzi?? co z dołem i czy warto wstawiać wałki od N/A do turbo. :protest:
GOLDI - 2014-06-25, 11:25

Horacjusz napisał/a:
stopień sprężania seria turbo.
nie masz CR seria. masz CR jak w evo.

Horacjusz napisał/a:
czy warto wstawiać wałki od N/A do turbo.
jest to ekonomicznie nie uzasadnione ;) lepiej dozbierac do jakis aftermarketowych
Horacjusz - 2014-06-25, 14:06

Wtf Goldi niby czemu? Mam prośbę jak byś mógł mi na pw wysłać co mam w silniku zrobione. Bo sam juz niewiele.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group