Prezentacje Eclipse - Eclipse 3G by James
James - 2014-05-03, 15:34 Temat postu: Eclipse 3G by James Zapraszam do prezentacji mojego 3G
Trochę histrorii...
Moja przygoda z Eclipse-ami rozpoczęła się w 2001r., kiedy to kupiłem 1G 2.0. W przeciągu 13 lat miałem: 3x1G, 1x2G (Eagle Talon), 1x4G.
Eclipse to choroba
Kiedy w grudniu 2013r. sprzedałem po 4 latach posiadania 4G czegoś mi brakowało, czegoś innego od mas samochodów poruszających się po polskich drogach. Choć w listopadzie 2013r. kupiłem Mitsubishi Endeavor (polecam ten wóz jak najbardziej) to znowu zatęskniłem za Eclipse.
Poszukiwania po raz n-ty
Szukałem 3G, niekoniecznie 3.0 i niekoniecznie manual. Poszukiwania ograniczyłem terytorialnie do Warszawy + 50km. Pod uwagę wziąłem 2szt 3G Spyder i jedno Coupe. Pierwszy Spyder 3.0 automat był w miarę ok, choć wymagał kosmetyki, uszczelnienia wydechu. Drugi Spyder 2.4 automat wymagał już więcej troski i na dzień dobry został skreślony z listy. Przyszedł czas na podjechanie i obejrzenie w Pruszkowie 3G. Ze sprzedającym umówiłem się na stacji benzynowej BP, gdzie podjechał Eclipse trochę przykurzony, z nieciekawymi wg mnie felgami, w welurowej tapicerce, żółtymi i zmatowionymi lampami przednimi, ale z silnikiem w niezłej kondycji, ładnie i równo pracującym; blachami w dobrym stanie, które nie wymagały wizyty u lakiernika. Eclipse był u sprzedającego od 2009r. i przez ten czas przejechał 8.000km. Grzecznie podziękowałem sprzedającemu za prezentację Eclipse i umówiłem się, że dam odpowiedź czy go kupuję w następnym dniu. Zdecydowałem się na TAK i po kilku dniach negocjacji e-mail załatwiliśmy formalności. Po raz n-ty stałem się właścicielem...
Eclipse 3G Coupe 3.0 V6 manual
Przebieg: 126.000
Silnik: 3.0 V6
Skrzynia: manual
Tuning Eclipse
Od marca 2014r. zmieniłem:
1. Tapicerkę welurową zastąpiłem podgrzewanymi, elektrycznymi fotelami oraz kanapą z Eclipse 4G. Tutaj należą się podziękowania dla kolegi strunczez, który udostępnił mi schematy elektryki foteli 4G.
2. Oryginalne felgi 17" zastąpiłem 18" Momo Arrow.
3. Lampy przednie na soczewkowe.
4. Trochę odświeżyłem tunel środkowy oraz zaciski hamulcowe.
Następne kroki
1. Wymiana łożysk kół przednich.
2. ...
Zdjęcia
Trzcina - 2014-05-03, 20:08
Fotele pasowały P&P? Wygląda na zadbaną sztukę. 3G jest ładnym wozem, zwłaszcza jak się go zobaczy na żywo
Wersja silnikowa to chyba najlepsza z dostępnych Fajnie sie to zbiera?
Gratuluję zakupu i pozostania w rodzinie Eclipse
szkoti - 2014-05-03, 20:18
choć nie przepadam za 3g to ten się mi podoba...
Misfit - 2014-05-03, 20:24
MI też sie podoba, na tych felgach wygląda zacnie Szkoda że tak rzadko takie ladne sztuki spotyka sie na drodze.
GOLDI - 2014-05-03, 20:32
skoda ze felgi wychodza za obrys
Trzcina - 2014-05-03, 20:35
A w ogóle takie fotele podejdą do 2G ?
cichydawid - 2014-05-03, 21:05
zajebiaszczy, ale mi się podoba, jak 3G i 4G nie grzeszą pięknością... ale świetne felgi, lakier sie wydaje zadbany bardzo, taki Eclipse mmmm normalnie
James - 2014-05-03, 21:46
Wszystkim dziękuję za dobre słowo Eclipse jest w niezłym stanie, choć jak zawsze będę go dopieszczał. Na pierwszy ogień pójdzie zawieszenie, bo łożysko mi buczy. Będę wiedział więcej jak pojadę na trzepaki.
Trzcina - zbiera się nie najgorzej, choć demonem prędkości nie jest, ale spokojnie daje radę. Co do foteli to nie mam bladego pojęcia, czy podejdą do 2G, ale jak chcesz to mogę zmierzyć dokładnie fotele i Ci podać wymiary. Trochę z tym pracy było, ale dałem radę i jakby co pomogę.
Goldi - felgi wystają, ale bieżnik opon jest na równi z obrysem auta. Trochę trąca to o german styl.
MATi - 2014-05-03, 22:10
całkiem ładną sztukę wyrwałeś , wnętrze wygląda na zadbane, do mnie osobiście felga ta jakoś nie przemawia ale to gusta... jak dla mnie to trochę stoi jak koza i bym ją lekko opuścił w dół żeby do koła to pasowało
James - 2014-05-03, 22:18
Mati, stoję właśnie przed wyborem: obniżać, czy zostawi tak jak jest. Jak zawsze każdy wybór ma swoje + i -. 18" już dobrze utwardziły Eclipse-a i spowodowały znacznie lepsze prowadzenie w zakrętach - wiem, wiem Eclipse nie skręca
Trzcina - 2014-05-04, 09:52
James napisał/a: | Trzcina - zbiera się nie najgorzej, choć demonem prędkości nie jest, ale spokojnie daje radę. Co do foteli to nie mam bladego pojęcia, czy podejdą do 2G, ale jak chcesz to mogę zmierzyć dokładnie fotele i Ci podać wymiary. Trochę z tym pracy było, ale dałem radę i jakby co pomogę. |
Gdyby nie sprawiło Ci to problemu to byłbym wdzięczny za pomiary, głównie rozstaw szyn oczywiście oparcia i "siodła" też
James - 2014-05-04, 12:15
Trzcina, dzisiaj wrzucę Ci wymiary.
[ Dodano: 2014-05-07, 20:45 ]
Uff, wreszcie udało mi się zmierzyć fotele 4G i otwory montażowe wynoszą:
fotel kierownika: szerokość 43cm/długość 44
fotel pasażera: szerokość 44cm/długość 43
P.S. Uwaga. W/w wymiary nie dotyczą strony od tunelu środkowego, bo nie miałem jak jej zmierzyć. Aby zamontować fotele należy zrobić szyny, choć to dumna nazwa. Ja nazwałbym to prostokątnym kawałkiem blach w wymiarach 48x8cm, 2szt. na fotel.
Trzcina - 2014-05-11, 09:23
James, dzięki za wymiary, pewnie to info nie tylko mi się przyda
James - 2014-05-14, 19:42
Trzcina, nie ma sprawy. Polecam montaz foteli z 4G do innych Eclipse-ow. Fotele ori w 2/3g to kanapy
[ Dodano: 2014-09-17, 15:51 ]
Dzisiaj Eclipse przeszedł przegląd bez najmniejszego problemu, co mnie cholernie ucieszyło Panom z SKP spodobały się bardzo tylnie światła ori amerykańskie, bo po ich zapaleniu mieli złudzenie, że czerwone kółka na nich są wypukłe
koening - 2018-05-28, 10:23
Ma ktoś namiary skąd ogarnąc takie tylnie lampy?
|
|
|