4G63/4G63T (2.0l) - TD05HR z EVO VIII w 6bolcie
jagos - 2014-06-22, 13:02 Temat postu: TD05HR z EVO VIII w 6bolcie Siema. Zastanawiam się nad turbem z EVO8 przy 6bolcie. Oczywiście wiem, że jest obrócone i trzeba będzie dorabiać kolektor. Kupić flanszę i kolanka i gotowy kolektor Robi się nudne pakowanie 16-tek. Chcę to zestroić z seryjnym (nowym) dołem 6bolt a w głowicy graty Brian Crover stage3. Mi by baaaardzo pasowało takie obrócone turbo
Hołek - 2014-06-22, 14:04
Wkładaj. Miałem tak w talonie i mi sie podobała bardzo jazda na niej. A moxe turbo z 9
marcin388-1988 - 2014-06-22, 15:16
Ja jesienią tego roku lub wiosną następnego też będę taką wstawiał . jagos jak chcesz to mogę dać ci namiar na gościa który w małych pieniądzach ogarnie Ci kolektor i resztę. Za kolektor liczy +-500 zł a masz do niego jakieś 150 km jadąc krajówką na mazury
Hołek - 2014-06-22, 19:53
500zł za kolektor? To z czego on to robi? 2 flansze to 150-200zł do tego kolanka z kwasowki tanie nie sa, drut i spawanie. To on to robi za 50zł?
Daj namiar jak robi z kwasowki i fajnie to kupie ze 4 od niego
marcin388-1988 - 2014-06-22, 20:44
Robi z kwasówki i stalowe. Z kwasówki na pewno poniżej 1000 zł.
GOLDI - 2014-06-22, 21:48
marcin388-1988 napisał/a: | Robi z kwasówki i stalowe. | a kwasówka to już nie stal ?
marcin388-1988 - 2014-06-22, 21:56
czepiasz się. Wiesz o co chodzi
GOLDI - 2014-06-22, 22:09
nie
np wikipedia podpowiada
Kod: | Ze względów praktycznych klasyfikacji gatunków stali dokonuje się zgodnie z PN-EN 10020:1996 według składu chemicznego oraz według ich zastosowania i własności mechanicznych lub fizycznych.
ze względu na skład chemiczny (rodzaj i udział składników stopowych):
stal węglowa (niestopowa)
niskowęglowa
średniowęglowa
wysokowęglowa
stal stopowa
niskostopowa
średniostopowa
wysokostopowa
ze względu na procentową zawartość węgla i strukturę wewnętrzną:
stal podeutektoidalna
stal eutektoidalna
stal nadeutektoidalna
ze względu na stopień czystości:
zwykłej jakości
wyższej jakości
najwyższej jakości
ze względu na zastosowanie:
stal konstrukcyjna
ogólnego przeznaczenia
niskostopowa
wyższej jakości
automatowa
łożyskowa
sprężynowa
do azotowania
do ulepszania cieplnego
stal narzędziowa:
węglowa
stopowa:
do pracy na zimno
do pracy na gorąco
szybkotnąca.
stal specjalna
nierdzewna
chirurgiczna
kwasoodporna
magnetyczna
odporna na zużycie
Stal Hadfielda
transformatorowa
zaworowa
żaroodporna
stal maraging
żarowytrzymała
stale historyczne:
stal damasceńska
stal toledańska |
franko - 2014-06-22, 22:12
GOLDI napisał/a: | stal damasceńska |
zaiste za*****cie kolektor by z tego wyglądał
jagos - 2014-06-23, 11:12
Hołek, Myślałem ogólnie nad turbo z e8-e9. Ceny tych dmuchawek oscylują w cenach oryginalnej i zadbanej 16G z pierwszych evolucji. Co miałeś w silniku(jakie graty) i jakie cyfry udało Ci się osiągnąć? KM,NM? Jak wspomniałem wyżej- chciał bym zostawić seryjny dół, ale głowicę zrobić na porządnych gratach- wymienić wszystko co się da, skręcić to ARP-ami i wpakować TD05HR. Nie wiem czy iść w kuciznę bo skoro seria ogarnie spokojnie 400KM.
[ Dodano: 2014-06-23, 11:20 ]
aha i czasami kolektor, który znajduje się na aukcji poniżej nie jest od "którejś" evolucji EVO? Bo nie kojarzę by w 2Genie były takie
http://allegro.pl/eclipse...4301152734.html
$livka46 - 2014-06-23, 11:51
dokladnie ten kolektor jest od evo ( flansza pod turbo jest przesunieta w w prawo i ma wyjscia twin scroll)
Hołek - 2014-06-23, 19:15
tak to kolektor z evo 4-9
w turbinach cena znacznie zie rozni. Turbo 4-8 mozna w granicach 1000-1200 kupic ładne. Za to za 9ke 2500-3000.
Ja miałem turbo z e8 i zakuty silnik ale głowica 2g brak wałkow itd. Silnik zakuty juz kupiłem z autem dołozyłem tylko turbo ale strojone to było na oko na ulicy. Koło 320 było z tego co pamietam jak zmierzył auto nowy własciciel. Za to turbo było bardzo zwawe i reakcja na gaz była mega. Na fajnie zrobionej głowicy byłoby juz fajnie
jagos - 2014-06-24, 11:12
Hołek napisał/a: | tak to kolektor z evo 4-9
w turbinach cena znacznie zie rozni. Turbo 4-8 mozna w granicach 1000-1200 kupic ładne. Za to za 9ke 2500-3000.
Ja miałem turbo z e8 i zakuty silnik ale głowica 2g brak wałkow itd. Silnik zakuty juz kupiłem z autem dołozyłem tylko turbo ale strojone to było na oko na ulicy. Koło 320 było z tego co pamietam jak zmierzył auto nowy własciciel. Za to turbo było bardzo zwawe i reakcja na gaz była mega. Na fajnie zrobionej głowicy byłoby juz fajnie |
O to to to Panie chodziło Wg. Ciebie pchać się w serię czy już zakuwać motorownię? Max 400HP mnie intreresuje.
Hołek - 2014-06-24, 11:31
nie robiłem nigdy 6bolta ... Do 7bolta bym pchał pewnie 9ke a jak 6bolt wytrzyma te 400 z małym plusem zapasu dla bezpieczensywa to moze tak byc
rosomak1983 - 2014-06-25, 11:20
jagos, a to juz nie wkładasz silnika i napedów z 3000gt ?
jagos - 2014-06-26, 11:49
rosomak1983 napisał/a: | jagos, a to juz nie wkładasz silnika i napedów z 3000gt ? |
A kto powiedział, że szykuję 4G63T do Colta ??
Malutki010 - 2014-11-07, 09:52
cześć dołączam się do tematu..
jak to jest z ta tubina wiem ze musze obrócić ja o 180* poziomo
a pionowo tez ??bo z tego to wirniki są w innym kierunku.
wiec raczej będzie mi wypychać powietrze .. czy się mylę
rosomak1983 - 2014-11-07, 10:21
Malutki010 napisał/a: | wiec raczej będzie mi wypychać powietrze .. czy się mylę |
zawsze bedzie ssac i wypychac tymi samymi dziurami to wynika z konstrukcji a nie pozycji turbiny w aucie.
Malutki010 - 2014-11-07, 11:53
aha , to czyli nie ma znaczenia jeśli będzie inna muszla wydechowa ??
$livka46 - 2014-11-07, 12:10
nie ma musisz tylko zrobic od zera kolektor pod to turbo bo to twinscroll
|
|
|