4G63/4G63T (2.0l) - wymiana Silnika
Pablo1o - 2008-03-25, 16:58 Temat postu: wymiana Silnika Na pocz?tku miesi?ca b?d? mia? silnik na ten od GST . Teoretycznie powinien by? w dobrym stanie ale pewnie niekt?re rzeczy przyda si? od razu wymieni?. Napewno kupi? now? uszczelk? Cometic i ?ruby ARP. Czy co? jeszcze przy okazji warto zakupi? i wymieni
Anonymous - 2008-03-25, 17:01
rozrzad itp
Pablo1o - 2008-03-25, 17:20
Faktycznie... O tym zapomnia?em A jakie? pier?cienie lub panewki? Lub poduszki silnika?
kiepuczi - 2008-03-25, 17:33
oprucz uszczelek i rozrzadu warto obejrzec w jakim stanie jest kolo pasowe , przy okazji wymiany rozrzady wymienic uszczelniacze walkow i walu no i pompe wodna. Poduszki silnik warto. jak odezwiesz sie do mnie i wezmiesz wszystko naraz to dam ci bardzo dobre ceny takie jakich nie znajdziesz w Polsce.
SAMAEL - 2008-03-25, 18:43
pablo b?dziesz mia? silnik i nic si? nie odzywasz ? na zapas sprawdzi? bym panewki to nie boli a b?dzie pewno?? co z crankwalkiem teraz mam na warsztacie silnik myszy musz? sprawdzi?
simongs1 - 2008-03-25, 20:08
to tak bez problemu mozna wymienic 4g63 na turbo ??
SAMAEL - 2008-03-25, 20:58
a co z tym ?a problem ? trzeba mie? kompa od turbo prucz silnika i pu?ci? kabelki od knock sensora chyba i jeden z przep?ywki ale nie jestem w 1000% pewnien mam gdzies schemat.
simongs1 - 2008-03-25, 21:42
spoko gdy bym wiedzial to chyba na poczatku kupil bym euro zamiast 420a
Pablo1o - 2008-03-26, 10:09
Tzn ja kupuj? go razem z kompem i zastanawiam si? co z wi?zk? ... Te? s?ysza?em o tym , ?e trzeba 1 kabelek tylko poci?gn?? od knock sensora. Ale ew. mog? dokupi? ca?? wi?zk?. ale to si? ju? zobaczy
Anonymous - 2008-03-26, 10:21
A powiedz mi oczywi?cie je?eli nie jest to tajemnic? ile zap?aci?e? za silnik
simongs1 - 2008-03-26, 11:40
dokladnie jak mozesz to napisz ile dales za taki silnik
Pablo1o - 2008-03-26, 14:59
Kwestia co z tym kompem? Czy nie lepiej zostawi? kompa i pu?ci to przez jak?? ?wini
kiepuczi - 2008-03-26, 15:15
mussiz wymienic ecu, chocby z prostej przyczyny apexi czy smt6 moga korygowac mape wtryskow o max ok 150-200 cc. Jesli zostawisz ecu z N/A to wtryski 450cc od turbo beda juz za duze by wystroic to na smt6. Nie wspomne juz o przeplywce i czujniku spalania stukowego.
seba - 2008-04-06, 10:22
SAMAEL napisał/a: | a co z tym ?a problem ? trzeba mie? kompa od turbo prucz silnika i pu?ci? kabelki od knock sensora chyba i jeden z przep?ywki ale nie jestem w 1000% pewnien mam gdzies schemat. |
Wlasnie ja tez sie z tym mecze moze cos podpowiesz??
g??wnie chodzi mi o przep?ywke i resistor pack
|
|
|