To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon

SAMAEL - 2007-07-15, 22:10
Temat postu: Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon
1995–1999 (2G) Mitsubishi Eclipse, (1995–1998) Eagle Talon

Druga generacja bazowała w sumie na pierwszej generacji, zmianie uległa strona wizualna oraz gama silników. Nowością w linii był także model cabrio (Spyder). Także turbodoładowane silniki 4g63t miały większość moc, 210HP zamiast 195HP. Nowością w gamie był silnik 420A opracowany przez mitsubishi i odsprzedany Chryslerowi, który montowano we wszystkich wolnossących Eagle Talon'ach a także w niektórych wolnossących Mitsubishi Eclipse ( we wszystkich RS i niektórych GS) . Był to dwulitrowy, niedoładowany motor 4-rech zaworach na cylinder.

MODEL 1995-1996


MODEL 1997-1999



PRODUKCJA 1995–1999

NADWOZIE 2-door CABRIO
3-door COUPE

NAP?D SILNIK Z PRZODU, FWD / AWD

PODWOZIE Chrysler PJ platform

SILNIKI 2.0 L 140 hp I4
2.4 L 141 hp I4
2.0 L 210 hp I4 turbo

SKRZYNIA 4-speed AUTOMAT
5-speed MANUAL

KO?A 98.8 in (2510 mm)

D?UGO?? 1995-96: 172.2 in (4375 mm)
1997-99: 172.4 in (4380 mm)

SZEROKO?? 68.3 in (1735 mm)
68.5 in (1740 mm)
68.7 in (1745 mm)

WYSKOKOŚĆ
1995-96: 50.2 in (1275 mm)
CABRIO: 52.8 in (1340 mm)
GSX: 50.5 in (1283 mm)
1997-99: 49.8 in (1266 mm)

SPALANIE

N/A 7,5 trasa do 13 jazda sportowa
TURBO 8-9 trasa do 18-20 jazda sportowa

ZBIORNIK 60 L



MODELE (1995–99):

* Eclipse (Eagla Talon): Bazowy FWD model wyposażony w 140 hp 2.0 L 16-valve DOHC Chrysler 420A silnik
* Eclipse RS (Eagle Talon ESi): Bogatszy model FWD wyposażony w 140 hp 2.0 L 16-valve DOHC Chrysler 420A silnik
* Eclipse GS (Eagle Talon ESi): Najlepiej wyposażony model FWD wyposażony w 139 hp 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4g63 silnik
* Eclipse GS Spyder: kabriolet FWD wyposażony w 141 hp 2.4L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G64 silnik
* Eclipse GS-T (Eagle Talon TSi): Model coupe FWD wyposażony w 210 hp turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63T silnik
* Eclipse GS-T Spyder: cabrio FWD z 210 hp turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63T silnikiem
* Eclipse GSX (Eagle Talon TSi AWD): AWD model z 210 hp turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63T engine
* Eclipse GT(jdm): coupe FWD model wyposa?ony w najlepszy 227 hp turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63T engine (>'96,for Japanese market only)



WYPOSAŻENIE:

* Base - No tachometer, standardowa antena, brak podgrzewania tylnej szyby, brak halogen?w, 14" stalowe felgi, szyby na korbki.
* RS - Tachometer, 14" alloy wheels, opcjonalny spoiler
* GS / GS Spyder - elektryczna antena, driving lights, cruise control, ospojlerowanie, lusterka i klamki w kolorze nadwozia, 16" aluminiowe felgi, ;istwuy progowe, spoiler, tylna wycieraczka i spryskiwacz (poza Spyderem)
* GS-T - 16" aluminiowe felgi, szare dolne ospoilerowanie (1995–96), wysoki spoiler (ONLY on 1997–99)
* GS-T Spyder - 16" aluminiowe felgi, większa nagrzewnica.
* GSX - 17" felgi aluminiowe po 1997, 1995–96 16" alusy, szare dolny pas ospojlerowania (1995–96), wysoki spoiler (ONLY on 1997–99), dwutłoczkowe zaciski na przedniej osi oraz tarcze 276mm.

* silnik 4g63t w drugiej generacji posiada wy?sz? kompresje ni? w 1.st gen, a mianowicie 8.5:1 (zamiast 7.8:1) oraz mniejsz? turbin? o oznaczeniu Garret T25 (zamiast mitubishi td05-14b).



proszę o podawanie innych ciekawych danych lub korygowanie obecnych.

Ryfi - 2008-01-08, 10:20
Temat postu: Re: Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talo
SAMAEL napisał/a:

* Eclipse GT(jdm): coupe FWD model wyposa?ony w najlepszy 227 hp turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63T engine (>'96,for Japanese market only)


wg. http://www.roadlook.pl/uz...-ze-stanow.html byla to wersja AWD

"Wy??cznie dla potrzeb japo?skiego rynku powsta?a w roku 1996 wersja GT. Pod mask? GT pracowa? benzynowy silnik z turbodo?adowaniem o pojemno?ci 2,0 l, kt?ry szczyci? si? moc? 227 KM i nap?dem na obie osie."

Anonymous - 2008-01-08, 11:53

"Wy??cznie dla potrzeb japo?skiego rynku powsta?a w roku 1996 wersja GT. Pod mask? GT pracowa? benzynowy silnik z turbodo?adowaniem o pojemno?ci 2,0 l, kt?ry szczyci? si? moc? 227 KM i nap?dem na obie osie." no wlasnie :> a nie spotkalem sie ejszcze z 2g RHD :>
kiepuczi - 2008-01-08, 13:07

to jest blad , ktos niepoinformowany pisal ten artykol, to logiczne, chodzilo mu penwie o GTO. Nie ma co sie czepiac artykolu. ktos chcial zablysnac wiedza. Nie powielajmy juz tego. Nie idzcie ta droga. Bo znow beda na forach pisali ze eclipse maja kierownice po prawej stronie.
OrBiTaL - 2008-01-08, 13:15

dokladnie , jakby byl to w uk by jezdzili tym sprzetem , a nie jezdza .. znaczy sie nie ma rhd i cale szczescie ;P a wersja gt nie istnieje :>
Anonymous - 2008-01-08, 13:26

OrBiTaL napisał/a:
a wersja gt nie istnieje
intnieje :P ale 3g :P :twisted: ale wiem ze to nie na temat :>

a wracajac do artykulu :> pomimo kilku bledow ktore gryza w oczy, jest bardzo skladnie napisany :> duzo info zawartych

SAMAEL - 2008-01-08, 22:01

kurcze nie zauwa?y?em tego b??du gdy to t?umaczy?em :lol2: og?lnie art by? troch? z du*y wi?c musia?em go poprawia?... goldi jak ci si? chce to popraw ja id? spa? :jezyk:
Anonymous - 2008-01-08, 22:03

pozbierajmy info, kto co jeszcze wie :> ? pozbieramy i poskladamy cos do kUpy :) potem sie popraw ;)
Anonymous - 2008-01-08, 22:21
Temat postu: Re: Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talo
Ryfi napisał/a:

"Wy??cznie dla potrzeb japo?skiego rynku powsta?a w roku 1996 wersja GT. Pod mask? GT pracowa? benzynowy silnik z turbodo?adowaniem o pojemno?ci 2,0 l, kt?ry szczyci? si? moc? 227 KM i nap?dem na obie osie."


OMG... ktos zabral sie do pisania bez sprawdzenia co i jak. Eclipse to produkt amerykanski. No Okey... Japonski na rynek amerykanski.

elinwar - 2008-02-05, 14:31

Nie wiem czy sie to pojawia?o na forum (ale chyba jeszcze nie widzia?em), ale znalaz?em na sieci SUPER poradnik. Jest w nim wszystko odno?nie budowy Eclipse 2g.

PODSTAWA KA?DEGO MI?O?NIKA ECLIPSE :D :
http://student.agh.edu.pl/~elinwar/ i tam kliknaj zapisz element docelowy jako...

I jak za kazdym razem, nie wiem ile bede go trzymal na serwie bo czasami potrzebuje. Gdyby znik?? prosze pisa? mi na maila, albo na PW to przesle mailem.

Szczerze polecam!!!!
Ps. To jest dopiero "Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon" :D
Ps2. Sorki jesli juz poradnik sie kiedys przewina?.

Brian - 2008-02-05, 15:40

ja posiadam go od jakis 3 lat :jezyk: :D
Mike - 2008-02-05, 15:52

:ok: Super mysle ze kazdemu z nas sie przyda -dobra robota :ok:
Anonymous - 2008-02-18, 13:45

a nie ma ktos wersji PL ? :P
Anonymous - 2008-02-29, 21:05

Pytanie: ile wa?y GS/GST/GSX? :roll:
Anonymous - 2008-02-29, 21:32

a to roznie bywa :D u mnie w dowodze jest napisane 0kg :D wiec szczesciaz ze mnie :D a tak na serio to okolo 1350 z plynami chyba :>
Anonymous - 2008-02-29, 21:42

Ja w dowodzie mam 1250, a dzisiaj zwa?y?em auto... i 1380 kg (ok. 10 litr?w paliwa w zbiorniku). :roll:
Rolek - 2008-02-29, 22:09

jakie jest przyspieszenie 0-100km\h wedlug producenta i realne? Czy ktos wie?
Anonymous - 2008-03-08, 11:47
Temat postu: Re: Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talo
dobra, robota. :amen:
Anonymous - 2008-03-20, 23:54

Cytat:
jakie jest przyspieszenie 0-100km\h wedlug producenta i realne? Czy ktos wie?
Wed?ug motofaktu 9,4s. http://www.motofakty.pl/t...del=16&typ=4600
Tylko ile w tym prawdy bo wychodzi na to ze nie da rady preludzie 133 kuce

Anonymous - 2008-03-20, 23:58

a myslalem ze 2g GS troszke szybciej sie spr?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group