To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

WARSZTAT OGÓLNY - Strojenie aut Piggyback podstawy

Horacjusz - 2014-12-15, 14:51
Temat postu: Strojenie aut Piggyback podstawy
Tak ja w temacie chciałbym zagłębić się w temat strojenia aut za pomocą piggyback. Interesują mnie informacje na temat jak to ugryźć aby nie wysadzić od razu silnika w kosmos. Dodam że miałem styczność z różnymi interfejsami jak i kwp2000 czy galleto. Troszkę się bawiłem głównie w dieslach. Głównie chodzi mi o SMT6 którego wrzucę do mazdy 323F N/A na której będę że tak powiem się uczył. Oczywiście jak najbardziej wszystko na temat Deta III który na wiosnę zagości w moim Talonie.
Nie interesują mnie odpowiedzi typu: Jedz do fachowca, Wysadzisz silnik, Poukładaj kostkę rubika :jezyk:
Interesują mnie schematy jak i instrukcję oraz rady od ludzi co mają o tym pojęcie.
A zaczynam od tematu sondy jaką polecacie? :ok:

Pablo1o - 2014-12-15, 15:22

Nie jestem tutaj żadnym ekspertem ale jeśli chodzi o sondę to u 2 warszawskich tunerów widziałem, że korzystali z Innovate. Jeden z nich to Jacek z Japan Sport Service a drugi to Kreator Mocy.
Tofik - 2014-12-15, 16:02

http://www.racingforum.pl...sam-t43669.html

myśle że z tego tematu wyciągniesz wiele wiedzy na temat

Do tego baza wiedzy o EMU

http://www.racingforum.pl/EMU-t90262.html

Horacjusz - 2014-12-15, 16:24

:ok: Dzięki Pany za szybką odpowiedz Tofik jest tam troszkę do poczytania Pablo1o też o niej myślałem
A jak z tą sondą jedni umieszczają ją w tłumiku końcowym inni wkręcają w miejsce fabrycznej ? :wtf:
Btw jak by miał ktoś linki do softu jak i instrukcji obu użądzeń był bym wdzięczny. :lol2:

GOLDI - 2014-12-15, 19:50

Horacjusz napisał/a:
:ok: Dzięki Pany za szybką odpowiedz Tofik jest tam troszkę do poczytania Pablo1o też o niej myślałem
A jak z tą sondą jedni umieszczają ją w tłumiku końcowym inni wkręcają w miejsce fabrycznej ? :wtf:
Btw jak by miał ktoś linki do softu jak i instrukcji obu użądzeń był bym wdzięczny. :lol2:

zalezy... miesce fabryczne czyli w 02 hosingu jest za gorące dla sondy i szybko ja wykonczysz...
w koncowy tłumik to wersja "tunerska" szybko, prosto i na temat... ale trzeba brac pewne poprawki z racji opoznienia. oczywiscie nie da sie tak stroic o ile katalizator i inne badziewa po drodze sa...

wszelkie informacje sa tu http://www.ecumaster.com/pliki
a support techniczny tu:
http://forum.ecumaster.com
aczkolwiek wiecej niz zostalo powiedziane/napisane na RF to nigdzie nie ma.

jak stroić? to nie takie hop siup jednak jak sie wydaje...

i to ze nauczysz sie stroic na smt6 (ktory to wlasciwie jest 2d) nie sprawi ze det3 ogarniesz.

ecumaster prowadzi regularne odplatne szkolenia na temat strojenia silnikow o zaplonie iskrowym. po takim szkoleniu mysle ze bez problemu mozna podejsc do strojenia nawet EMU... tak z ulicy to zasada jest jedna : dopoki nie wysadzisz kilku silnikow to sie nie nauczysz ;)

Horacjusz - 2014-12-15, 21:44

:> powoli dam radę... Goldi i w przyzwoitej cenie te szkolenia. trzeba czekać na nowy termin a w między czasie działać :twisted:
A jest szansa na soft do smt6 ?? bo mój jakoś nietrybi :jezyk:

GOLDI - 2014-12-15, 22:48

Horacjusz napisał/a:
:> powoli dam radę... Goldi i w przyzwoitej cenie te szkolenia. trzeba czekać na nowy termin a w między czasie działać :twisted:
A jest szansa na soft do smt6 ?? bo mój jakoś nietrybi :jezyk:
smt6 już ładnych pare lat nie jest supportowany... mozesz sprobowac poszukac na stronach powerperfect... ale ta firma chyba dawno upadla...
Horacjusz - 2014-12-16, 15:29

Mam od nich ze strony uruchami sie i nagle zamyka. Moze to wina w7 :wtf:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group