4G63/4G63T (2.0l) - Lekkie kolo zamachowe
Brian - 2015-03-04, 22:47
simongs1, do Supry było by w sam raz
simongs1 - 2015-03-04, 22:54
Mam teraz precision 5858 na małej dupie wiec do eclipsey napewno by lepiej siadła bo ona jest do 600 km a ten turbonetics chyba do 800:-)
Brian - 2015-03-04, 23:06
simongs1 napisał/a: | Mam teraz precision 5858 na małej dupie wiec do eclipsey napewno by lepiej siadła bo ona jest do 600 km a ten turbonetics chyba do 800:-) |
Ta by się sprawdziła dużo lepiej Black na takiej jeździ Turbonetics to już chyba GT35 jak nie lepiej czyli za duże wiadro Zaraz ktoś powie że w USA jezdzi pełno DSM na GT35 i większych owszem ale tam budują auta na 1/4 i wracaja na lawecie do jazdy w korkach na co dzień to już Zależy gdzie ma skończyć w końcu ten silnik ... Jeśli w GST to ja osobiście poszedł bym w coś jeszcze mniejszego coś wielkości 20g może trochę większe więcej na ośkę to już sztuka dla sztuki
jagos - 2015-03-04, 23:29
Przyzwyczaiłem się do tej sprężarki. Pomyślałem, też, że cięższe koło pomogło by utrzymać ciśnienie doładowanego powietrza. Gdzieś czytałem na forum EVO, że seryjne zamachy nie sa takie złe w dodatku gdy ktoś ma większe turbo ;P
GOLDI - 2015-03-05, 20:27
ale tu nie tylko kwestia wałków i lekkie koła tu wiecej skladowych chocby duzo wieksza przepustnica, czy kolektor ssacy zostawice to biedne niczemu winne koło zamachowe zanim go pogrzebiecie za zycia
jagos - 2015-03-05, 22:37
GOLDI napisał/a: | zostawice to biedne niczemu winne koło zamachowe zanim go pogrzebiecie za zycia |
i tym optymistycznym akcentem.....
Więc podpowiedz mi GOLDI, czy znasz lekarstwo na tego typu dolegliwości ??:P
RoXall - 2015-03-07, 22:49
Brian napisał/a: | Ogólnie nie jestem zwolennikiem lekkich kół zamachowych ale jeśli już to nie za lekkich ... Nie oszukujmy się w PL nie mamy torów nie mamy nawet ulic Mamy za to korki i wąskie ulice wiec na nasze realia act street lite to optymalny wybór a co do samych lekkich zamachów ... tak w skrócie w FWD tak w AWD nie |
Możesz rozwinąć czemu do AWD lekkie koło się nie nadaje?
Występuje jakiś problem spowodowany dodatkowymi napędami, dyfrem i wałem?
rosomak1983 - 2015-03-08, 18:17
RoXall napisał/a: | Możesz rozwinąć czemu do AWD lekkie koło się nie nadaje?
Występuje jakiś problem spowodowany dodatkowymi napędami, dyfrem i wałem? |
Koło zamachowe ma magazynowac energie kinetyczna. Tak jak akumulator musisz go naładowac, masa i jej umiejscowienie daje pojemnosc energetyczna. Do zrównowazenia oporów na napedzie trzeba bedzie wiekszego akumulatora a im wieksza masa tym wiecej energii kinetycznej jest w stanie przyjac. Po zamknieciu przepustnicy koło zamachowe bedzie Cie napedzac spowalniajac hamowanie silnikiem. W AWD masz jeszcze wiecej oporów ruchu na napedachi ich przekładniach co poteguje hamowanie silnikiem.
Innymi słowy na lekkiem kole w AWD beda spadac szybciej obroty po zamknieciu przepustnicy. Ale to nie jest powiedziane ze nie mozna. Oczywisice mozna miec lekkie koło w AWD i sporo osób ma.
Tak to widze teoretycznie, ale z tego co widze praktycznie w eclipse to w AWD jest takie samo koło co w FWD (masa) a moze nawet lezejsze. Wiec jak jestem na tak dla lekkiego koła w AWD. Widocznie jakos to nie ma wiekszego wpływu bo rozpedzone napedy tez cos tak energii kinetycznej magazynuja.
jagos - 2015-03-09, 10:49
Wyjąłem bydlaka. Koło poszło do regeneracji i wyważania. Mocowanie wieńca woła o pomstę do nieba. Kto to wymyślił
|
|
|