To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Lekkie kolo zamachowe

Brian - 2015-03-04, 22:47

simongs1, do Supry było by w sam raz :badcrack: :badcrack:
simongs1 - 2015-03-04, 22:54

Mam teraz precision 5858 na małej dupie wiec do eclipsey napewno by lepiej siadła bo ona jest do 600 km a ten turbonetics chyba do 800:-)
Brian - 2015-03-04, 23:06

simongs1 napisał/a:
Mam teraz precision 5858 na małej dupie wiec do eclipsey napewno by lepiej siadła bo ona jest do 600 km a ten turbonetics chyba do 800:-)


Ta by się sprawdziła dużo lepiej :ok: Black na takiej jeździ :ok: Turbonetics to już chyba GT35 jak nie lepiej czyli za duże wiadro :P Zaraz ktoś powie że w USA jezdzi pełno DSM na GT35 i większych :) owszem :) ale tam budują auta na 1/4 i wracaja na lawecie :P do jazdy w korkach na co dzień to już :badcrack: Zależy gdzie ma skończyć w końcu ten silnik ... Jeśli w GST to ja osobiście poszedł bym w coś jeszcze mniejszego ;) coś wielkości 20g może trochę większe więcej na ośkę to już sztuka dla sztuki ;)

jagos - 2015-03-04, 23:29

Przyzwyczaiłem się do tej sprężarki. Pomyślałem, też, że cięższe koło pomogło by utrzymać ciśnienie doładowanego powietrza. Gdzieś czytałem na forum EVO, że seryjne zamachy nie sa takie złe w dodatku gdy ktoś ma większe turbo ;P
GOLDI - 2015-03-05, 20:27

ale tu nie tylko kwestia wałków i lekkie koła ;) tu wiecej skladowych ;) chocby duzo wieksza przepustnica, czy kolektor ssacy ;) zostawice to biedne niczemu winne koło zamachowe zanim go pogrzebiecie za zycia ;)
jagos - 2015-03-05, 22:37

GOLDI napisał/a:
zostawice to biedne niczemu winne koło zamachowe zanim go pogrzebiecie za zycia

i tym optymistycznym akcentem..... :jezyk:
Więc podpowiedz mi GOLDI, czy znasz lekarstwo na tego typu dolegliwości ??:P

RoXall - 2015-03-07, 22:49

Brian napisał/a:
Ogólnie nie jestem zwolennikiem lekkich kół zamachowych :roll: ale jeśli już to nie za lekkich ... :ksiadz: Nie oszukujmy się w PL nie mamy torów nie mamy nawet ulic :wtf: Mamy za to korki i wąskie ulice ;) wiec na nasze realia act street lite to optymalny wybór :ok: a co do samych lekkich zamachów ... tak w skrócie w FWD tak w AWD nie ;)

Możesz rozwinąć czemu do AWD lekkie koło się nie nadaje?
Występuje jakiś problem spowodowany dodatkowymi napędami, dyfrem i wałem?

rosomak1983 - 2015-03-08, 18:17

RoXall napisał/a:
Możesz rozwinąć czemu do AWD lekkie koło się nie nadaje?
Występuje jakiś problem spowodowany dodatkowymi napędami, dyfrem i wałem?


Koło zamachowe ma magazynowac energie kinetyczna. Tak jak akumulator musisz go naładowac, masa i jej umiejscowienie daje pojemnosc energetyczna. Do zrównowazenia oporów na napedzie trzeba bedzie wiekszego akumulatora a im wieksza masa tym wiecej energii kinetycznej jest w stanie przyjac. Po zamknieciu przepustnicy koło zamachowe bedzie Cie napedzac spowalniajac hamowanie silnikiem. W AWD masz jeszcze wiecej oporów ruchu na napedachi ich przekładniach co poteguje hamowanie silnikiem.
Innymi słowy na lekkiem kole w AWD beda spadac szybciej obroty po zamknieciu przepustnicy. Ale to nie jest powiedziane ze nie mozna. Oczywisice mozna miec lekkie koło w AWD i sporo osób ma.

Tak to widze teoretycznie, ale z tego co widze praktycznie w eclipse to w AWD jest takie samo koło co w FWD (masa) a moze nawet lezejsze. Wiec jak jestem na tak dla lekkiego koła w AWD. Widocznie jakos to nie ma wiekszego wpływu bo rozpedzone napedy tez cos tak energii kinetycznej magazynuja.

jagos - 2015-03-09, 10:49

Wyjąłem bydlaka. Koło poszło do regeneracji i wyważania. Mocowanie wieńca woła o pomstę do nieba. Kto to wymyślił



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group