To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

WARSZTAT OGÓLNY - Brak mocy 420A

Anonymous - 2007-08-01, 16:22
Temat postu: Brak mocy 420A
Witam mam takie pytanko co mo?e powodowa? brak mocy
dodam ?e autko jest to 420A w automacie a na maxa jedzie 160!!!!!! ch..j mnie strzela.
Mia?em ju? wiele aut ale takiego zonka mam po raz pierwsz.

Silnik jest zadbany, chodzi r?wno, nic nie faluje anie nie pzerywa,
mam pytanko jak sprawdzi? czujnik przep?ywu powietrza bo jak wiem to nim zast?piono przep?ywomierz czym go zmierzy? i jak??

Autko przyspiesza r?wno ale nie ma sza?u, rozp?dza si? do 160 i ni ch..ja wi?cej (nawet z g?rki) dodam ?e nie dzia?a mi tempomat ale to raczej nie przez to

ma? te? takie pytanko czy jak by by? zapchany kat to zapala si? jaki? chek??

Brian - 2007-08-01, 17:44

hahaha.... mam ten sam problem w GS'e tylko ze moj leci cale 180 km/h :D za pare dni powinnien sie rozwiazac bo czekam na strumienice ;) .U mnie wszystko jest ok oprocz zapchanego kata wiec obstawia? bym te? tu na zapchany katalizator .Check Engine sie nie zaswieci do zapchanego katalizatora pozdro
kiepuczi - 2007-08-01, 18:56

nie masz przeplywki za to proponuje wymienic lambde, swiece i kable. i zerknac na kata. mam jakby co dobre kable.
Anonymous - 2007-08-01, 19:50

co do kabli to s? oki, ?wiece b?de nied?ugo wymienia?, ale to nie ich wina, gdyby by?o walni?te jedno albo drugie to silnik by przebiera?. Brian daj zna? co da wstawienie strumienicy, a tak propo to jak chcesz omin?? drug? sonde???
kiepuczi - 2007-08-01, 19:58

Nie wstawiaj strumienicy zadnej do samochodu z silnikiem 420A, ten silnik musi miec katalizator nie mzoesz go wyeliminowac , to nie turbo ze mzoesz dac rure tylko. jesli nie chesz mi wiezyc to wstaw strumienice, ale wrocisz na forum z kolejnym problemem i prosba o pomoc.
Brian - 2007-08-01, 20:06

tak ? Napisz Kiepuczi cos wiecej na ten temat :amen: to co mi radzisz ? Bo ja nie chce juz kata .... poprostu go wybi? ?
kiepuczi - 2007-08-01, 20:15

niestety w silniku 420A nie jest tak latwo wyeliminowac kata , to nie turbo jak pisalem wczesniej, kiedys czytalem na ten temat kilka postow na forach. zasadnioczo wiekszosc ludzi ktorzy pisali mieli problemy z przegrzewaniem sie samochodu po wyeliminowaniu ktalizatora, albo tez wieksze spalanie. nie siedze tak gleboko w NT . tzreba wziasc pod uwage ze kazdy silnik jest inny i niekazdy musi reagowac w taki sposob. mysle ze lepszym rozwiazaniem bylo by tu wstawienie high flow katalizatora ( mam taki 2.5 "). jego brak ECU moze odebrac jako blad systemu emisji spalin i starc sie skorygowac mieszanke a wtedy moga wyjsc dziwne rzeczy.
Anonymous - 2007-08-01, 20:21

Ja zastanawiam si? nad wymian? kolektora wydechowego na 4 w 1 mam znajomego w USA i chyba z?o?e u niego zam?wienie ?eby mi kupi? na ebayu, tylko nie wiem czy to da jaki? efekt. Czy kto? ju? tego pr?bowa??
Mam te? takie pytanie czym zamieni? kata i jak omin?? 2 sonde??

Anonymous - 2007-08-01, 20:28

nie radze omijac drugiej sondy w 420a... druga sonda w 420a bierze rowniez udzial w ustalaniu skaldu mieszanki
Anonymous - 2007-08-01, 20:34

A jak mo?na sprawdzi? czy kat jest zapchany?? trzeba go wykr?ci? czy jest jaka? maszynka czy cu? takiego?? Ps. Je?eli mam zapchanego kata to znaczy ?e mam z?? mieszanke...
NES - 2007-08-01, 21:03

nie. kat nie ma zwi?zku z mieszanka paliwa ,jak jest zapchany to poprostu przytyka ci przep?yw spalin
kiepuczi - 2007-08-01, 21:05

tak katalizator moze wypalic sie od zbyt bogatej mieszanki w kilka tygodni z dobrego kata moze smietnik sie zrobic cieknacy ze wszystkich stron. dzieje sie tak jak nam padnie sonda lambda.
SAMAEL - 2007-08-01, 22:36

w 420a s? dwa sposoby na wyeliminowanie drugiej sondy ... zabawa z emulatorami sond lambda od gazu ..... albo bardziej profi spos?b ... smt6/ecumaster, wsadzenie sondy w open loop na sta?e napi?cie i regulacja mi?szanki r?cznie.
NES - 2007-08-02, 00:00

kiepuczi napisał/a:
tak katalizator moze wypalic sie od zbyt bogatej mieszanki w kilka tygodni z dobrego kata moze smietnik sie zrobic cieknacy ze wszystkich stron. dzieje sie tak jak nam padnie sonda lambda.

a jak to jeszcze fabryczny kat ,to nie istnieje taka mo?liwo?? ze sie zapcha? naturalnie ,przez tyle latek ?

Anonymous - 2007-08-02, 11:42

hmm czego? nie kumam, je?eli kat b?dzie zapchany to druga sonda powinna mi?? b??ny odczyt a co za tym idzie zle dobiera mieszanke...
Czy fabrycznego kata mo?na zast?pi? zamiennikiem??

kiepuczi - 2007-08-02, 12:12

mozna zastapic zamiennikiem. piszac o wypalaniu sie katalizatora , mialem na mysli to ze zbyt bogata mieszanka, czyli nadmiar niespalonego paliwa ktore wydalane jest ze spalinami do wydechu spala sie w katalizatorze powodujac jego zniszczenia.
PS. mam fajny katal;izator na sprzedaz. tanio. GG 4199927

Anonymous - 2007-08-04, 14:45

a wczoraj zapali? mi si? czek, od czego to mo?e by
Anonymous - 2007-08-04, 14:46

powodow moze byc mnostwo :> podjedz na kompa zeby Ci bledy zczytali...
NES - 2007-08-04, 15:00

albo led i sam jedziesz :lol2:
Anonymous - 2007-08-04, 15:02

w 420a sprawdzi za pomoca sekwencji kluczyka... ale nie pamietam jak to szlo :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group