4G64 (2,4l) - Geometria i zawieszenie
hammer - 2008-04-21, 15:50 Temat postu: Geometria i zawieszenie Witam, by?em na ustawianiu zbie?no?ci i oto wydruki z kompa.
http://www.hammer.piasta....eometria001.jpg
http://www.hammer.piasta....eometria002.jpg
http://www.hammer.piasta....eometria003.jpg
W chcia?em si? podzieli? informacjami, zastanawia?a mnie r??nica w t?umieniu lewego i prawego amora ( amory mam koni sport regulowane wiec powinno by? ok )
Serwisant powiedzia? ?e prawa strona jest ci??sza o ok 100 Kg mimo ?e siedzia? kierowca - na wydrukach si? tego nie doszuka?em ale zastanawia mnie to troszk?.
Dodatkowo s? zbie?no?ci k?? a raczej ich brak kt?rych nie da sie regulowa? - prawda to czy nie ??
Anonymous - 2008-04-21, 18:27
Masz lekko kopniete jedno z kol z przodu. Albo lewe przesuniete za bardzo do przodu albo prawe za bardzo do tylu. Wedle spec`ow to wyglada na lewa strone ale latwiej jest uzerzyc w kraweznik i przesunac do tylu niz cofajac i przesunac do przodu.
Tak czy inaczej pytanie czy sciaga ci troche na prawo bo wedle tych katow to nie bylbym zaskoczony. Jesli nie... to plus.
Katy PK sa idealne. Widac ze wczesniej miales walnieta zbieznosc co pewnie mozna by lekko dojrzec na zewnetrznych czesciach przednich opony (popraw mnie jesli sie myle ).
Tylna zawiecha jest oki. Amorki wygladaja oki ale sprawdzilbym ostawienie prawego przedniego bo mozliwe ze masz nie rowne parametry jesli masz rozne nastawy sprezystosci.
|
|
|