Artykuły - [Swap-Info eclipse 2g] Dwu-tłoczkowe zaciski + tarcze 294mm
TiV - 2016-05-02, 17:59 Temat postu: [Swap-Info eclipse 2g] Dwu-tłoczkowe zaciski + tarcze 294mm Witam wszystkich,
Jako że moje przednie tarcze kolejny raz się mocno powichrowały, stwierdziłem że już mam dość tego tematu i zrobiłem to co sobie już dawno obiecywałem. Niestety nie stać mnie na superturbo burbo zaciski z gsx. Które jak już ktoś ma na sprzedaż, to w cenie złota.
W związku z tym chciałem się podzielić informacją, że zaciski dwu-tłoczkowe+tarcze 294mm z outlandera 1 pasują do ecli 2g bez żadnych modów.
Najlepsze jest to, że w moim przypadku koszt wyniósł:
Zacisk 75zł (rok 03 silnik 2.4) za sztuke akurat ten sam gość miał tarcze prawie nówki za 70zł/komplet +20zł za przesyłkę pobraniową. Klocki ATE 114zł takze sumując 354zł za hamulce które w końcu będą hamować.
Jak ktoś ma jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć
A i wszystko miesci się w feldze 16" oem
Do outlandera 1 występują dwa rodzaje klocków (Są chyba wersje jednotłoczkowe z klockami jak w eclipsie 2)
wy potrzebujecie o takich wymiarach:
Wysokość [mm]58,5
Szerokość [mm]149,9
Grubość [mm]15,8
Numery OEM AKEBONO: AN-313WK
Dla użytkowników 1g:
Tarcze z outlandera - pasują
Jarzma z outlandera - pasują
Zaciski z outlandera - należy dobrać elastyczny przewód hamulcowy. (Powinien pasować ten z outlandera)
Małe tarcze na tle dużych
dexter - 2016-05-02, 18:43
a tarcze są większe od standardowych w 2G?
TiV - 2016-05-02, 18:56
Tak średnica tarcz 294mm fabrycznie w 2g to 256mm a w 2g GSX fabrycznie jest 276mm
Trzcina - 2016-05-02, 19:22
TiV, jaśniej się nie dało Brawo Ty
TiV - 2016-05-02, 20:09
Brawo Ja mogę jeszcze dodać, że jak już ktoś ma od gsxa zestaw to wystarczy dokupić jarzma (no i chyba klocki) i tarcze od outlandera. Trochę czytałem i na 95% te zaciski maja takie same rozstawy prowadnic, efektem bedzie tarcza 294mm + zaciski z gsxa
Ps. Nie piszcie do mnie ofert sprzedaźy zacisków z tarczami 276mm od gsx "bez kombinowania" bo ja już mam założone dwutloczkowe zaciski z większymi tarczami niż w gsx i też bez kombinowania Plug&Play
jan - 2016-05-02, 22:47
Wydaje mi się, że w forumowym wątku-tasiemcu o zaciskach kilkakrotnie było wspomniane, że z Outlandera pasują p&p, nie umniejsza to jednak Twojej roboty.
Piszesz, że można wsadzić zacisk GSX w jarzmo z Outlandera i jechać na większych tarczach. A dlaczego nie przełożyć już całego zacisku? Ten z GSXa jest jednak w jakiś sposób lepszy? Bo jakby nie patrzeć, to Outlander'owe są kilka lat młodsze (gdyby kupować używki).
TiV - 2016-05-03, 00:08
Wiem, Ameryki nie odkryłem, ale wierze, że wiele osób miało wątpliwości co do tego swapa. Na dsmtalk np pisali, że hamulce pasują tylko z rocznika 05/06. U nas coś tam było wspomniane ale chyba nic konkretnego (ale jakis czas byłem nieobecny). Sam nie byłem pewien czy wszystko spasuje p&p. Działa więc opisałem, może komuś to pomoże rozwiać wątpliwości
jan napisał/a: |
Piszesz, że można wsadzić zacisk GSX w jarzmo z Outlandera i jechać na większych tarczach. A dlaczego nie przełożyć już całego zacisku? Ten z GSXa jest jednak w jakiś sposób lepszy? Bo jakby nie patrzeć, to Outlander'owe są kilka lat młodsze (gdyby kupować używki). |
Tak są młodsze, ale co z tego ? Średnice tłoczków są identyczne, a zacisk pasuje w jarzmo z outlandera, to już lepiej sobie kupić reperaturki do posiadanych zacisków. No chyba, że lubisz dublować sobie części. Albo liczysz na to że sprzedasz kit "GSX brake" w dobrej cenie.
Bardziej chodziło mi o to, że masz obecnie dwutłoczkowe zaciski i 276mm tarcze ale juz sie kończą i musisz kupić nowe - zamiast tego dokładasz kilka złotych do tarcz 294mm (a moze nawet są tańsze) + kupujesz jarzma za kilka złotch i masz najtanszy upgrade jaki możesz mieć
GOLDI - 2016-05-04, 01:13
było było na forum wszystko dokladnie opisane ... i pare eclipsow juz tutaj w tej koniguracji jezdzi
TiV - 2016-05-04, 11:34
GOLDI napisał/a: | było było na forum wszystko dokladnie opisane ... i pare eclipsow juz tutaj w tej koniguracji jezdzi |
Widzisz to długo mnie nie było w takim razie powiedz mi czy zacisk z gsxa pasuje w jarzmo z outlandera ?
Brian - 2016-05-04, 15:24
Fajna opcja napisz jeszcze czy tarcza mieści się w seryjnej osłonie tarczy (tej metalowej czarnej za tarczą) czy trzeba ją rozcinać ?
TiV - 2016-05-04, 15:37
Ja nie rozcinałem, delikatnie ją odgiąłem w strone zwrotnicy, górą osłona jest na rowno z tarczą
djmil - 2016-05-04, 19:46
TiV napisał/a: | Widzisz to długo mnie nie było w takim razie powiedz mi czy zacisk z gsxa pasuje w jarzmo z outlandera ? |
Zacisk z GSX-a pasuje w jarzmo Outlandera (zaciski są identyczne), klocek też jest ten sam.
rosomak1983 - 2016-05-04, 21:28
Rozumiem ze tarcze z outka pasuja plug and play ?
TiV - 2016-05-04, 21:30
rosomak1983 napisał/a: | Rozumiem ze tarcze z outka pasuja plug and play ? |
Tak z outlandera 1
Conqeror - 2016-05-07, 08:52
Jak mam GS-a to jarzma moga zostać czy trzeba od outlandera też kupić ? Nie ma co ukrywać że hamulce w eclipsie najlepsze nie są a jakby kupić tarczę nawiercane to był by jeszcze efekt wizualny.
Szkoda że umnie tarcze są jeszcze dobre, bo bym napewno takiego zestawu już szukał
Tofik - 2016-05-07, 09:00
Conqeror napisał/a: | hamulce w eclipsie najlepsze nie są |
Conqeror napisał/a: | Szkoda że umnie tarcze są jeszcze dobre, bo bym napewno takiego zestawu już szukał |
Tarcze są jeszcze grube ale hamulce są ogólnie chu..we. Jest to dobry argument zwłaszcza że tarcze do Eclipse kosztują po 400zł sztuka
ech...
TiV - 2016-05-07, 10:17
Conqeror napisał/a: | Jak mam GS-a to jarzma moga zostać czy trzeba od outlandera też kupić ? Nie ma co ukrywać że hamulce w eclipsie najlepsze nie są a jakby kupić tarczę nawiercane to był by jeszcze efekt wizualny. |
Do GS potrzeba jarzm z zaciskami
Do GSX samych jarzm
komplet zacisk+jarzmo za 75zł
Tarcze mikody nawiercane i nacinane 162zł/szt bedą lepsze niz jakiekolwiek 256mm z GS
foxio96 - 2016-05-09, 16:49
do 1g gs podejdzie taki zestaw?
TiV - 2016-05-09, 18:46
Nie, tylko 2g. Do 1g trzeba szukać innego zacisku albo dokombinować sobie przewody hamulcowe... bo same tarcze i jarzma powinny pasować z outka
jan - 2016-05-09, 21:47
A dlaczego tylko do 2G? Ja mam w 1G zaciski z 2G GSX. Skoro te z Outlandera pasują do 2G, a te z 2G pasują do 1G, to te z Outlandera też powinny pasować do 1G (kierując się chłopską logiką...)
|
|
|