To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Artykuły - [Swap-Info eclipse 2g] Dwu-tłoczkowe zaciski + tarcze 294mm

TiV - 2016-05-09, 22:12

jan napisał/a:
A dlaczego tylko do 2G? Ja mam w 1G zaciski z 2G GSX. Skoro te z Outlandera pasują do 2G, a te z 2G pasują do 1G, to te z Outlandera też powinny pasować do 1G (kierując się chłopską logiką...)


Jeżeli mówisz że wszystko pasuje... to czemu nie ?
Tutaj masz zdjęcia zacisków z 1g i 2g i widze że są tam inne typy przewodów hamulcowych, ale jeżeli mówisz że przewód z 1g wkręcisz w zacisķ z 2g czy outlandera to tak musi być.

Potwierdź informację że na 100% pasuje i że przewód nie będzie za krótki i gwinty się zgadzają - to kliknę pomógł za udział w wątku



jan - 2016-05-09, 22:52

Hmm... a tego to nie pamiętam, czy kupiłem zaciski z przewodami czy nie. Pamiętam tylko, że namęczyłem się aby wykręcić stare. Chyba było tak, że z zaciskami miałem fragment przewodu, który łączył się z drugim (elastycznym) fragmentem i dopiero potem przechodzi w miedziany. Pamiętam też, że musiałem je odrobinę inaczej poprowadzić bo faktycznie były odrobinę którsze niż pierwotne ale ostatecznie wszystko podeszło bez rzeźbienia.
TiV - 2016-05-09, 23:10

No widzisz, dlatego wcześniej napisałem, że trzeba sobie przewód dobrać, albo mieć jakieś dwutłoczkowe zaciski z starszego galanta który ma przewody zakończone jak w 1g (info z dsm talk)
jan - 2016-05-10, 00:24

Nie chcę Cię łapać za słowa ale na pytanie czy podejdzie ten zestaw do 1G napisałeś, że nie. Więc podsumowując: będzie pasował tylko może być kłopot z przewodami.
TiV - 2016-05-10, 02:14

jan napisał/a:
Nie chcę Cię łapać za słowa ale na pytanie czy podejdzie ten zestaw do 1G napisałeś, że nie. Więc podsumowując: będzie pasował tylko może być kłopot z przewodami.


Złap mnie za słowo, że zmieniałem gdzieś przewody podczas tej wymiany, czy że je w ogóle kupiłem.

No i dalej uważam że zestaw opisany przezemnie jako do 2g nie będzie pasował do 1g bo:

TiV napisał/a:
Nie, tylko 2g. Do 1g trzeba szukać innego zacisku albo dokombinować sobie przewody hamulcowe... bo same tarcze i jarzma powinny pasować z outka

jan - 2016-05-10, 10:54

OK.
Conqeror - 2016-07-07, 21:04

Hym jak tak patrze na zdjęcia to wydaje mi się że pod 15 tki to nie wejdzie :/ Szkoda bo na 15tkach mam zimowy zestaw opon. A kup teraz zaciski, nawiercane tarcze, klocki i potem wymiana jeszcze pary kół ...
jan - 2016-07-07, 21:32

Rozmiar to chyba to samo co w GSX. Jeśli tak to wejdzie. Ja to miałem w 15kach - weszło bez bólu.
Conqeror - 2016-07-07, 22:02

No niby tarcze są większe o 2 cm, najlepiej jakby TiV to sprawdził bądź wypowiedział sie w tej kwestii. Gdyby pasiło to zacząłbym sie rozglądać za zaciskami
GOLDI - 2016-07-07, 23:36

dwa tloczki 276mm wchodzi pod 15" 294mm bedzie juz problem

ale to kwestia 15" ;) sa samochody gdzie bylo ponad 300mm tarczy, 4 tloki na zacisku a i seryjna 15stka byla ;)

wolf - 2016-07-08, 19:32

Dla jasności i zbędnych dyskusji zestaw z outlandera pasuje do 1G P&P bez problemu i żadnego kombinowania, jedyne co trzeba zmienić to przewód hamulcowy od zacisku do łącznika. Przewód dobierzesz sobie bez problemu ważny tylko typ końcówki a długość to o ile mnie pamięć nie myli to 270mm.
Taki zestaw mam w swoim więc że pasuje to wiem na 100%.

TiV - 2016-07-09, 00:13

wolf napisał/a:
Dla jasności i zbędnych dyskusji zestaw z outlandera pasuje do 1G P&P bez problemu i żadnego kombinowania, jedyne co trzeba zmienić to przewód hamulcowy od zacisku do łącznika. Przewód dobierzesz sobie bez problemu ważny tylko typ końcówki a długość to o ile mnie pamięć nie myli to 270mm.
Taki zestaw mam w swoim więc że pasuje to wiem na 100%.


Thx za info jasno i przejżyście masz pomógł

Conqeror - 2017-03-06, 20:29

Po długich przemyśleniach stwierdziłem że odważę sie na te hamulce. Głównie spowodowała to pewna sytuacja nagłego hamowania oraz chęć naprawy czujnika ABSu. Przy okazji chciałem dodać nieco wyglądu :)

Zaciski i jarzma z Outlandera I są takie same jak w Outlanderze II :





Chyba nie musze mówić który pochodzi z którego modelu i dlaczego lepiej wybrać nowszy rocznik.





W instrukcji dodanej do tarcz była mowa o dotarciu podzespołów klocek -tarcza. Początkowo miałem bardzo mieszane uczucia odnośnie siły hamowania, ale z każdym km bardziej zaczynam odczuwać poprawę. Zresztą co to jest 30 km


TiV - 2017-03-07, 08:58

Jaka była dokładna instrukcja ? Bo ogólnie po wymianie samych klockow- dotarcie klocków do tarczy trwa chwile - szczególnie ze te tarcze działają jak tarka (trzeba pamietać zeby te otwory nie byly zapchane), natomiast po montażu kompletu, zaleca sie " w miare mozliwosci" oszczędzanie hamulców nawet przez pierwsze 100km-200km.

A wyczyściłeś piastę (foto2) na błysk czy zostawiłeś taką zardzewiałą?

Ps thx za dorzucenie fotek ddo tematu

Conqeror - 2017-03-07, 15:44

Nie bawiłem się szczotką drucianą, tylko wytarłem dokładnie. Powierzchnia była gładka bez uszczerbków. W instrukcji pisali by sprawdzić bicie samej założonej piasty ale olalem to. Skoro było dobrze i tarczę są nowe to wszystko powinno być ok. Noi pisali o tym by wszystko się ze sobą ułożyło i odradza się odrazu gwałtowne hamowanie. Gdzieś na forach nawet pisali że 500 km no ale nie przesadzajmy :-)
TiV - 2017-03-07, 17:07

Nie zebym był upierdliwy ale jak zacznie bić to juz wiesz dla czego :p przynajmniej mi tak powtarzała stara szkoła ;)
Conqeror - 2017-03-07, 17:12

Myślałem jeszcze o przewodach w stalowym oplocie do tego zestawu. Na allegro gość pisał że dorobił by za 80 PLN sztuka.

Wiesz jakby każdy trzymaj się tak kurczowo wszystkich zasad to by robota nigdy nie była by zrobiona. Pozatym do tego jakiś przyrząd był by potrzebny to wiesz :-)

TiV - 2017-03-07, 17:20

Uwierz mi ze ja się niczego kurczowo nie trzymam- szczotka druciana na wiertarce- jak robisz coś klientowi to usluga kosztuje mniej niż częsci... tylko tyle- chyba nikt nie mierzy mikrometrem bicia piasty :p chyba ze sie cos zdupczylo i szukasz winnego :p
Conqeror - 2017-03-15, 12:57

Mam wrażenie że pierwsze wciśnięcie hamulca jest takie sobie, lecz jak odpuszcze i wcisne jeszcze raz to już ładnie mnie ciągnie na szybe. Tak też dalej mnie intryguje temat przewodow zaplecionych w stal :)

A może wiesz, lub ktoś z forum, jakie są końcówki typy/konkretne nazewnictwo końcówek przewodu hamulcowego + ewentualnie długość ? Nie chciałoby mi się specjalnie tego wszystkiego rozkrecać i mierzyć :)

TiV - 2017-03-15, 16:33

ebay.com eclipse powinno pasowac albo np to przewody 2 w usa jest wszystko do tych aut :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group