To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - Eclipse 2G 4g63 Angry Bird

kruk42 - 2017-04-15, 12:10

Czemu źle? Myślałem zrobić tak u siebie. Wybór jest spory. Napisz coś więcej żeby gafy nie walnąć.
GOLDI - 2017-04-15, 12:26

rozumiem ze do splitera jest rowniez i plaska podloga od poczatku do konca.. jesli nie to czem on sluzy w tym samochodzie?
kawior1gturbo - 2017-04-15, 12:36

jagos napisał/a:
Moim zdaniem masz zle podlaczony oil catch.


właśnie jagos, czemu źle?

Cytat:
rozumiem ze do splitera jest rowniez i plaska podloga od poczatku do konca.. jesli nie to czem on sluzy w tym samochodzie?


looks awesome :badcrack:

gixxerek - 2017-04-15, 15:16

Jagos why? Ok juz wiem i rzeczywiscie powinno byc inaczej. Jednak czase ludzie na dsm pisza pierdoly ;) Dzisiaj siobie poprawie :) Dzieki za czujne oko. powinno byc jak na foto plus zaslepiony w kolektorze dolotowym.



Goldi ja cie prosze bo czasem to mi sie smiac chce z tego wszystkiego. Splitter i dokladki beda tylko dla wygladu. Nie mam miliona koni tylko zwyklego gsa, Slyszales o czyms takim jak showcar?? Twoim mysleniem mozna isc dalej...po co maska z carbonu jak to tylko 150 koni ....Moze jeszcze do tunelu aero powinienem wjechac ???
Jedni ida w moc inni w wyglad .Proste? Proste.

kruk42 - 2017-04-15, 15:53

Dokładnie :ok: auto jest odbiciem właściciela. Jednemu podoba się blondynka, a drugiemu brunetka :lol2: ważne żeby właściciel się w nim dobrze czuł. Każdy cliperek jest inny i dzięki temu te auta są ponad czasowe :ok: kiedyś marzyłem o 1g. Teraz myślę co z nim dalej zrobić :jezyk:
GOLDI - 2017-04-15, 16:12

gixxerek napisał/a:
Goldi ja cie prosze bo czasem to mi sie smiac chce z tego wszystkiego. Splitter i dokladki beda tylko dla wygladu. Nie mam miliona koni tylko zwyklego gsa, Slyszales o czyms takim jak showcar?? Twoim mysleniem mozna isc dalej...po co maska z carbonu jak to tylko 150 koni ....Moze jeszcze do tunelu aero powinienem wjechac ???
Jedni ida w moc inni w wyglad .Proste? Proste.

Nie odbieraj tego tak personalnie ;) po prostu staram sie zrozumiec po co ludzie buduja takie imitacje wygladajace szybko a szybkie nie sa :) najwazniejsze ze Tobie sie podoba i tego sie trzymajmy :)

swoja droga jesli decydujesz sie opisac samochod publicznie to musisz zdac sobie sprawe ze nie zawsze beda ochy i achy :)

reasumujac Twoja wypowiedziec to "ten typ" samochodow jest jak folia imitujaca carbon ? niby jak carbon wyglada... ale niesmak pozostaje.

Z poczatku na prawde fajnie sie temat czytalo/ogladalo... skyrcie kibicowalem ;) klasyczna linia, poliftowego 2g z dodatkami jak dobrze dobrana felga. naprawde bylo fajnie :)

:ok:

jan - 2017-04-15, 16:21

gixxerek napisał/a:
powinno byc jak na foto


Mi się wlaśnie wydaje, że wcześniej miałeś dobrze. Idea jest taka aby wymusić ruch powietrza pod pokrywą. Nyplem z boku powietrze wpada, a tym z tyłu jest zaciągane do kolektora (podciśnienie wymusza ruch).
Z foty wynika, że oba nyple są podłączone do jednego zbiornika, czyli nie ma wentylacji. Tam z boku jeszcze jeden wąż jest doprowadzony więc może on idzie do dolotu ale tak czy inaczej nie wymusza to przepływu powietrza przez odmę. Gdzieś czytałem, że takie rozwiązanie powoduje bardzo szybką degradację oleju (jakieś związki siarki się rozpiszczają w oleju czy 'coś w tym stylu').

gixxerek - 2017-04-15, 16:32

Goldi luzik :) poczekaj na koniec prac i ocenisz . To ma grac w jedna calosc a tutaj jest pokazana dopiero czesc zabawy :) Hejt dopiero sie zacznie jak wpadnie ostatni element ukladanki ale na klate i do przodu :)
Co do oil catch tanka to widze ze musze glebiej o tym poczytac.Tez mi sie zdaje ze powinien byc obieg a podpinajac jak na foto obieg w glowicy zamkne.

GOLDI - 2017-04-15, 16:37

gixxerek, :ok:

co do catch tanka nie widze bledu w podpieciu. w jakis sposob wylapuje on mgielke olejowa - czesciowo. na dobry uklad powinny byc dwa catch tanki jeden na wyjsciu z pcv na wejsciu do kolektora a drugi tak jak jest.

[ Dodano: 2017-04-15, 16:38 ]
tylko kontroluj te weze. jesli sa to weze z "zestawu" to one lubia sie zasysac/zaginac po pewnym czasie i nie bedzie przeplywu.

gixxerek - 2017-04-15, 17:38

GOLDI, to silikony wiec nie powinno byc problemu. Te chinskie odrazu wywalilem bo smierdzialy i wygladaly jak waz ogrodowy ;) Pozdro
jagos - 2017-04-15, 18:42

To jak jest na zdjeciu ppdpina sie gdy ma sie customowy kolektor ssacy bez wejscia dla odmy. Jesli masz seryjny kolektor to oil catch wpinasz miedzy kolektor a pokrywe a boczne wejscie podpinasz pod dolot
kawior1gturbo - 2017-04-15, 20:04

jagos napisał/a:
To jak jest na zdjeciu ppdpina sie gdy ma sie customowy kolektor ssacy bez wejscia dla odmy

Tu się zgodzę.
A czemu nie dac zbiorniczka pod boczne wejście i dolot? Tutaj tak właśnie jest zrobione. Nie ma z kolei zbiorniczka pomiędzy kolektorem, ale ciagle wszystko jest poprawnie wpięte.

gixxerek - 2017-04-27, 14:20

Dziś przeprowadziłem test żarówki. Temat wałkowany milion razy i ciągle na czasie. Model który testowałem jak widać spelnia swoje zadanie. Docelowo wpadnie dodatkowa żarówka w5w żeby cała lampa świecila na czerwono.


żarowka LED P21W Ba15s COB 7,5W

Brian - 2017-04-27, 14:59

Gdzie kupiłeś :) ?
gixxerek - 2017-04-27, 15:08

Brian, alledrogo
link

Brian - 2017-04-27, 15:31

Dzięki :ok: , ale widzę że mi nie podejdzie :( Bo to BA15S do wersji EURO ja mam BAY15D :?
gixxerek - 2017-04-27, 16:00

Brian, zawsze mozna zmienic oprawke ;)
Begrezen - 2017-05-08, 22:50

Brian, na sklepledowy znalazłem BAY15D :ok:
http://sklepledowy.pl/pl/...CW-PREMIUM/2639

to tak na szybkiego tylko sprawdzałem, może jeszcze jakieś tańsze są :)

a co do auta gixxerek, to mi się mega podoba, ciekawe co na koniec planujesz, że tak się hejty mają posypać :P

GOLDI - 2017-05-08, 22:55

why ?! :roll:



trucky - 2017-05-09, 07:43

For fun :>

Już nie bądź taki ortodoksyjny, to akurat zmiana którą można usunąć w godzinę i nie będzie śladu, więc why not?

Poza tym fajnie wygląda :ok:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group