4G63/4G63T (2.0l) - D?awienie przy dodawaniu gazu
MATi - 2008-05-05, 14:00
Szakal napisał/a: | ?e mam to odda? do specjalist?w | lepiej by by?o odda?
Szakal napisał/a: | Bo chcia?em kupi? 6ES ,ale japaneze m?wi? ,?e daj sie si?demki | A co to za r??nica czy 6ES czy 7ES ??? Ma to jaki? wp?yw w og?le ??
Tiamat - 2008-05-05, 14:56
do 1G GS ?wiece BPR7ES i przerw? 0.8 - za?o?y?em drugi komplet od zakupu i cacy
BPR6ES s? do Turbo.
Anonymous - 2008-05-05, 15:14
MATi napisał/a: | Szakal napisał/a: | ?e mam to odda? do specjalist?w | lepiej by by?o odda?
Szakal napisał/a: | Bo chcia?em kupi? 6ES ,ale japaneze m?wi? ,?e daj sie si?demki | A co to za r??nica czy 6ES czy 7ES ??? Ma to jaki? wp?yw w og?le ?? |
Mati - to nawet nie jest smieszne...
Co do roznic w swiecach to poprostu reaguja roznie w roznych temperaturach i szczelinach dajc rozne warunku zaplonu. Dlatego tez jest roznica pomiedzy n/a i turbo.
Szaki... nie robilem tego w 1G ale sciagniecie baku to nie jest wilki problem dopuki masz do niego dostep od dolu. Jesli Masz wysoki podnosnik zeby zrzucic bak to nie ma problemu. Jesli 1G ma jak inne ta czesto jest mocowany na dwoch metalowych pasach przykrecanych do ramy. Potem kable i przewody i powinno byc oki. Nie jestem pewien czy nie bedziesz potrzebowal wiecej miejsca ze wzgledu na tylna belke zawieszenia. Generalnie nie jest to taka wielka robota - istotne jest tylko jak wysoko masz auto zeby dostac sie z dolu.
MATi - 2008-05-05, 15:37
Allias ale ja sie pyta?em jaka jest r??nica jak sie jezdzi na 6ES a na 7ES ...bo ja mam 7ES i tyle Tiamat mi odpowiedzia? i gra gitara dzieki
Diabel - 2008-05-05, 16:26
Ja dzis zalozylem 6es bez 11 i daje rade
Szakal - 2008-05-05, 16:54
allias napisał/a: | Nie jestem pewien czy nie bedziesz potrzebowal wiecej miejsca ze wzgledu na tylna belke zawieszenia. |
Belka i tak wylatuje przy okazji wiec z tym problemu nie b?dzie Tylko pytanie kiedy to zrobie bo wczoraj z?apa?o mnie jakie? chor?bsko i ledwo ?yje allias, A powiedz mi w jaki spos?b czy?ci si? bak?
Anonymous - 2008-05-05, 20:42
Z tym moze byc maly problem. Zalezy gdzie masz otwory... czasami zwykle przeplukanie i upewnienie sie ze syf z dna zostanie usuniety. Jesli zostanie ci troche paliwa to wykorzystaj ja do rozpuszczenia syfu. Problem pewnie jest ze to "cos" pewnie sie wytracilo i plywa lub osadza sie na dnie.
Wiecej obstawiam na okolice pompy (jesli jest wewnetrzna bo nie wiem jak jest w 1G). Upewnij sie na przewodach ze nie masz jakies osadu. Musisz zobaczyc co w nim siedzi. Wtedy bedziesz sma wiedzial jak go wyczyscic.
Anonymous - 2008-05-05, 22:55
MATi napisał/a: | Allias ale ja sie pyta?em jaka jest r??nica jak sie jezdzi na 6ES a na 7ES | http://www.auto-online.pl...ykon/swieca.htm poczytaj...
allias napisał/a: | GOLDI napisał/a: | bron boze nie ustawiac szczeliny na swiecy uzywanej |
Niby w czym problem? | w swiecy eksploatowanej jest szansa uwalenia elektrody... a podem sobie rozbieraj pol silnika co by ja wyciagnac
Diabel - 2008-05-05, 23:23
GOLDI, a jak sie to ma do zastosowania praktycznego ja musze przyznac ze po wymianie pierwszy raz swiec autko chodzi zdecydowanie lepiej dokladnie tak jak je kupilem a na swiecach jeszcze mialem orginalny napis Japan
Anonymous - 2008-05-06, 08:12
GOLDI napisał/a: | w swiecy eksploatowanej jest szansa uwalenia elektrody... a podem sobie rozbieraj pol silnika co by ja wyciagnac |
O tym sie nie mialem okazji przekonac. Ale bede pamietal
Anonymous - 2008-05-06, 12:44
swiece to nie jest az taki duzy wydatek by na tym oszczedzac
deltazetakappa - 2008-05-06, 20:12
a mo?e takie co? by?oby pomocne:
http://moto.allegro.pl/it...do_benzyny.html
Szakal - 2008-05-06, 20:57
Kiepuczi mi ju? poleci? ten ?rodek i chyba z niego skorzystam bo jak dzisiaj patrzy?em na ten zbiornik paliwa to chyba nie dam rady. Ale zobaczymy...
maciejka - 2008-05-06, 22:42
Ja tez mam chyba syf bo zauwazylem wczoraj ze na paliwie nie jedzie i gasnie i przerywa podczas jazdy jest szarpanie...na gazie chodzi dobrze,ale po przelaczeniu na benzyne nie bardzo
MATi - 2008-05-06, 23:30
pisa?em o takim ?rodku wyzej ale nikt nie czyta?
SAMAEL - 2008-05-07, 09:26
do gs przynajmniej 2g id? BPR6ES11 dok?adnie, do turbo id? BPR7ES11 i to takich 300+HP bo sa zimniejsze jeden stopie?. oczywi?cie do gs mo?e by? te? bpr7es11 ale b?dzie ?dziebko nie dogrzana i mog? zapony wypada
sajmon1100 - 2008-05-08, 22:53
SAMAEL napisał/a: | do gs przynajmniej 2g id? BPR6ES11 dok?adnie, do turbo id? BPR7ES11 i to takich 300+HP bo sa zimniejsze jeden stopie?. oczywi?cie do gs mo?e by? te? bpr7es11 ale b?dzie ?dziebko nie dogrzana i mog? zapony wypada?. | a jak w T mam bpr 6es-11 ? to stanie sie cos? bo Kiepuczi mi takie poleci? i mu zaufa?em uff uff
kiepuczi - 2008-05-09, 16:20
bo do turbo ida takie same jak do GS BPR6ES ( liczba 11 jest malo istotna mowi tylko o szczelinie czyli 1.1 mm. przypominam ze dla turbo i tak tzreba ustawic szczeline na 0.7-0.8mm).
|
|
|