4G63/4G63T (2.0l) - KUTE TŁOKI - STOPIEN SRĘŻANIA
Malutki010 - 2017-04-09, 01:37 Temat postu: KUTE TŁOKI - STOPIEN SRĘŻANIA hej planuje zakuwać drugi silnik 7B, silnik ma służyć do 1/4mili. Moje pytanie brzmi które tłoki kute z stopnie sprężenia są lepsze ??
TŁOKI A - 8.5:1
TŁOKI B - 9.0:0
kawior1gturbo - 2017-04-09, 09:27
To chyba zależy od całego setupu. Ale najbardziej od zastosowanej turbosprężarki. Im więcej dmucha, tym stopień powinien być mniejszy. Przynajmniej tak mi się wydaje.
GOLDI - 2017-04-09, 15:19
kawior1gturbo napisał/a: | To chyba zależy od całego setupu. Ale najbardziej od zastosowanej turbosprężarki. Im więcej dmucha, tym stopień powinien być mniejszy. Przynajmniej tak mi się wydaje. | tu pytanie o reszte ukladu.. jaki uklad paliwowy i jaki uklad chlodzenia powietrza bedzie zastosowany...
czym nizszy CR tym latwiej zapanowac nad stukowym... jaka elektronika bedzie to ogarniac?
jaka sprezazka? ile jest planowane z setupu ?
8,5 jest dosc uniwersalne, natomiast 9,0 bedzie bardziej cywilne, oczywiscie kwestia zaplonu na tu znaczenia... kwestia przeplywow , zalkow, max rpm etc...
|
|
|