1G OGÓLNE - Remont silnika 4g63 7 Bolt
kondi484 - 2018-03-10, 00:04 Temat postu: Remont silnika 4g63 7 Bolt Witam, padły mi panewki w moim 1g, już mam rozebrany silnik i wszystko przygotowane pod składanie. Teraz pytanie do was, czy ten silnik ma jakieś specjalne techniki składnia czy mam go złożyć jak normalny silnik? Chcę żeby było idealnie, i żeby się nie okazało że po wszystkim coś jest nie tak i wszystko pójdzie na marne.
kruk42 - 2018-03-10, 08:34
https://youtu.be/AjCiWo3tRbw . Tu masz film. Wszystko w zasadzie idzie jak po maśle. Ważne by części dokładnie obejrzeć. Jeśli już jest rozebrany to zmienić w razie konieczności na 100 procent sprawne. Uszczelki również.
kondi484 - 2018-03-11, 01:03
kruk42 napisał/a: | https://youtu.be/AjCiWo3tRbw . Tu masz film. Wszystko w zasadzie idzie jak po maśle. Ważne by części dokładnie obejrzeć. Jeśli już jest rozebrany to zmienić w razie konieczności na 100 procent sprawne. Uszczelki również. |
A może wiesz dlaczego zakładają ten miernik na wał kiedy go dokręcają? I czy są gdzieś dostępne schematy dokręcania korbowodow i głowicy?
kruk42 - 2018-03-11, 09:25
Klucz dynamometryczny niestety jest potrzebny. Wszystkie śruby dokręcane są na odpowiednią ilość Nm .
kondi484 - 2018-03-11, 10:27
kruk42 napisał/a: | Klucz dynamometryczny niestety jest potrzebny. Wszystkie śruby dokręcane są na odpowiednią ilość Nm . |
Wiem o tym, tylko chciałbym wiedzieć jakie są te wartości
Tofik - 2018-03-11, 13:06
to sobie trzeba serwisówkę ściagnąć i przeczytać, tam jest wszystko napisane. Nikt Ci tu nie będzie pisał momentu dokręcenia do każdej śruby, no bez przesady.
kruk42 - 2018-03-11, 18:19
Część danych mam jeśli idzie o niuty od Kawiora 1g turbo. Jak się dogrzebie to mogę podesłać.
GOLDI - 2018-03-11, 21:05
4g63 to silnik w sumie specjalnej troski. trzeba dokladnie wszystko pomierzyc i zlozyc ze sztuka. jak cos pominiesz to kasa w bloto. a tak to normalny silnik byle zlozyc z glowa i czysto i jeszcze raz czysto. nawiecej awarii po remoncie to skladanie silnika bez porzadnego czyszczenia.
kondi484 - 2018-03-13, 14:06
Skąd mogę ściągnąć tą serwisówke? Wszystko będzie dokładnie zmierzone i wyczyszczone ???? jeśli ktoś ma dane na temat niutów ewentualnie czynności których nie wolno pominąć mógłby mi podesłać, nie pogniewam się ????
GOLDI - 2018-03-13, 23:16
ale ty tak na serio czy jaja sobie robisz ?
po pierwsze jak spedzisz w googlach 5 minut to znajdziesz mase odnosnikow do dsm tuneres z serwisowkami w pdfaach, jak zaglebisz sie nawet w jutuba to bedziesz mial wizualzjace jak caly silnik rozlozyc i zlozyc.. jak uzyjesz szukajki forumowej to i tu znajdziesz wszystko...
4 post na forum i takie lenistwo ? nie ladnie...
kondi484 - 2018-03-14, 13:29
GOLDI napisał/a: | ale ty tak na serio czy jaja sobie robisz ?
po pierwsze jak spedzisz w googlach 5 minut to znajdziesz mase odnosnikow do dsm tuneres z serwisowkami w pdfaach, jak zaglebisz sie nawet w jutuba to bedziesz mial wizualzjace jak caly silnik rozlozyc i zlozyc.. jak uzyjesz szukajki forumowej to i tu znajdziesz wszystko...
4 post na forum i takie lenistwo ? nie ladnie... |
Szukam i czytam sporo ale to same ogolniki, mówię całkowicie poważnie może coś źle wpisuje. Całe forum tu przejrzałem i albo jestem jakiś ślepy albo serio nie mogę nic znaleźć
kruk42 - 2018-03-14, 16:36
Miska olejowa 7Nm
Korbowody 52Nm
Wał główny 68Nm
Koło zamachowe do wału 135Nm
Śruby głowicy 110 Nm.
Koło dwupasowe 25Nm
[ Dodano: 2018-03-14, 16:39 ]
Dane posiadam od przyjaciela z klubu . Kawior 1g turbo
Adrian97 - 2018-03-15, 11:18
http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_11B.pdf
Masz tutaj manuala to jest chyba do 7 bolta
od gory pod spisem tresci masz wszytskie wartosci NM poszczegolnych elemntow
znajdz tylko co potrzebujesz
Masz jeszcze do 6 Bolta jakbys potrzebowal
http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_11A.pdf
|
|
|