To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Remont silnika 4g63 7 Bolt

kondi484 - 2018-03-10, 00:04
Temat postu: Remont silnika 4g63 7 Bolt
Witam, padły mi panewki w moim 1g, już mam rozebrany silnik i wszystko przygotowane pod składanie. Teraz pytanie do was, czy ten silnik ma jakieś specjalne techniki składnia czy mam go złożyć jak normalny silnik? Chcę żeby było idealnie, i żeby się nie okazało że po wszystkim coś jest nie tak i wszystko pójdzie na marne.
kruk42 - 2018-03-10, 08:34

https://youtu.be/AjCiWo3tRbw . Tu masz film. Wszystko w zasadzie idzie jak po maśle. Ważne by części dokładnie obejrzeć. Jeśli już jest rozebrany to zmienić w razie konieczności na 100 procent sprawne. Uszczelki również.
kondi484 - 2018-03-11, 01:03

kruk42 napisał/a:
https://youtu.be/AjCiWo3tRbw . Tu masz film. Wszystko w zasadzie idzie jak po maśle. Ważne by części dokładnie obejrzeć. Jeśli już jest rozebrany to zmienić w razie konieczności na 100 procent sprawne. Uszczelki również.

A może wiesz dlaczego zakładają ten miernik na wał kiedy go dokręcają? I czy są gdzieś dostępne schematy dokręcania korbowodow i głowicy?

kruk42 - 2018-03-11, 09:25

Klucz dynamometryczny niestety jest potrzebny. Wszystkie śruby dokręcane są na odpowiednią ilość Nm .
kondi484 - 2018-03-11, 10:27

kruk42 napisał/a:
Klucz dynamometryczny niestety jest potrzebny. Wszystkie śruby dokręcane są na odpowiednią ilość Nm .


Wiem o tym, tylko chciałbym wiedzieć jakie są te wartości

Tofik - 2018-03-11, 13:06

to sobie trzeba serwisówkę ściagnąć i przeczytać, tam jest wszystko napisane. Nikt Ci tu nie będzie pisał momentu dokręcenia do każdej śruby, no bez przesady.
kruk42 - 2018-03-11, 18:19

Część danych mam jeśli idzie o niuty od Kawiora 1g turbo. Jak się dogrzebie to mogę podesłać.
GOLDI - 2018-03-11, 21:05

4g63 to silnik w sumie specjalnej troski. trzeba dokladnie wszystko pomierzyc i zlozyc ze sztuka. jak cos pominiesz to kasa w bloto. a tak to normalny silnik byle zlozyc z glowa i czysto i jeszcze raz czysto. nawiecej awarii po remoncie to skladanie silnika bez porzadnego czyszczenia.
kondi484 - 2018-03-13, 14:06

Skąd mogę ściągnąć tą serwisówke? Wszystko będzie dokładnie zmierzone i wyczyszczone ???? jeśli ktoś ma dane na temat niutów ewentualnie czynności których nie wolno pominąć mógłby mi podesłać, nie pogniewam się ????
GOLDI - 2018-03-13, 23:16

ale ty tak na serio czy jaja sobie robisz :) ?
po pierwsze jak spedzisz w googlach 5 minut to znajdziesz mase odnosnikow do dsm tuneres z serwisowkami w pdfaach, jak zaglebisz sie nawet w jutuba to bedziesz mial wizualzjace jak caly silnik rozlozyc i zlozyc.. jak uzyjesz szukajki forumowej to i tu znajdziesz wszystko...

4 post na forum i takie lenistwo ;) ? nie ladnie...

kondi484 - 2018-03-14, 13:29

GOLDI napisał/a:
ale ty tak na serio czy jaja sobie robisz :) ?
po pierwsze jak spedzisz w googlach 5 minut to znajdziesz mase odnosnikow do dsm tuneres z serwisowkami w pdfaach, jak zaglebisz sie nawet w jutuba to bedziesz mial wizualzjace jak caly silnik rozlozyc i zlozyc.. jak uzyjesz szukajki forumowej to i tu znajdziesz wszystko...

4 post na forum i takie lenistwo ;) ? nie ladnie...

Szukam i czytam sporo ale to same ogolniki, mówię całkowicie poważnie może coś źle wpisuje. Całe forum tu przejrzałem i albo jestem jakiś ślepy albo serio nie mogę nic znaleźć

kruk42 - 2018-03-14, 16:36

Miska olejowa 7Nm
Korbowody 52Nm
Wał główny 68Nm
Koło zamachowe do wału 135Nm
Śruby głowicy 110 Nm.
Koło dwupasowe 25Nm

[ Dodano: 2018-03-14, 16:39 ]
Dane posiadam od przyjaciela z klubu . Kawior 1g turbo :ok:

Adrian97 - 2018-03-15, 11:18

http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_11B.pdf

Masz tutaj manuala to jest chyba do 7 bolta
od gory pod spisem tresci masz wszytskie wartosci NM poszczegolnych elemntow
znajdz tylko co potrzebujesz

Masz jeszcze do 6 Bolta jakbys potrzebowal

http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_11A.pdf



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group