To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - Wysokie obroty

Anonymous - 2008-05-31, 10:49
Temat postu: Wysokie obroty
Witam wszystkich! Mam na imie Piotrek i jestem z Rzeszowa,Eclipsa(2g 420a) mam oko?o p?? roku i odk?d go mam by?y problemy z obrotami :( a konkretnie z tym ?e strasznie wr?cz tragicznie schodzi z obrot?w nie wa?ne czy silnik jest zimny czy ciep?y-chocia? gdy temperatura dochodzi do po?owy to jest minimalnie lepiej ale og?lnie to i tak tragedia...
Wymieni?e przewody wysokiego napi?cia,?wice,krokowy filtry...no i nic nie pomog?o a nawet jest jeszcze gorzej ni? by?o jak go kupi?em...i tak jezdzi?em od mechanika do mechanika az wko?cu kt?ry? po??czy? sie z kompem i powiedzia? ?e zaw?r egru jest walni?ty i go za?lepi? ale to nic nie pomog?o kaza? mi chwile pojezdzic ?e niby bedzie chodzic ale nic to samo,dodam ?e czasem po przekr?ceniu kluczyka zaczyna mi mrugac CE i nie moge odpalic auta musze chwile odczekac i jest ok ostatnio dzieje mi sie to jednak coraz cze?ciej :( Niewiem co mam zrobic gdyby kto? z was mia?by jakis pomys? lub m?g?by mi polecic jakiego? mechanika z Rzeszowa lub okolic kt?ry bedzie mi w stanie pomuc by?bym bardz wdzieczny :)
Pozdrawiam wszystkich!

Anonymous - 2008-05-31, 11:05

pi000trek napisał/a:
strasznie wr?cz tragicznie schodzi z obrot?w
co znaczy strasznie :> ? mamy sie bac?
kiepuczi - 2008-05-31, 11:20

masakra :) ) tragiczna masakra.

Podejrzewam ze twoj problem nie dotyczy kabli czy silniczka krokowego. Idac twoja metoda rozumowania to wymienisz jeszce pol samochodu za rada wspanialomyslnego mechanika. problem dotyczy mieszanki AFR ( powietrze/ paliwo ). Objaw moze byc charakterystyczny dla

1/ walnietej sondy lambda
2/ zatkanego katalizatora
3/ dziury w dolocie albo pekniety kolektor wydechu
4/ popsuty regulator cisnienia paliwa albo pekniety wezyk podcisnienia
5/ zapchane i stare wtryskiwacze

Anonymous - 2008-05-31, 11:43

Dzieki za rade,ale przy walni?tej sondzie swieci? by CE,a u mnie nie ?wieci,dodam jeszcze ?e jak dodaje gazu to czuc spaliny...w??yk podci?nienia raczej nie bo sprawdzali?my ale kata nie sprawdza?em...a gdyby to by?y wtryskiwacze to chyba by sie nie wr?ca? dobrze na obroty-a wkreca sie elegancko gorzej z tym jak schodzi...moze ten kat...a gdybym go wycia??nic sie nie stanie ?
Anonymous - 2008-05-31, 12:02

pi000trek napisał/a:
a gdybym go wycia??nic sie nie stanie ?
stracisz troche mocy :serduszka: i bedziesz mial juz na stale swiecace CE :serduszka:
Anonymous - 2008-05-31, 15:08

Wracaj?c do kata gdybym zast?pi? go strumienic? np. tak?
http://moto.allegro.pl/it..._promocja_.html
co o tym s?dzicie?

Anonymous - 2008-05-31, 18:02

zobacz post wyzej :>
Anonymous - 2008-05-31, 21:23

Zaryzykuje...wytne tego kata i w?o?e t? strumienice zobacze co sie bedzi? dzia?o i dam znac...pozdro :lol2:
Anonymous - 2008-05-31, 21:46

pi000trek napisał/a:
zobacze co sie bedzi? dzia?o
odczujesz poprawe :> bo masz juz pewnie kata zatkanego... wiec wsyzsto bardziej przelotowe poprawi... ale bedzie to chodzilo gorzej niz z nowym katem :>

no i komp Ci sie przelaczy w tryb awaryjny :) bo w 420a druga sonda w niewielkim stopniu ale jednak wplywa na skald mieszanki :>

tak wiec powodzenia :ok:

simongs1 - 2008-05-31, 23:25

jak bys potrzebowa? to mam fajna rure zamiast kata !! a dok??dnie takie cos http://cgi.ebay.com/ebaym...em180247804854&
Anonymous - 2008-05-31, 23:32

juz predzej niz te wszystkie strumienice:> powstanie bynajmniej komora rozprezajca :> ale mimo wszystko w N/A zostal bym przy kacie :>
kiepuczi - 2008-06-01, 01:05

pi000trek napisał/a:
Dzieki za rade,ale przy walni?tej sondzie swieci? by CE,a u mnie nie ?wieci,


niekoniecznie w eclipsach zadko sie swieci CE na sonde jeden a 5 przypadkow tylko sygnalizuje nam CE

Anonymous - 2008-06-01, 10:40

kiepuczi, A czy m?g?by? mi powiedziec jak sprawdzic t? sonde?

[ Dodano: 2008-06-01, 10:44 ]
simongs1, Dzieki,ale zam?wi?em wczoraj t? strumienice gada?em z go?ciem kt?ry to sprzedaje i m?wi? ?e zak?ada? tak? do Ecli 1g m?wi? ?e wszystko by?o ok...spr?buje,je?eli bedzie lipa to wtedy bede szuka? czego? innego :lol2:

[ Dodano: 2008-06-01, 10:46 ]
GOLDI, a Ty co by? zrobi? z tym katem,je?eli jest zatkany-maz jaki? pomys????

[ Dodano: 2008-06-01, 10:48 ]
Jeszcze jedno pytanko-jak moge sprawdzic ten regulator cisnienia paliwa?

kiepuczi - 2008-06-01, 11:26

sonde lambda sprawdza sie na symulatorze/ testerze sondy lambda albo palmtopie maja odpowiednie oprogramowanie . Sprawna sonda dziala w zakresie 0.05V-0,96V rysujac mam sinusoide na wykresie.
Regulator cisnienia sprawdza sie majac zegar do mierzenia cisnienia paliwa na szynie .

Anonymous - 2008-06-01, 11:33

Ok dzieki,teraz bede musia? znalesc kogo? kto ma taki sprz?t.
kiepuczi - 2008-06-01, 11:39

a ha i jeszcze jedno, teraz zauwazylem ze masz 420A silnik i chesz wstawic strumienice. Blad, ale nie zamierzam cie juz przekonwac, rob jak uwazasz. Chce ci tylko powiedziec ze druga sonda w tym silniku bierze rowniez udzial w ustalaniu mieszanki. Przez wywalenie kata mozesz przegrzac silnik .
Anonymous - 2008-06-01, 11:42

To co zrobic je?eli kat jest zatkany?
Anonymous - 2008-06-01, 11:56

Cytat:
i m?wi? ?e zak?ada? tak? do Ecli 1g
1g to nie 2g!!!!!!!!!!! :protest: :protest: :protest: :protest: ale rob juz co chcesz... zapewne powrocisz z kolejnym problemem na forum... powodzenia
Anonymous - 2008-06-01, 22:48

GOLDI, A jak ju? wrzuce t? strumienice i bedzi? lipa,to p?zniej bede mog? w?o?yc tego kata i wszystko bedzie po staremu?
Anonymous - 2008-06-02, 00:00

Tak - mozesz a jest sens wydawac kase dwa razy?? :wtf: :wtf:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group