To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - Wysokie obroty

Anonymous - 2008-06-03, 00:15

allias napisał/a:
a jest sens wydawac kase dwa razy??
+1

wez pod uwage to ze ten badziew (strumienica) sowje kosztuje:> montaz swoje ksoztuje no i spowrote :> za to mialbys juz nowego kata:> a starego sprzedasz u ludzi co skupuja zuzyte katy i odzyskuja z nich platyne :> co zes sie tak na ta strumiencie uparl :>

Anonymous - 2008-06-03, 09:07

przekonali?cie mnie...upar?em sie na strumienice bo sadzi?em ?e to dobre rozwi?zanie,wczesniej mia?em hondy i wrzuca?em do nich strumienice i wszystko by?o git-no ale eclips to nie civic i zrobie tak jak radzicie,sprzedam kata gosc co sie zna m?wi? ?e 3 st?wy za niego wezme do?o?e i kupie nowego,ale najpierw jade do elektryka(lepszego ni? poprzednio) z kt?rym um?wi?em sie na jutro na sprawdzenie sondy tego regulatora cisnienia paliwa i sprawdzimy jeszcze raz wezyki od podcisnienia,p?zniej zmienie kata a je?eli to nic nie da i dalej bedzie tak schodzi? z obrot?w to ju? nie wiem co zrobie :(
Anonymous - 2008-06-03, 11:29

Wtedy przyjdziesz tutaj i opiszesz dokladnie co zrobiles i co zmieniles a my ci pomozemy... :jezyk:
Anonymous - 2008-06-05, 11:07

wracam po wizycie u elektryka:sonda ok,regulator ci?nienia paliwa ok,jak do niego przyjecha?em silnik by? nagrzany i schodzi? w miare dobrze z obrot?w poczekali?my az ostygnie przynajmniej troche odpalam i znowu mozolnie wskaz?wka obrotomierza schodzi do jedynki...on m?wi ?e to kwestia krokowego,?e kazdy krokowy dzia?a inczej np.za?o?e inny to szybciej zejdzie z obrot?w ale bedzie gorzej trzyma?...ale bedac u niego jak na z?osc ani razu mi sie nie zawiesi? tak jak przewaznie to sie dzieje tzn.przygazuje np. 4000obr. on sobie trzyma oko?o 3sekundy i dopiero wtedy schodzi...u niego to mi sie nie przytrafi?o i stwierdzi? ze problemu nie ma...aha i jeszcze jedno gdzie jest czujnik temperatury i ile moze taki kosztowac i ile trzeba dac za czujnik polozenia rzepustnicy??
Anonymous - 2008-06-05, 23:02

mam uzywke tpsa... mozemy sie dogadac nie wiem ile jest wart... czujnika temp nie mam ale jest z tylu w kolekotrze...
Anonymous - 2008-06-05, 23:17

WYCZYSC PSZEPUSTNICE

[ Dodano: 2008-06-05, 23:21 ]
ROK TEMU MIA?EM PODOBNY PROBLEM WYMIENI?EM DWA CZUJNIKI TEMPERATURY ZARAZ POD KORKIEM I SKUTECZNIE POMOG?O POZDR. :tuptup:

Anonymous - 2008-06-05, 23:23

kolega ROZWIANY, moze miec racje :> wieszanie sie obrotow moze byc przyczyna brundje rpzepustnicy :> ale stawiam tu tez na IPS (krokowy) lub TPS (czujnik polozenia przepustnicy)
Anonymous - 2008-06-05, 23:29

przepustnice czyscilem a krokowy jest nowy...takze mysle o nowym tps i czujniku temp. ale jezeli one sa ok ja tak bede wymienia? i wymienia? to lepiej wpakowac kase w cos innego...najlepiej jak bym mial kogos znajomego z takim motorem i przelzyl bym te czujniki i zobaczyl bym czy cos sie poprawi,sam juz niewiem co z tym zrobic. :|
Anonymous - 2008-06-05, 23:34

pi000trek napisał/a:
najlepiej jak bym mial kogos znajomego z takim motorem i przelzyl bym te czujniki i zobaczyl bym czy cos sie poprawi,sam juz niewiem co z tym zrobic


":Sk?d: rzesz?w"

wal do Daniego :>

Anonymous - 2008-06-05, 23:37

:ok: odezwe sie do niego,moze sie zgodzi na ma?? podmianke :jezyk:

[ Dodano: 2008-06-09, 08:49 ]
w?o?ylismy z Danim jego krok?wke i jest duzo lepiej :jupi:

Anonymous - 2008-06-10, 13:45

ooo to sie ciesze :)
ale jak jest zimny silnik to tez lepiej?

Anonymous - 2008-06-10, 22:04

powiem tak jak wroci?em od Ciebie,ostyg? i go odpali?em to schodzi? wolno nagrza? sie i by?o ok,a na drugi dzien z rana odpali?em go i schodzi? idealnie z obrot?w jak by? zimny i ciep?y ale np.dzis rano juz mu tak szybko niesz?o...musze jeszcze z Toba pojechac do tego Twojego mechanika,ale og?lnie jest lepiej :lol2: pozdrawiam
Anonymous - 2008-06-10, 22:13

No to sie ciesze. Podjedziemy gdzies mo?e w czwartek jak bedziesz mia? czas :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group