WARSZTAT OGÓLNY - Zawieszenie 2g (wymiana-remont)
kris_o - 2008-06-21, 19:11 Temat postu: Zawieszenie 2g (wymiana-remont) Witam.
Z przedniego zawieszenia w moim 2g dochodza nieprzyjemne stuki Nedawno zatarl sie i wypadl swozen wahacza - wymienilem wtedy caly wahach - nie wiem czy dobrze zrobilem i czy nie moznabylo wymienic samej koncowki wahacza (dolny prosty). Byl on zatarty i przy skrecaniu harakterystycznie zgrzytal. Teraz dochodza z zawieszenia stuki, szczegolnie slyszane gdy przejezdzam po nierownosciach, chce powymieniac wszystkie koncowki i tyleje metalowo-gumowe...
i tu pytanie czy hahacze trzeba wymieniac w calosci czy mozna wymienic same koncowki wahaczy? Cale wahacze sa dosc drogie a wymiana koncowek znacznie obnizylaby koszty...
i co jeszcze mozna wymienic oprocz koncowek wahaczy...?
Anonymous - 2008-06-21, 19:13
wymienia sie wachacze cale w 2g! CA?E!!
warto spojrzec tez na stan lacznikow stabilizatora i tuleji gumowych na stabilizatorze...
kris_o napisał/a: | Cale wahacze sa dosc drogie | nikt nie mowil ze Eclipse jest tanim samochodem
kris_o - 2008-06-21, 19:36
czyli ze niby koncowek wahaczy nie mozna wymienic...? i jakiej firmy wahacze bylyby dobre...?
Anonymous - 2008-06-21, 19:45
kris_o napisał/a: | i jakiej firmy wahacze bylyby dobre...? | dobre nie znaczy tanie wiec ORI... wszystkie inne maja krotsza zywotnosc..
Anonymous - 2008-06-24, 09:49
Tak a propo zawieszenia w 2g. Nie wiecie jakie by?y seryjnie montowane amortyzatory w wersjach euro gs ??
kiepuczi - 2008-06-24, 10:39
koniecznie wymien proste dolne bez wzgledu na ich stan.To jest pieta achillesa ten wachacz. Poza tym w USA w 2002 roku znalalazl sie na liscie " recall " czyli w usa wymienieny jest dozywotnio w ramach usterki technicznej lub podniesionego ryzyka awari. Jak ci z niego wypadnie swozen to mozesz kolo urwac. Stuki wlansie najczesciej pochodza z niego.
zamienniki niektorych firm zwlaszcza chinskie, nie wykauja sie dluzsza zywotniscia niz dobra uzywka. kiepskiej jakosci wachacz chinskiej produkcji mozna glownie rozpoznac ze swozen wachacza ma mozliwosc smarowania pzrez zaworek . Orginalne albo lepszej jakosci zamienniki sa bezobslugowe
matim - 2008-07-12, 11:02
http://moto.allegro.pl/it...1_95_35_30.html
http://moto.allegro.pl/it...hi_eclipse.html
proponujecie ktores czy moze oba zestawy za do d...? a moze kt?? ma?
Anonymous - 2008-07-12, 12:29
Chcesz to zrobic dobrze to kup markowe zebys potem nie mial klopotu. (Eibach, Koni, Tein i pare innych).
Anonymous - 2008-07-12, 14:26
ale badziew
Tom - 2008-07-13, 03:48
a ile ORI wahacze wytrzymaja przy rozmiarach opony 17/45/225? bo mnie tez czeka w najblizszym czasie wymiania przedniego zawieszenia.
Anonymous - 2008-07-13, 09:47
a co ma wachacz do opon
Anonymous - 2008-07-13, 10:58
Nieznacznie krocej ale nie bedziesz wiedzial ile. Widzialem ludzi co na fabrycznych wachaczach przejezdzali do 150 tys mil. Tego latwo nie stwierdzisz.
matim - 2008-10-18, 21:23
osobiscie polecam regeneracje wahaczy, przynajmniej w lublinie jest firma ktora to bardzo dobrze robi i stosunkowo tanio, napewno to jest lepsze niz jakis chinski zamiennik....
Anonymous - 2008-10-18, 21:53
matim napisał/a: | osobiscie polecam regeneracje wahaczy |
...mam nadzieje ze zartujesz...
Anonymous - 2008-10-18, 22:09
jezeli chodzi o tuleje metalowo gumowe to ok jesli chodzi o swoznie to ja bym sie ba?
SAMAEL - 2008-10-19, 12:08
sworznie w ecli wymienia? ? z tego co wiem to raczej niewymienialne s?...
Anonymous - 2008-10-19, 14:48
SAMAEL napisał/a: | z tego co wiem to raczej niewymienialne s?... | uwierz mi Samaelu ze wszystko sie da Polak potrafi
matim - 2008-10-22, 01:37
dariosss napisał/a: | matim napisał/a: | osobiscie polecam regeneracje wahaczy |
...mam nadzieje ze zartujesz... |
nie zartuje, taka regeneracje polecaja rowiniez w aso mitsu(przynajmniej w lublinie) wiec... tylko ze cha za to 2 razy wiecej. Prawtopodobnie zrobilem to w tej samej firmie co mitsu zleca, jest tylko jedna w lbn. Nawet mechanicy mowili, ze to duzo lepiej wyglada niz zamiennik moze kola mi nie poodpadaja
Anonymous - 2008-10-22, 17:05
Te? mam problem ze stukami w zawieszeniu... Dolne wymienione g?rne niby oki bynajmniej zauwa?alnych luz?w nie maj?, stuki wystepuj? przy du?ych nier?wno?ciach np bruk Ju? dwa razy by?em na reklamacji i mechanicy twierdz? ze wszystko ok ?e to wina k?l 235/45/17 Ale a? taki g?upi nie jestem Wyra?nie wali. Prosz? o podpowiedzi i mo?e zna kto? rzetelny warsztat w Olsztynie bo tam ju? nie pojad? bo chc? ze mnie durnia zrobi
Płaski - 2016-03-09, 11:48
Witam.
Czy któryś z kolegów ma doświadczenie z gwintem Tein Super Street?
Chodzi mi o uzyskanie konkretnej informacji na temat maksymalnego obniżenia zawieszenia. Niestety informacje w sieci znacznie odbiegają od siebie.
Tu np podają http://www.ignitionready....DSM_p_1117.html -62,2 rear i front -85,1
Tu już http://www.andysautosport...hi_eclipse.html
Ride Height
Front: -48 mm, -1.9 inch
Rear: -38 mm, -1.5 inch
Ride Height Adjust Range
Front Min: -32mm, -1.3 inch
Front Max: -72mm, -2.9inch
Rear Min: -16mm, -0.6 inch
Rear Max: -62mm, -2.4inch
Czy ktoś jest w stanie z autopsji potwierdzić, że zejdę poniżej 60mm?????
(2d Racing max podają -80mm co byłoby ekstra, ale... tein to tein)
|
|
|