To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Nasze wyniki - TSI vs Preluda

Anonymous - 2009-01-28, 12:52

No ale to nie ja pisa?em ?e zrobienie hondy jest tanie. Co? o tym wiem ?e nie jest.
wojtek - 2009-01-28, 13:26

w takim razie widac ze unas w polsce ludzie nie robia tego tansze i widac ze w polsce ludzie maja duuuzo kasy na zabawe w tuning skoro tyle mocnych hond jezdzi i pytanie...czemu wola przeplacac i robic hondy niz zrobic np eclipsa?
Tofik - 2009-01-28, 14:03

GOLDI napisał/a:
wersja zwykla 126km ma 9,3 do setki, vti ma 7,9 wiec demon predkosci to nie jest :>

[ Dodano: 2009-01-27, 20:01 ]
ten samochodzik moze i pocina na 2 pierwszych biegach... ale od 3iego dostaje juz becki :> nawet vti :>


Tak jak m?wisz Goldi, 1 i 2 by?o w zasadzie r?wno dopiero jak zapi??em 3 to si? zacz??a pokazywa? r??nica. To chyba s?abe zestopniowanie skrzyni

Anonymous - 2009-01-28, 14:14

wojtek napisał/a:
w takim razie widac ze unas w polsce ludzie nie robia tego tansze i widac ze w polsce ludzie maja duuuzo kasy na zabawe w tuning skoro tyle mocnych hond jezdzi i pytanie...czemu wola przeplacac i robic hondy niz zrobic np eclipsa?


To znajdz tyle eclips?w jako dobr? baz?, a poza tym honda jest l?ejsza. A umiwerz ?e te g??wne projekty hond kosztowa?y maj?tek(i nie ma tam ?adnego druta, graty topowych firm), tak ?e by mogli mie? evo i to d?ubni?te, ale taki wyb?r. Jeden woli eclipsa inny evo inny subaru. W cenie szybkiego gsx masz ju? evo a wi?c mo?na tak w k??ko.

Timonek - 2009-01-29, 23:40

a ja si? dzi? sprawdza?em z kolegi Celica. VIgen 1.8 115km waga 1100 i zostawa?a w tyle 1,5 d?ugo?ci auta. Musze przyzna?, ?e dobrze idzie jak na tak? ma?a moc.
Anonymous - 2009-09-08, 18:48

Mam ziomka co pozsiada Prelude IV generacji 2.2vtec (og?lnie to razem majstrujemy przy autach) i podczas wy?cigu talonem zostawi?em go z ty?u. 1 jego przedni zderzak na wysoko?ci moich drzwi 2 podobnie a na 3 zosta? ju? w tyle :D tyle ?e ja mam turbo on N\A :P
raQo - 2009-09-09, 12:46

nie ma co sie chwali? skoro masz turbo a on nie :jezyk:
Anonymous - 2009-09-09, 14:05

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9724864

Jezeli ma to co pisze ze ma, to nawet 300 konny gsx dostanie w dupsko, kiedys wprawdzie nie na wlasne oczy ale filmowane kamera, widzialem takie auto zrobione przez spoona chyba, przeokrotnie wymiata...

MATi - 2009-09-09, 15:03

Adamek napisał/a:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9724864

Jezeli ma to co pisze ze ma, to nawet 300 konny gsx dostanie w dupsko, kiedys wprawdzie nie na wlasne oczy ale filmowane kamera, widzialem takie auto zrobione przez spoona chyba, przeokrotnie wymiata...


285KM w N/A z 2,2Litra to do?? spora moca chcia?bym zobaczy? wykres z hamowni czy na prawde to tyle ma bo nie wierze..

raQo - 2009-09-09, 17:43

a mi sie wydaje ze to jest bardzo ?atwo osi?galne, ten silnik ma w seri 200KM wi?c 80KM z tych cz??ci co on opisuje nie by?o problemu wystruga?

Kod:
Z kupuj?cym jestem got?w podjecha? do dowolnego warsztatu czy serwisu ASO w celu sprawdzenia pojazdu jak r?wnie? na wybran? hamownie w celu potwierdzenia osi?g?w.

Musi mie? tyle ile pisze skoro jest taki pewny :lol2: niez?y przecinak wyszed?...

RobsonYakuza - 2009-09-10, 19:56

ale ze spalaniem troch? przegi?? xD kolega ma 2.2 vteca w pralce to poni?ej 14 nie zejdzie, i o seria a ten wi?ksza moc ma o du?o to z 16 nie zejdzie
Anonymous - 2009-09-10, 20:13

RobsonYakuza, czyli uwazasz ze czym wiecej mocy towiecej pali :> ? to z ciekawostek ci powiem ze 350 konny GST przy delikatnej jezdzie schodzi nizej ze spalaniem niz seria przy takim samym stylu jazdy... mniejsze opory podzespolow... chocby luzniejszy uklad dolotowy... czy tez bardziej elastyczny silnik... ogolnie z hondami mamy doczynienia raczej na codzien i 2,2 vtec akurat 10tke spokojnie w miescie trzyma przy dynamicznej jezdzie... cos nie tak z honda Twojego kolegi... albo upala spod kazdych swiatel ale cos juz silnik niedomaga...
Timonek - 2009-09-11, 13:37

przy pa?owaniu 1.6 ivt ci?gnie 10 - 11 litr?w...
MATi - 2009-09-11, 17:47

ale jest llzejsza od ecli troche :>
RobsonYakuza - 2009-09-11, 19:37

GOLDI napisał/a:
RobsonYakuza, czyli uwazasz ze czym wiecej mocy towiecej pali :> ? to z ciekawostek ci powiem ze 350 konny GST przy delikatnej jezdzie schodzi nizej ze spalaniem niz seria przy takim samym stylu jazdy... mniejsze opory podzespolow... chocby luzniejszy uklad dolotowy... czy tez bardziej elastyczny silnik... ogolnie z hondami mamy doczynienia raczej na codzien i 2,2 vtec akurat 10tke spokojnie w miescie trzyma przy dynamicznej jezdzie... cos nie tak z honda Twojego kolegi... albo upala spod kazdych swiatel ale cos juz silnik niedomaga...


No mo?e masz racje bo mia? jakie? problemy, teraz b?dzie wszystko remontowa?, pewnie spalanie mu spadnie

simongs1 - 2009-09-13, 23:30

moj kupel ma tez 2,2 prele troszke d?ubniet? i tez mu tak srednio na miescie pali 12l-14l fakt faktem ze jeszcze nie jest ze strojona ale jak by ja tak wystroi? to kto wiem moze 10 by byla :)
Tofik - 2009-09-14, 17:12

no to jak ju? tak gadamy to m?j dobry kumpel tez ma pralk? 2.2 z dolotem dedykowanym K&N'a i strojona by?a ostatnio w Warszawie i przy normalnej je?dzie po miescie ( ani nie szale?stwie ani nie emerycko) 12 jest pewne ?e we?mie
Anonymous - 2009-09-14, 21:36

Te Preludy w serii maj? 185KM. 200Km ma wersja JDM (Produkowana na japonie) Kole?ka robi? ca?y dolot kolektor wydechowy na 2,5cala do t?umika ko?cowego i nie da? serii ;) rady TALON rz?dzi :D

[ Dodano: 2009-09-14, 21:39 ]
Chocia? nie powiem ?e te 4ws by mi si? przyda?o :D

[ Dodano: 2009-09-14, 21:47 ]
Waga talona i tej pralki jest prawie identyczna (Sprawdzane na wadze) r??nica jest mo?e z 50kg

Anonymous - 2009-09-14, 23:34

pralka vtec euro 1305kg

eagle talon tsi awd 1415 kg 2g

eagle talon tsi awd 1g 2549lbs,

ile to wychodzi na nasze? lb to to samo co lbs? :/ bo juz zglupialem :wtf: mi wychodzi ze to 1156kg ale to przynajmniej z 400 za malo, moj wazyl 1490 razem ze mna, chudzina ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group