To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G OGÓLNE - spyder 3,8 v6

Anonymous - 2008-07-18, 00:55

A tak w razie W to ile by mnie kosztowa?o podkr?cenie 2.4 ? Wkladal ktos turbo np? Bo zaczyna mnie szlak trafia? ze kupi?em 2.4 :( kurde
Anonymous - 2008-07-18, 09:07

Mozliwosci jest baaaaardzo duzo. Zalezy co chcesz osiagnac i za ile...
Anonymous - 2008-07-18, 09:25

uturbienie samochodu wolnossacego to koszt 12-15 tysiecy
Anonymous - 2008-07-18, 13:21

Jesli mozesz sobie sciagnac czesci to sa dostepne elementy gdzie musisz troche sam pomodyfikowac co bedzie ciebie kosztowalo okolo ~$2000 lub kupic gotowy kit za $3-3.5k ale pamietaj ze potem montaz i najwazniejsze strojenie.
Anonymous - 2009-05-11, 20:27

takie pytanie odno?nie tej wersji, w instrukcji jest napisane ze setke osiaga juz po 4 sekundach. Czy to prawda :O? to sekunde wolniej ni? ferrari .. i 1,5 sekundy szybciej ni? 350z ;)
runo - 2009-05-11, 22:20

:hahaha: To nie prawda, na forum czytalem ze jest to pomiedzy 5.9 a 6.2, ale napewno nie 4 sekundy i napewno nie w spyderze ktory jest jeszcze ciezszy niz coupe. Musiales cos zle przeczytac, a jak tak masz albo gdzies widziales to wrzuc na forum :ok:
Anonymous - 2009-05-12, 10:28

mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza.
Anonymous - 2009-05-12, 23:07

wwooxx napisał/a:
mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza.


Sprawdz to jeszcze raz bo napewno to tez jest bledem :>

viader - 2009-05-13, 08:41

allias napisał/a:
wwooxx napisał/a:
mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza.


Sprawdz to jeszcze raz bo napewno to tez jest bledem :>


Zale?y od biegu, na 4 napewno w tyle nie poci?gnie ale na 2 czemu nie?

Anonymous - 2009-05-13, 10:34

Skoro masz najwiekszy ciag od 0km/h a to do setki ma 8-9s to jak chcesz uzyskac 60-100km/h w 4s?
viader - 2009-05-13, 15:22

Silnik 3,8 to ma chyba mniej ni? 8-9 do setki. Pewnie w granicach 7s (skoro coupe ma 6). Skoro od 0km/h ma najwi?kszy ci?g i na pierwszym biegu poci?gnie za???my do 60 km/h co zajmie mu powiedzmy ze 3s to po zapi?ciu 2 biegu do 100km/h powinien w te 4s chyba poci?gn??. Co za prablem zredukowa? przy przyspieszaniu od 60 na 2 bieg?

Na 3 albo 4 biegu to nie dziwi? si?, ?e mo?e s?abo ci?gn?? bo za niski moment b?dzie ale na 2 biegu te 260KM powinno ci?gn?? jak g?upie.

runo - 2009-05-13, 15:44

Mi sie wydaje ze spyder ma okolo 6,5 do seki
MATi - 2009-05-13, 16:04

viader napisał/a:
Na 3 albo 4 biegu to nie dziwi? si?, ?e mo?e s?abo ci?gn?? bo za niski moment b?dzie ale na 2 biegu te 260KM powinno ci?gn?? jak g?upie.

Pablo sie przejecha? takim na miejscu pasa?era to chcia? odrazu swoje 2G sprzedawa? .. tyle ode mnie :ok:

nezik - 2009-05-13, 18:16

MATi napisał/a:
Pablo sie przejecha? takim na miejscu pasa?era to chcia? odrazu swoje 2G sprzedawa? .. tyle ode mnie


hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? :>


viader napisał/a:
te 260KM


tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280

tak czy siak z taka moc? powinny lepiej przyspiesza? ni? 6.5s do setki, nie uwa?acie?
chyba ?e wa?y ok.1600kg :protest:

MATi - 2009-05-13, 18:21

Nezz napisał/a:
hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? :>
:wtf: :wtf: Pablo ma w swoim turbinke wie? .. :> :>


Nezz napisał/a:
tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
263 konie dok?adnie maj? wersja poliftowa na 265 koni za spraw? poprawionego wydechu :ok:
nezik - 2009-05-13, 18:24

MATi napisał/a:
Nezz napisa?/a:
hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? :>
:wtf: :wtf: Pablo ma w swoim turbinke wie? .. :> :>


wiec pewnie chodzi o wnetrze autka, bo jest naprawde mi?o w ?rodku :) nie ma co nawet porownywac do 2g.

MATi napisał/a:
Nezz napisa?/a:
tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
263 konie dok?adnie maj? wersja poliftowa na 265 koni za spraw? poprawionego wydechu :ok:


wlasnie znalazlem na stronie eclipseinfo.prv.pl nastepujace dane

Cytat:
WERSJE:

S? dost?pne cztery wersje: GS, GS Spyder, GT, and GT Spyder.

4th Gen (2006):

* Eclipse GS: bazowy model FWD , 162 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G69 engine

* Eclipse GS Spyder: kabrio FWD , 162 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G69 engine

* Eclipse GT: coupe FWD , 263 hp 3.8 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G75 engine

* Eclipse GT Spyder: kabrio FWD , 260 hp 3.8 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G75 engine


tak?e wychodzi na to, ?e spyderek jednak ma 260 KM :paker:

Anonymous - 2009-05-13, 19:48

Na podstawie Mitsu USA:
http://www.mitsubishicars...cs.do?loc=en-us :P

MATi - 2009-05-13, 19:53

Nezz napisał/a:
wiec pewnie chodzi o wnetrze autka, bo jest naprawde mi?o w ?rodku :) nie ma co nawet porownywac do 2g.


nie chodzi w?asnie o osiagi a wnetrze r?wnie? :ok:

runo - 2009-05-13, 19:59

co? wlasnie mi sie wydaje ze chodzi o osiagi a nie tylko o wnetrze? niech sie wypowie Pablo
nezik - 2009-05-13, 21:19

MATi napisał/a:
nie chodzi w?asnie o osiagi


osi?gi mojego GS-T bardzo podobne, troszeczke wolniej oczywi?cie(4g 6.5 do 100km/h tak? ja na ciulowych oponkach 6.7 do 96), wiec nie wiem w czym rzecz :)
z lepszymi startami, dzieki awd, gsx na pewno je?dzi podobnie :)

pozdrawiam i prosz? bez spi??, bo to tylko moje zdanie :) :ksiadz:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group