420A (2.0l) - Zwiekszanie mocy 420a
Anonymous - 2008-01-09, 16:27
zgadzam sie z diab?em automatem je?d?? Pany
Anonymous - 2008-01-09, 16:31
Many napisał/a: | zgadzam sie z diab?em automatem je?d?? Pany |
Mam nadzieje ze mowisz tylko o Cliperach (choc i tu nie jest dobrze generalizowac) a co powiesz o Super Cars z automatem? Czy to znaczy ze tylko kobiety nimi jezdza????
Anonymous - 2008-01-09, 16:33
Chyba mnie nie zrozumia?es
Anonymous - 2008-01-09, 16:35
Ups... przeczytalem to jeszcze raz... nie wiem czemu przeczytalem to 'panny' w sensie 'kobiety' -
Anonymous - 2008-01-09, 16:38
Luzik
Do niedawna by?em sceptycznie nastawiony do automat?w. Jednak jak sie przejecha?em dobrym automatem to teraz mam do nich respect cho? nie ukrywam ze wola?bym manualn?
sorr za OT
trucky - 2008-01-09, 20:45
dla tych co nie kumaj? Manego - jego Supra to automat.......ale ja i tak wole manuala, lubi? sobie pomiesza? w baku
Anonymous - 2008-01-09, 21:52
Tez bym wola? 6-biegowego getraga. No ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
Sorki za OT
Anonymous - 2008-03-14, 23:25
A ile mozna by wyciagnac z wonlo ssaka montujac zaluzmy taki zestawik
http://www.slowboyracing....&cat=206&page=1
http://www.slowboyracing....cat=2391&page=1
I czy laczylo by sie to z jakim kolwieg dodatkowym strojeniem.
Anonymous - 2008-03-15, 00:00
to tylko czesc gratow ktore musisz zmienic wkladajac sportowe walki rozrzadu
Anonymous - 2008-03-15, 01:43
A co jeszcze?
Anonymous - 2008-03-17, 04:19
No duzo pracy nad uturbieniem a szczegolnie nad dostrojeniem wszystkiego , ale nie zaluje wogole. Ten dzwiek zaworu upustowego ; po prostu poezja. Ale racja kosztowna operacja uturbic 420A
Anonymous - 2008-03-17, 09:34
DACO napisał/a: | Ale racja kosztowna operacja uturbic 420A | etam teraz dolar tani
Anonymous - 2008-03-17, 20:31
No dobra wszystko zbiega sie ciagle do uturbiania. Mi raczej chodzi nie o uturbianie tylko o wyciagniecie max z wolno ssaka. Na ile mozna by go wkrecic kucy montujac zaluzmy sportowy rozrzad, wydech 3" przelotowy z high flow kat(bez kata ponoc problemy), high flow intake, wieksza przepustnice, low weight fly whele(moze bez tego bo tu trzeba by bylo wywazac) itp bajery. Nie bylo by moze tego pssssssst ale za to chodzil by jak taka wiertara mielaca gwozdzie
Anonymous - 2008-03-17, 21:23
3" za duzooooooooo... 2,25 " ... max 2,5 cala!! hi flow cat... hmmm dobre rozwiazanie ale drogie... walki... same walki nic nie dadza... dzadza ale nie wiele.... dolot i przpustnica... hmmm troche przyniesie... samego kola zamachowego nie zmienisz... widziales kiedys kolo zamachowe w 420a? do seryjnego sprzegla nie zmienisz lekkiego kola trzeba zmienaic sprzeglo odrazu... przy dosc spoym nakladzie aksy jakies 180?
Anonymous - 2008-03-17, 21:30
No to co tansze, soft turbo czy to wszystko?
Anonymous - 2008-03-17, 21:33
Duzo nie zyskasz bez bardzo duzego nakladu kasy.
Anonymous - 2008-03-17, 21:35
tak czy inaczej by uzyskac te okolo 200 lub troche ponad patatajkwo trzeba posiwecic minimum 10 kola zeby to bylo dobrze zrobione i sie nie syplo w miecha
Anonymous - 2008-03-17, 21:39
Kasa to pojecie wzgledne chodzi mi tu bardziej o oplacalnosc, moc/kasa. Co jest bardziej oplacalne soft turbo czy podrasowanie silnika.
Anonymous - 2008-03-17, 21:41
Soft turbo > N/A - pod warunkiem ze oba dobrze zrobione.
Anonymous - 2008-03-17, 21:42
turbo... wiaze za soba zwiekszenie specjalnego traktowania samochodu... czestsze wymiany oleju... szybciej bedzie Ci sie konczyc sprzeglo... itd... wiadomo wiekszy moment uzyskasz
z NA takiego wyniku jak z turbo nie osiagniesz ... ale wciaz bedzie to NA nie bedzie laga, bardziej plynny przebieg momentu... ogolnie na NA dluzsza zywotnosc... choc te silniki duzo znosza
jak masz kasiore to pakuj sie w turbo jak nie masz kasiory nie pakuj sie w nic
|
|
|