4g37 (1.8l) - Balans
tedi509 - 2009-06-12, 21:38
no wiec dzisiaj wszystko zostalo zlozone i ku mojemu zdiwieniu silnik pracuje jak zloto wibracje sa minimalnie wieksze praktycznie nie ma roznicy z, czy bez walkow zauwazylem tez ze teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej sie wkreca
Pablo1o - 2011-11-17, 21:07
Podepnę się
Panowie. Przy wywaleniu balansu lepiej kupić cały kit ze stanów czy poprostu uciąć wałek i obrócić panewki?
Tiamat - 2011-11-17, 23:43
a czy wywalanie balansu to nie przerost formy nad treścią? Pytam z ciekawości, czy balans przeszkadza przy 200, 300 czy 400KM? Jakie realne korzyści daje bek przy tych mocach? lepsze ciśnienie oleju? a nie jest tak, że razem z balansem to ciśnienie w zdrowym silniku jest optymalne? Szybsze wkręcanie w silniku doładowanym?
ps. wiem, jak go nie ma to sie nie wkręci w rozrząd jak się urwie bo się zaniedba
Pablo1o - 2011-11-18, 07:43
Po obróceniu panewki wolę chuchać na zimne A skoro jest silnik rozebrany to lepiej to teraz zrobić niż później wyciągać cały silnik
wojtek - 2011-11-18, 08:15
kup kit...to kosztuje pare gorszy
Pablo1o - 2011-11-18, 08:59
200 zł to w sumnie nie parę groszy Dlatego się pytam
rosomak1983 - 2011-11-18, 15:34
moim zdaniem ten kit to nic specjalnego, wyjdzie na to samo jak sobie kupusz zaslepke i zrobisz reszte porzadnie...
|
|
|