To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G64 (2,4l) - Podnoszenie mocy

carlos - 2009-06-17, 19:11
Temat postu: Podnoszenie mocy
Witam.

Posiadam seryjna wersje Spydera GS i chcialbym podniesc troche moc, ale nie wiem od czego mozna zaczac i jakie czesci bym potrzebowal.

Prosilbym o rozne mozliwosci zwiekszenia mocy oraz jakie czesci bym potrzebowal.


Z gory dzieki za pomoc.

Anonymous - 2009-06-17, 19:20

swapuj glowice z 4g63..
Anonymous - 2009-06-17, 20:36

GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...

carlos - 2009-06-17, 20:39

koolas napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...


To jest chyba jasna sprawa doprowadzic samochod do porzadku.
Wlasnie pojawila mi sie kontrolka check engine i kod bledu to P0421. Musze sie tym zajac.

Anonymous - 2009-06-18, 01:18

koolas napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...


o rzeczach oczywistych nie wypada pisac , bo az glupio...

Anonymous - 2009-06-18, 10:25

carlos napisał/a:
koolas napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...


To jest chyba jasna sprawa doprowadzic samochod do porzadku.
Wlasnie pojawila mi sie kontrolka check engine i kod bledu to P0421. Musze sie tym zajac.


PO421 - problem katalizatora albo gowniane paliwo. Generalnie zwiazany jest z odczytami mieszanki na drugiej sondzie za katem.

A co do mocy co jakby nie patrzec jest to silnik 2.4L z mozliwosciami 2.0L Turbo :> wiec mozliwosci jest kilka - jak zwykle kwestia kasy, czasu i planow. :badcrack:

hammer - 2009-06-18, 15:24

policz koszty pomn?? przez 2 i nie s?uchaj Goldiego :D :badcrack: :badcrack:
carlos - 2009-06-18, 15:45

Cytat:
PO421 - problem katalizatora albo gowniane paliwo. Generalnie zwiazany jest z odczytami mieszanki na drugiej sondzie za katem.


W takim razie przy nastepnym tankowaniu zatankuje wyzsze paliwo i zobacze czy kontrolka zniknie. Jezeli nie to zostaje katalizator.

Anonymous - 2009-06-18, 16:16

Lej na markowych stacjach a nie udusiach. Mam smutna wiadomosc dla wszystkich...wszystkie stacje w polsce kupuja paliwo od orlenu ;-) jedynie czesc importu taki sieci jak shell czy BP pochodzi z importu...ale nigdy nie wiadomo gdzie akurt jest jakie paliwo...sprawdzona informacja ze zrodla kierownictwa BP
carlos - 2009-06-18, 16:27

finger napisał/a:
Lej na markowych stacjach a nie udusiach. Mam smutna wiadomosc dla wszystkich...wszystkie stacje w polsce kupuja paliwo od orlenu ;-) jedynie czesc importu taki sieci jak shell czy BP pochodzi z importu...ale nigdy nie wiadomo gdzie akurt jest jakie paliwo...sprawdzona informacja ze zrodla kierownictwa BP


Ja nie tankuje paliwa w Polsce tylko w USA :)

Anonymous - 2009-06-18, 17:57

carlos... zgaduje ze tankujesz Pb91/92 to przenies sie na Shella V-Power albo ewentualnie Mobil. Jesli chcesz to przejedz ise do AutoZone i poprosc ich zeby ci skasowali SES (bo sama moze znikinie a moze nie). Jesli ci skasuja i bedzie oki i sie "przepali" to masz szanse ze juz wiecej tego nie zobaczysz.
carlos - 2009-06-25, 18:56

allias napisał/a:
carlos... zgaduje ze tankujesz Pb91/92 to przenies sie na Shella V-Power albo ewentualnie Mobil. Jesli chcesz to przejedz ise do AutoZone i poprosc ich zeby ci skasowali SES (bo sama moze znikinie a moze nie). Jesli ci skasuja i bedzie oki i sie "przepali" to masz szanse ze juz wiecej tego nie zobaczysz.


Twoja porada pomogla.

Wlasnie zatankowalem 2 bak do pelna Shell V-Power i nie ma sladu po kontrolce.
Od teraz tankuje tylko Shell V-Power. Na tym paliwie mam odczucie ze jezdzi sie lepiej. Samochod jest bardziej dynamiczny, szybciej przyspiesza.

Anonymous - 2009-06-25, 19:55

Mozliwe ze to tylko kwestia sugesti :P ale jedno wiem ze silnik pracuje bardziej miarowo na tym hamerykanskim V-Power w porownaniu z innymi paliwami - sam to przerabialem :P

:ok:

carlos - 2009-06-27, 18:57

Juz myslalem ze sie pozbylem P0421 na dobre. Wczroaj znowu pokazal sie blad po ok 350milach jazdy na V-Power. Czyli chyba pozostaje mi do wymiany katalizator.

Moze macie jeszcze jakies sugestie co moge sprawdzic.

Anonymous - 2009-06-28, 21:18

Sprawdz odczyty z drugiej sondy. Jesli mechanik powie ci ze masz go do wymiany to albo sie go pozbac calkiem i dorwij jakis konkretny kolektor z wydechem albo pojedz do AutoZone i kup SparkPlug Fouler (przychodzi w opakowaniu 2 za jakies $5-7). Wywierc dziure w srodku aby byl latwy przelot i wykrec drugi sensor i wkrec ten "fouler" jako spacer. Dzieki temu ECU bedzie zczytywal pomniejszona ilosc gazow wylotowych dzieki czemu nie powinien sie o to wiecej rzucal.
Piotrekmm - 2009-11-21, 23:14

GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


osobiscie wola?bym cos takiego :> GOLDI a co ty myslisz o czym takim?? by?o by to do zrobienia w Project xs?? :twisted:

Anonymous - 2009-11-21, 23:24

Piotrekmm napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


osobiscie wola?bym cos takiego :> GOLDI a co ty myslisz o czym takim?? by?o by to do zrobienia w Project xs?? :twisted:
[url=http://images42.foto...c47.jpg]Obrazek[/URL]
da sie :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group