To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

6g72 (3,0l) - stuki w silniku

Anonymous - 2009-11-02, 13:00
Temat postu: stuki w silniku
witam serdecznie wszystkich w?asnie sie zalogowalem

i od razu wyskakuje z problemem pojawily mi sie stuki w silniku , na moj s?uch to cos z zaworem ale nie jestem pewien jutro wstawiam do warsztatu to bede wiedzial na pewno co mu dolega , ale w tej chwili troche sie martwie dlatego pytam sie czy ktos mial podobny problem i jak sie z nim uporal(3G v6 3.0 2000r)

Anonymous - 2009-11-03, 12:06

Czy to nie jest stukanie popychaczy zaworowych? Jaki przebieg? Jaki olej? Czy cichnie na cieplym silniku? Jesli tak to zmien olej, albo naucz sie z tym zyc ale zacznij szukac kompletu popychaczy zaworowych.

Jesli nie cichnie po rozgrzaniu to pytanie jakie sa inne objawy... :?

Anonymous - 2009-11-03, 13:52

chyba i mam nadzieje ze to szklanka ale tak jak wczesniej napisalem nie jestem pewien. olej p?? syntetyk texako przebieg 70000 mil. kilka razy wczesniej zdarzy?o mi sie pukanie na zimnym silniku ale po chwili przestawalo ale w tej chwili puka caly czas. zyc sie z ty nie da poniewaz chodzi jak stary diesel . wczoraj oglaqdal go mechanik i jego przypuszczenia sa podobne do moich ale wymiana wszystkich szklanek to to przeada trzeba usalic te wlasciwa i tylko ja wymienic (50z? szt x 24). prawdopodobnie w piatek wstawie na warsztat to napisze co bylo. a przy okazji mam jeszcze jedno pytanko czy walki sa w glowicy czy przykrecane do niej
MATi - 2009-11-03, 14:12

popychacze jak chcesz wymienia? to pisz zajrzyj tutaj www.topendpower.pl albo pisz do kiepuczi za?atwi Ci co? dobrego a nie jaki? badziew z IC
Anonymous - 2009-11-03, 14:55

dzieki za info
Anonymous - 2009-11-03, 15:28

Walki sa przykrecane. Co do oleju to poczytaj na ten temat bo nie wiem jak ten Texaco ale jak dla mnie to szajs. Sproboj zmienic olej tak czy inaczej dla korzysci silnika. A co do popychaczy to wymieniaj tylko w komplecie a nie pojedyncze... robota nie warta zachodu wymieniajac pojedynczo bo nigdy nie wiesz napweno ktore stukaja... Ale zrob to porzadnie albo sie zmien olej i naucz sie z tym zyc.
Anonymous - 2009-11-21, 15:40

jeden z samoregulator?w po prostu sie rozleca? w kawalki mysle ze wystarczy?o wymienic tylo jeden ale wymienilem 12 szt i bylo ok ALE :mur: sta?a sie rzecz straszna zaciela sie linka gazu silnik wszed? na wysokie obroty i bez kontroli tak sobie chodzil -efekt chyba nie musze pisac :ksiadz: szukam nowego silnika i nie pytajcie mnie jak do tego doszlo ;(

P:S:
szukam 6g72

Tofik - 2009-11-21, 17:43

achilles napisał/a:
zaciela sie linka gazu silnik wszed? na wysokie obroty i bez kontroli tak sobie chodzil


jak to "tak sobie chodzi?". A ty sta?e? obok i s?ucha?e?? nie mog?e? go zgasi

Anonymous - 2009-11-22, 13:00

Tofik napisał/a:
achilles napisał/a:
zaciela sie linka gazu silnik wszed? na wysokie obroty i bez kontroli tak sobie chodzil


jak to "tak sobie chodzi?". A ty sta?e? obok i s?ucha?e?? nie mog?e? go zgasi??


nic wiecej nie powiem bo wstyd bylo troche :beer:

Anonymous - 2009-11-22, 22:12

Warto zebys wspomnial aby innych ustrzec.

PS. Powodzenia w poszykiwaniach. Jak cos to rozejrzyj sie za 3.5L 6g75 ktory byl wsadzany w Diamante. Tez V6 i zawsze to wiecej mocy po wlasciwym strojeniu :> a modyfikacji nie jest wcale tak wiele - przynajmniej nic co bys nie mogl zrobic.

Anonymous - 2009-11-22, 22:19

allias napisał/a:
3.5L 6g75
6g74 to 3,5 l :> 6g75 to 3,8 :P

mozna tez isc w 6g73 czyli 2,5l 200konne :)

Anonymous - 2009-11-22, 23:21

Racja Goldi... zle wklepalem. Tak czy inaczej to o ten 6g74 mi chodzilo jako ze on pasuje do 3G.

Polecam www.club3g.com po wiecej info na temat swap`u.

Anonymous - 2009-11-23, 10:12

allias napisał/a:
Warto zebys wspomnial aby innych ustrzec.

to ja wspomne bo dobrze znamy sie z achilles
go?? by? zmeczony postanowi? si? chwile przespa? w samochodzie zaparkowanym na parkingu a ?e by?o zimno odpali? silnik, dotkn?? peda?u gazu linka sie zawiesi?a on spa? a silnik zapi**** na najwy?szych obrotach na neutralu jak d?ugo nikt nie wie a potem ju? tylko dym, ogie?, ga?nica i kawa?ki silnika na chodniku...ehh szkoda tak to fajnie je?dzi?o :protest:

Anonymous - 2009-11-23, 12:54

O k*rwa :wtf: :roll:
Anonymous - 2009-11-23, 14:28

mikepl napisał/a:

to ja wspomne bo dobrze znamy sie z achilles
go?? by? zmeczony postanowi? si? chwile przespa? w samochodzie zaparkowanym na parkingu a ?e by?o zimno odpali? silnik, dotkn?? peda?u gazu linka sie zawiesi?a on spa? a silnik zapi**** na najwy?szych obrotach na neutralu jak d?ugo nikt nie wie a potem ju? tylko dym, ogie?, ga?nica i kawa?ki silnika na chodniku...ehh szkoda tak to fajnie je?dzi?o :protest:


kabel :jezyk:

Anonymous - 2009-11-25, 00:29

Szacun achilles, musialo Ci sie strasznie chciec spac ,ze Ci to nie przeszkadzalo :) ja pierdziele wiem, ze to nie jest smieszne ale wybacz nie umiem sie powstrzymac :hahaha:
Anonymous - 2009-11-25, 13:29

finger napisał/a:
Szacun achilles, musialo Ci sie strasznie chciec spac ,ze Ci to nie przeszkadzalo :) ja pierdziele wiem, ze to nie jest smieszne ale wybacz nie umiem sie powstrzymac :hahaha:


przyzwyczai?em sie do ?art?w na ten temat ;(

P.S

kupilem juz nowy silnik ma dojechc do soboty w przysz?ym tygodniu bede smigac dalej :jupi:
http://moto.allegro.pl/it..._3_0_litra.html

Anonymous - 2009-11-25, 15:54

achilles, oj nie smutaj, bedziesz mial nowy silnik :)
Anonymous - 2009-11-25, 16:07

A wiesz ile ma przejechane??
Anonymous - 2009-11-27, 13:26

finger napisał/a:
achilles, oj nie smutaj, bedziesz mial nowy silnik :)


OK ale ten by? ca?kiem spoko 70.000 mil tym bardziej jak wymieni?em samoregulatory dzien wczesniej (450z?)

[ Dodano: 2009-11-27, 13:32 ]
allias napisał/a:
A wiesz ile ma przejechane??


niewiele tak jak w og?oszeniu nie pytalem sie dok?adnie bo nie lubie jak mnie k?ami? .na zdjeciu wygl?da ok

przy okazji mam problem z dostaniem uszczelek pod kolektor wydechowy, linki gazu,filtr oleju



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group