4G OGÓLNE - Osiągi 3,8 gt
Anonymous - 2009-12-02, 19:48
slabszej... ale panowie i panie to nie forum nissana czy tez hondy... do tematu...
Anonymous - 2009-12-02, 19:48
Goldi, a mierzone z kontrol? trakcji, czy bez?
Anonymous - 2009-12-02, 19:49
karolko napisał/a: | Goldi, a mierzone z kontrol? trakcji, czy bez? | czy to pytanie jest podchwytliwe?
Anonymous - 2009-12-02, 20:01
Oczywi?cie . Je?li je?dzi?e? 4g 3,8 to powininiene? wiedzie? jaka jest r??nica w przyspiesznaiu z i bez kontroli. Oczywi?cie w moich pomiarach z kontrol? trakcji wychodzi nieco gorzej. Zreszt? to do?? oczywiste - nie mamy ca?ej mocy do dyspozycji a tyle ile uzna nasz komputerek .
Anonymous - 2009-12-02, 20:09
karolko, nie o to mi chodzi... myslisz ze mitsubishi oficjalne pomairy zrobilo by z kontrola trakcji ? czy tyle ile wykrzesaja z wozu
jezdzilem roznymi wozami... czy to 4 sekundowce , czy to 30 sekundowce do setki i jezdzilem tez 4g v6 i wiem ze to nie jest woz robiacy 6 sec do setki... dlatego mecze ten temat by Ci to uswiadomic ze prawda jest brutalna
kiepuczi - 2009-12-02, 20:13
M?j talon AWD nie robi 6 sekund a zjada 4g 3.8 litra < to akurat wiem bo w Pu?awach jest jedno i spotka?em si? z nim na ?wiat?ach kilka razy.
runo - 2009-12-02, 20:22
Karoloko a ty masz A/T czy M/T?
I tak z ciekawo?ci na kt?rym biegu ?apiesz si? do 100?
Anonymous - 2009-12-02, 20:58
....a moze my mamy do czynienia ze modyfikowanym silnikem? Albo i calym wozem?
Anonymous - 2009-12-02, 22:21
Chyba nie nad??? odpowiada? . Goldi, co do tego jak fabryka robi pomiar to nie mam poj?cia, natomiast przypuszczam, powtarzam, przypuszczam, ?e testowanych jest wiele egzemplarzy, bardzo wiele razy i z tego jest wyci?gana jaka? ?rednia, b?d? modalna. I tu z ciekawo?ci, wyci?gn??em ?redni? z pomiar?w, kt?re robi?em (odrzuci?em te ewidentnie spalone i robione na mokrej nawierzchni) i...wysz?o 6,8 . A jak ju? mamy statystyk?, to i przedzia? ufno?ci itd..itp . Tak mo?na w niesko?czono?? hehe.
Ciekawostk? jest np. taka opcja, ?e ka?de auto wyje?d?aj?ce z fabryki mo?e mie? kilka procent mniejsz?, b?d? wi?ksz? moc od podanej przez producenta - tu mog? si? powo?a? na jakie? artyku?y pisane przez polskich tuner?w. Tak czy owak, temat nam si? rozr?s? na tyle, ?e przyda?oby si? wi?cej empirycznych danych ni? tylko z tempes gtx:). Ma kto? jakie? propozycje, bo sam jestem ciekaw?
[ Dodano: 2009-12-02, 22:25 ]
runo napisał/a: | Karoloko a ty masz A/T czy M/T?
I tak z ciekawo?ci na kt?rym biegu ?apiesz si? do 100? |
Mam manual. A 100 nie jestem pewien na 100%, ale chyba pod sam koniec 2 biegu. W ka?dym razie, przy testach ??duj? 3 i nie patrz? na licznik
Tiamat - 2009-12-03, 09:38
je?eli V6 robi 100km/h powiedzmy w 7s to jak je?dzi 2.4, kt?ry ma 100KM mniej ?
viader - 2009-12-03, 10:38
Tiamat napisał/a: | je?eli V6 robi 100km/h powiedzmy w 7s to jak je?dzi 2.4, kt?ry ma 100KM mniej ? |
Mnie si? ta sama my?l nasun??a jak czyta?em ten temat...Teraz wiem, ?e dane katalogowe GS-a, kt?re gdzie? widzia?em musia?y by? wyssane z palca (8 albo 8,5s do 100).
Niestety eclipse z ka?d? kolejn? generacj? jest coraz wolniejszy. My?l?, ?e GS 1G objedzie zar?wno 2G, 3G jak i 4G (mowa o GS-ach).
Anonymous - 2009-12-03, 10:48
viader napisał/a: | My?l?, ?e GS 1G objedzie zar?wno 2G(mowa o GS-ach). | zapraszam mam GS'a
a tak na serio to zdrowe 1g da rade zdrowemu 2g. 2g zdrowe daje rady 4g GS.. a 3g okreslenie "jedzie" jest nie na miejscu to sie toczy wolne jak dziecko...
Anonymous - 2009-12-03, 11:07
viader napisał/a: | Tiamat napisał/a: | je?eli V6 robi 100km/h powiedzmy w 7s to jak je?dzi 2.4, kt?ry ma 100KM mniej ? |
Mnie si? ta sama my?l nasun??a jak czyta?em ten temat...Teraz wiem, ?e dane katalogowe GS-a, kt?re gdzie? widzia?em musia?y by? wyssane z palca (8 albo 8,5s do 100).
Niestety eclipse z ka?d? kolejn? generacj? jest coraz wolniejszy. My?l?, ?e GS 1G objedzie zar?wno 2G, 3G jak i 4G (mowa o GS-ach). |
A raczej z ka?d? kolejn? generacj? "tyje" za? mocy tyle nie przybywa, inna sprawa, ?e 1GS jest "slow ass car" jak nic, niby 150 kucyk?w, ale chyba takie zabiedzone, bo przy tej masie sza?u ?adnego nie ma...
Tiamat - 2009-12-03, 11:16
Gierap napisał/a: | 150 kucyk?w, ale chyba takie zabiedzone, bo przy tej masie sza?u ?adnego nie ma... |
?eby by? sza? to by si? 900kg przyda?o
ps. jak ma pr?dko jecha? 4g gt jak wa?y 1550kg przy tej masie i mocy nawet Honda nie zrobi 6s
Timonek - 2009-12-03, 11:33
1g Gs przy?piesza adekwatnie do swojej mocy, por?wnaj sobie inne dane samochod?w z moc? 150hp nie m?wie tu o hondach 950kg.
MATi - 2009-12-03, 11:41
GOLDI napisał/a: | zapraszam mam GS'a
|
Ty ju? nie jeste? brany pod uwage w tej kategorii ,bli?ej Ci do GST serii teraz
viader napisał/a: | Mnie si? ta sama my?l nasun??a jak czyta?em ten temat...Teraz wiem, ?e dane katalogowe GS-a, kt?re gdzie? widzia?em musia?y by? wyssane z palca (8 albo 8,5s do 100) |
Niekoniecznie , sparowa?em sie kiedy? Fiatem Bravo 1,9 JTD Multijet 150 koni katalog pokazuje u niego 9s a 1G sz?a z nim ?eb w ?eb im wyzsza pr?dko?? i bieg to misiek by? szybszy wiec jest to w granicach w?a?nie tych 9sekund
Passat 1,8T 150KM 210NM moich starszych robi 8,7 do setki i misiek idzie z nim podobnie lecz im szybciem sie jedzie tym misiek odstaje z tym ?e VW jest 30KG l?ejszy.
Timonek21 napisał/a: | 1g Gs przy?piesza adekwatnie do swojej mocy, |
+1 z tym si? zgodze chocia? pare kilkadziesi?t kilo mniej by mu nie zaszkodzi?o
viader - 2009-12-03, 11:50
Troch? si? OT zrobi?o w temacie ale poci?gn? to dalej. Wiadomo, ?e 1G GS nie jest zbyt szybki, jest wiele autek z tamtych lat o podobnej mocy, kt?re go robi? jak chc?, z wi?kszo?ci? dzisiejszych kompakt?w te? jest naprawd? trudno. 1G by?o do?? szybkie wtedy kiedy powsta?o, a wi?c 20 lat temu. Tym bardziej smuci, ?e ka?da kolejna generacja zamiast mie? coraz lepsze osi?gi, ma je coraz gorsze...Ale je?li potraktujemy to auto jako troch? bardziej lanserski dupow?z to jest ok. Ja wiem, ?e napewno nie kupi? ju? GS-a ?adnej generacji. Bywa irytuj?ce jak te wszystkie niemieckie wozy na gnoj?wk? nie zostaj? daleko w tyle...Ciekawe co poka?e odel?one ko?o zamachowe, kt?re zak?adam w przysz?ym tygodniu...
Anonymous - 2009-12-03, 11:54
viader napisał/a: | .Ciekawe co poka?e odel?one ko?o zamachowe, kt?re zak?adam w przysz?ym tygodniu... | spadek makysymalnego momentu obrotowego i przesuniecie calosci w inny zakres
matim - 2009-12-03, 12:25
temat o osi?gach 3,8 gt, a wy o ko?ach zamachowych w 1g, masakra...
viader - 2009-12-03, 13:49
Odpisz? cho? pewnie i ten post zostanie usuni?ty. Plusem jest szybsze wkr?canie si? na obroty co oznacza lepsze przyspieszenie, cho? auto mo?e mie? zadyszk? przy wy?szych pr?dko?ciach. Tyle teorii, w praktyce wi?kszo?? os?b odczu?a popraw? przyspieszenia bez zmniejszania v-max, czy s?abni?cia pod g?rk?. Jak b?dzie w eclipse to opisz? jak zamontuj?.
PS: Zamiast kasowa? posty na temat lekkiego zamachu, mo?na by?o wydzieli? nowy temat, cho?by w og?lnych.
W sieci naprawd? trudno znale?? opinie na ten temat i s? one mocno zr??nicowane. Ja by? mo?e za tydzie? opisz? plusu i minusy tego rozwi?zania.
|
|
|