To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G OGÓLNE - Osiągi 3,8 gt

matim - 2009-12-03, 13:55

viader napisał/a:
Odpisz? cho? pewnie i ten post zostanie usuni?ty. Plusem jest szybsze wkr?canie si? na obroty co oznacza lepsze przyspieszenie, cho? auto mo?e mie? zadyszk? przy wy?szych pr?dko?ciach. Tyle teorii, w praktyce wi?kszo?? os?b odczu?a popraw? przyspieszenia bez zmniejszania v-max, czy s?abni?cia pod g?rk?. Jak b?dzie w eclipse to opisz? jak zamontuj?.

PS: Zamiast kasowa? posty na temat lekkiego zamachu, mo?na by?o wydzieli? nowy temat, cho?by w og?lnych.

W sieci naprawd? trudno znale?? opinie na ten temat i s? one mocno zr??nicowane. Ja by? mo?e za tydzie? opisz? plusu i minusy tego rozwi?zania.


viader, to za?o? sobie takowy temat, zamiast brudzi? w 4g
zaraz redy sie posypi?...

Anonymous - 2009-12-03, 15:13

Zastanawiam si? na jakiej podstawie twierdzicie, ?e osi?gi w 4g s? gorsze od poprzednich modeli? Ja nie znam seryjnego szybszego ecli ni? 3,8gt :P . Inna sprawa, ?e trzeba umie? tym autem wykr?ci? takie wyniki o jakich m?wi
viader - 2009-12-03, 15:15

Ka?dy GSX jest szybszy, mo?e nie na suchym ale niech chocia? spadnie deszcz...
Anonymous - 2009-12-03, 15:28

viader napisał/a:
Ka?dy GSX jest szybszy, mo?e nie na suchym ale niech chocia? spadnie deszcz...


No wi?c nie jest szybszy, tylko ma lepsz? trakcj

MATi - 2009-12-03, 15:31

karolko napisał/a:
No wi?c nie jest szybszy, tylko ma lepsz? trakcj?.

wiec znaczy to ?e jest szybszy, wa?ny jest jeszcze wspo?czynnik oporu powietrza no i trzeba bra? pod uwage ile tej mocy jest przenoszone na ko?a

karolko, ile wa?y dok?adnie 4G GT?

Anonymous - 2009-12-03, 15:42

MATi napisał/a:
no i trzeba bra? pod uwage ile tej mocy jest przenoszone na ko?a
tutaj wygrywa GT 4g niz GSX ze stratami z napedow :D

nie wiem skad sie wziela ta teoria ze gsx jest lepszy (seria)? w serii to to s?abizna straszna :) jesli chodzi o potencjal do modzenia to f*ck gsx ma ogromny... co nie znaczy ze z vki za ta sama kase tez nie mozna zrobic potwora :> 400km bez kucia v6 na kompresorze ;>

Anonymous - 2009-12-03, 15:51

Nap?d na 4 ko?a daje wi?ksze mo?liwo?ci i fajniejsz? zabaw?. Gdyby w 4g by?a taka opcja, to nic wi?cej by nie by?o mi trzeba (no opr?cz kompresora :) i kilku gadget?w). Na youtube jest par? takich potwor?w, kt?re maj? 400-600 ps i nap?d na prz?d :) .
MATi - 2009-12-03, 16:01

http://www.youtube.com/wa...feature=related

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Ale 4G i 3G tak nie zrobi :jezyk:

Anonymous - 2009-12-13, 20:51

W?a?nie pad? rekord. V Power Racing + dobra trakcja = 5,8 od 0-100 km/h :)
Anonymous - 2009-12-14, 13:38

karolko napisał/a:
W?a?nie pad? rekord. V Power Racing + dobra trakcja = 5,8 od 0-100 km/h :)


Manual czy automat ??

PS Gratulacje :)

Anonymous - 2009-12-14, 15:46

Dzi?ki :ok:

mam manualn? skrzyni

nezik - 2009-12-15, 02:32

karolko napisał/a:
W?a?nie pad? rekord. V Power Racing + dobra trakcja = 5,8 od 0-100 km/h :)


a czym to mierzone, jezeli mozna spytac?

MikeR - 2009-12-15, 06:57

Nezz, poczytaj temat od pocz?tku a nie zadawaj g?upich pyta? :ksiadz:
nezik - 2009-12-15, 14:41

wlasnie chialem tego uniknac :>

tak czy siak, to bardzo dobry wynik, gratulacje :)

Lewix - 2009-12-15, 23:35

Wedlug mnie takie urzadzenie to jest bajka dla malych dzieci. Moj brat mial m3 e46, ktora robi 5,4 sek. przy 343 koniach to wedlug tego by zrobil 4,5 :hahaha:
Anonymous - 2009-12-15, 23:51

Hm... wiadomo, ?e nie jest to fotokom?rka, G-Tech te? wiemy wszyscy, ?e k?amie, chocia? akurat w jego przypadku na YT amerykanie zrobili por?wnanie w?a?nie programu acc.na Iphonie vs. Gtech i lepiej wypad? program z tel. kom?rkowego :roll: ale zawsze jest to jaki? punkt odniesienia i na pewno lepiej tak, ni? "dupohamownia" czy s?awny stoper w r?ce i jazda...
Anonymous - 2009-12-16, 00:36

Lewix napisał/a:
Wedlug mnie takie urzadzenie to jest bajka dla malych dzieci. Moj brat mial m3 e46, ktora robi 5,4 sek. przy 343 koniach to wedlug tego by zrobil 4,5 :hahaha:

A wed?ug mnie nie masz poj?cia o sprawie :) . Skoro program potrafi precyzyjnie okre?la? pr?dko?? (por?wnywa?em wiele razy z licznikiem), to znaczy, ?e potrafi dokonywa? pomiar?w, kt?re maj? co? wsp?lnego z rzeczywisto?ci?. A co do m3, to wcale bym si? nie spodziewa? znacznie lepszych osi?g?w. poniewa? jak wiadomo straty mocy przy tylnym nap?dzie s? z regu?y wi?ksze. Zreszt? przecie? mo?esz zrobi? pomiar i wnie?? sensown? informacj? a nie gdybanie, kt?re z pewno?ci? jest mniej dok?adne ni? tempes gtx :D

Anonymous - 2009-12-16, 01:09

straty na napedach :D uwielbiam takie tematy :) straty FWD to okolo 40km... straty RWD to 60km. co niezmienia faktu ze to i tak 60km wiecej od 3,8

ba rwd to lepsza trakcja

Anonymous - 2009-12-16, 01:35

GOLDI napisał/a:


ba rwd to lepsza trakcja


Chyba, ?e kierownik dupa, to i RWD mu nie pomo?e....
Najpro?ciej by?o by wpakowa? ten program do M3 i zrobi? pomiar, je?eli program oszukuje, to by oszukiwa? w obu przypadkach, by?o by jakie? por?wnanie...
Inna sprawa, ?e jak Goldi pisa? wszystko przemawia za M3.

Anonymous - 2009-12-16, 01:42

Gierap napisał/a:
Chyba, ?e kierownik dupa, to i RWD mu nie pomo?e....
rozwazamy tutaj przypadek idealny :P czyli kierowca ten sam tu i tu :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group