To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Artykuły - ABS

Futrzakowaty - 2010-07-14, 09:38

taka drobna uwaga bo w uk?adzie hamulcowym to gwint to jedno. wa??ny jest sto?ek zar?wno na przewodzie jak i wewnatrz tr?jnika- by? przypadkjiem nie za?o?y? dw?ch "wypuklych" bo ci si? w zyciu nie uszczelni.
dani.boss - 2010-07-15, 19:11

http://allegro.pl/item113..._przewodow.html czy aukcja przedstawia tr?jnik kt?ry trzeba kupi?? jaki ma by? gwint? 10*1 czy 10*1.25 a mo?e 12*1? Czy te w??yki s? na tyle gibkie ?e ponaci?gam je do jednego tr?jnika bez dodatkowych w???w?
kafar_1989 - 2010-07-17, 18:43

sa na tyle elastyczne ze dasz sobie rade wiem ze te stozki sa ale ja skrecilem dokladnie i nic nie cieknie uszczelnilo sie wszystko dokladnie i jest luksus. a gwint nie powiem ci dokladnie widac na przewodach wkreconych w pompe dokrecaszs 10 kluczykim wiec raczej 10*1 zawsze mozna gdzies podskoczyc zeby przewody zarobili na grzybek na samochodzie i tez bedzie latac
Anonymous - 2011-08-25, 22:29

wie ktoś może czy śmialo można usunąć też rozdzielacz na ścianie grodziowej i dać trójniki zaraz za pompą hamulcową, czy lepiej tamto zostawić??
Largo - 2011-11-11, 12:35

Tym razem ja odgrzeję kotleta ;-)

Chciałbym zrobić ABS, ale mieć nad nim kontrolę - już wyjaśniam o co mi chodzi. Chciałbym zamontować dodatkowy przycisk w kokpicie ( może na miejscu tempomatu? ), który by decydował czy chcę mieć włączony ABS, np. na zimę lub nie. O ile to nie powinno mi sprawić problemów o tyle mam pytanie czy takie rozwiązanie nie spowoduje właśnie cieknięcie z pompy etc/ ?

Jakie mogą być tego rozwiązania wady? Zalety znam :D

Hot - 2011-11-11, 13:16

myśle że nic złego nie powinno sie dziać, najprościej rozetnij jeden kabel od czujnika i wmontuj tam przełącznik i wstaw go sobie gdzie Ci pasuje, nie powinno to przeszkadzac w poprawnym działaniu absu. Ja osobiście absu nie uważam i mam wywalony w kazdym aucie :p
Anonymous - 2011-11-11, 14:44

raczej bym ro zrobil po przekazniku... kable do czujników absu sa przewaznie kablami kompensacyjnymi... raczej bym ich nie przecinal...
kafar_1989 - 2013-06-11, 20:46

wnoszac cos do tematu sa dostepne trojniki ze stozkami w srodku takze temat szczelnosci dla niezdecydowanych jest rozwiazany koszt kolo 6zl
jagos - 2013-11-26, 17:47

odgrzeję
kafar_1989, a powiedz mi czy heble Ci się poprawiły? Mam u siebie dwutłoczkowe zaciski i jestem nie zadowolony z jakości ich hamowania. Chcę iść w 4 tłoczki, ale chcę się upewnić czy czasem przez pompę ABS mi nie ucieka tak ważne ciśnienie płynu w układzie :)

kafar_1989 - 2013-11-26, 20:56

Moje odczucie po wywaleniu wszystkiego hebel rowniej lapie i jest duzo lepszy :ok:
jagos - 2013-11-27, 08:31

kafar_1989, podziękował :) :ok:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group