Ogólne - kierownica
wojtek - 2010-05-31, 15:37 Temat postu: kierownica chce zmienic kierownice, wybor jest ogormny, moze ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie, moze cos polecic, doradzic, gdzie kupic itd...zastanawiam sie nad czyms takim...
http://www.rallyshop.v10....nero,p3935.html
http://www.rallyshop.v10....lap,5,p187.html
nezik - 2010-05-31, 16:02
bardzo fajne te kierownice, w dobry kierunku idziesz imo
trojramienna ponad wszystko
Pat - 2010-05-31, 23:00
ja osobi?cie fotel kupowa?em u nich:
http://www.rallyshop.pl/
wi?c mog? ?mia?o poleci?...bardzo dobry kontakt, pomoc przy wyborze, jak si? okaza? za ma?y szybka i bezproblemowa wymiana na inny model.
no i przede wszystkim du?y wyb?r
a co do samej kierownicy
osobi?cie bardzo mi si? podobaj? zamszowe OMP
http://www.rallyshop.pl/i...ta-superleggero
b?d?
http://www.rallyshop.pl/i...ca-superleggero
zamsz chyba lepiej trzyma tylko bez r?kawiczek niszczy si?.
a i chyba naba b?dzie Ci potrzebna
MATi - 2010-05-31, 23:13
patALLAH napisał/a: | a i chyba naba b?dzie Ci potrzebna |
http://www.nokaut.pl/kier...hi-eclipse.html
czy taka pasuje do kazdej kierownicy ?
wojtek napisał/a: | http://www.rallyshop.v10....lap,5,p187.html |
ta jest ekstra , fajnie wyprofilowana
Pat - 2010-05-31, 23:38
wojtek napisał/a: | http://www.nokaut.pl/kier...hi-eclipse.html
czy taka pasuje do kazdej kierownicy ? |
a? tak si? nie orientuj?. musia?by? sprawdzi? rozstaw otwor?w.
z tego co widz? to naby sparco maj? taki sam rozstaw, wi?c istnieje du?e prawdopodobie?stwo ?e jest to rozmiar uniwersalny
wojtek - 2010-06-01, 10:07
jak to jest z montazem, jakies problemy, czy da rade samemu to zainstalowac w zaciszu domowym?
Anonymous - 2010-06-01, 11:04
wojtek napisał/a: | jak to jest z montazem, jakies problemy, czy da rade samemu to zainstalowac w zaciszu domowym? |
dasz rade w domowym zaciszu...
odkrecasz srube centralna i sciagasz seryjna kierownice, potem nabe przykrecasz sruba centrana, a do naby kierownice.
wojtek - 2010-06-01, 11:25
a powiedz mi jak z kierunkami? czytam ze raz odbijaja, raz nie, jak to jest w eclipsie, beda odbijaly jak zaloze nabe dedykowana do eclipsa czy bedzie trzeba cos rzezbic?
Pat - 2010-06-01, 11:32
ale do tego w zasdadzie si? w og?le nie dotykasz. nab? tylko przed?u?asz kolumn? i daje Ci ona mo?liwo?? przykr?cenia kierownicy. masz te? naby o r??nej d?ugo?ci w zale?no?ci jak blisko chcesz mie? kierownice. musisz oczywi?cie te? uwzgl?dni? odsadzenie samej kierownicy.
w przypadku mojego 1g wszystko bangla?o. po prostu za plastikami zaczyna?a si? krotka naba a do niej kierownica. nie mia?o to ?adnego wp?ywu na prze??czniki od wycieraczek czy ?wiate?.
wojtek - 2010-06-01, 11:38
ok to moze tak, wybor padl na ta fajerke
http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20229618.html
naba do tego
http://rallyshop.pl/index...hi-eclipse-6104
i teraz jak sprawdzic czy odleglosc kierownicy bedzie dobra i czy wszystko bedzie tak jak powinno?
Anonymous - 2010-06-01, 13:57
naba musi byc dedykowana do ecli bo jest tam taki plastikowy trojkac ktory trzeba idealnie w nabie osadzic bo inaczej kierunki odbijac wlasnie nie ebda... momo jest ok
wojtek - 2010-06-02, 11:47
dzieki za pomoc, fajerka zamowiona, montaz pewnie w przyszlym tygodniu
Anonymous - 2010-06-02, 14:57
wojtku poducha ma ma 4 sruby od tylu kierownicy albo 10 klucz albo 12 nie pamietam juz... potem rozpinasz 2 albo 3 wtyczki, 2 od poduszki i chyba 1 od klaksonu ... i bardzo uwazaj zeby Ci sie tasma nie rozwine?a bo bedziesz mial mase roboty by tasme zwinac prawid?owo. sruba centralna idzie dosc ciezko odkr?ci? i kierownica z wieloklinu moze ciezko zchodzic... ale wszystko da si? zrobic odpowiedi argument si?y
ps. zanim sciagniesz kierowncie to nie odkrecaj centralnej do konca tylko poluzuj ja sobie a potem sprawdz czy kierownica schodzi z wieloklinu. byle z niego nie spadla. bo jak spadnie to bedziesz mial probloem ustawic kierownice do jazdy na wprost albo na zbieznosc, albo metoda prob i bledow. wiec jak juz poluzujesz to przejedz kilka metrow na prost i ustaw sobie kierownice prosto a nowa po prostuzalozysz wtredy na wprost i za duzo kombinacji nie bedzie tak to najprosciej wyglada
sprawdz sobie rezystancje poduszki i we wtyczke od airbagu daj rezystor odpowiedni wtedy srs Ci nie wyrzuci a i poduszka pasazera "moze" odpali w razie czego
Trzcina - 2010-06-02, 15:05
A dlaczego nie z Evo kierownica.... i z poduch?
Anonymous - 2010-06-02, 15:09
Trzcina napisał/a: | A dlaczego nie z Evo kierownica.... i z poduch? | inny wieloklin... zupelnie inna alektronika poduszki
Hot - 2010-06-02, 16:22
GOLDI napisał/a: | 4 sruby od tylu kierownicy albo 10 klucz albo 12 nie pamietam juz... potem rozpinasz 2 albo 3 wtyczki, 2 od poduszki i chyba 1 od klaksonu |
poduszka jest przykrecana w czterech miejscach na klucz nr 10, w ?rodku id? dwa kable, jeden jest od poduszki a drugi od klaksonu, od klaksony jest taka wpinka wiec nie ma problemu zdj?? natomiast uwa?aj podczas wypinania kostki z poduszki bo po bokach wtyczki s? plastikowe zaczepy i jak je urwiesz to ju? nigdy jej nie za?ozysz w oryginalny spos?b, ?lizg jest przykrecany chyba na cztery ?rubki gwiazdkowe, a kierownica na klucz nr 19. Gdy kierownica b?dzie cie?ko schodzi? to pukaj lekko z kazdej strony po przek?tnej. Ca?a operacja nie jest jaka? trudna
elinwar - 2010-06-02, 16:53
Jaki opornik trzeba pod??czy? aby zgassi? SRSa? Wie kto? mo?e?
Hot - 2010-06-02, 16:55
ale wywali?o CI poduszk??? czy sam zdejmujesz??
[ Dodano: 2010-06-02, 17:29 ]
w jednym ecli kt?re rozbiera?em na cz??ci by?o to tak zrobione:
http://img718.imageshack....20100602712.jpg
ale na opornikach nie ma ?adnych numerk?w takze nie wiec co to za oporniki...
[ Dodano: 2010-06-02, 17:31 ]
je?li wywali?o CI poduszke to musisz "wyczy?ci?" komputer od poduszek kt?ry jest pod pod?okietnikiem w tunelu ?rodkowym, a je?li poprostu zdejmujesz poduche to sam opornik za?atwi sprawe
elinwar - 2010-06-02, 17:37
Pouszki mam w aucie, ale chce tak jak wojtek zmieni? kierownice na 'sportowa'
Hot - 2010-06-02, 17:39
no to oporniki lub jeden opornik za?atwi sprawe
|
|
|