To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

ProjectXs - another Eclipse 3g BOOST

Anonymous - 2010-06-10, 14:22
Temat postu: another Eclipse 3g BOOST
By?o sobie pewne 3g...





W?a?ciciel zainwestowa? sporo pieni??k?w..

m.in w zestaw hamulc?w brembo czy tez gwinta K-Sport


nasta?a era braku mocy :) wiec wyladowa?a g?owica z evo





ktora to bardzo ?adnie odpr??y?a silnik :D pod dalsze modyfikacje... wiadomo jakie;) os?obiajac i samochod generowa? 140km

pod mask? pojawi?a sie nowa zabawka:


troche blizej


Dosz?a te? ma?a armia wkurzaj?cych piskaczy :)


naszym zadaniem by?o zestrojenie tego do kupy...




jednak w?a?ciciel u?y? ponad 100% wiekszych wtrysk?w co jest mega problemem i na chwile obecna wynik z 0,65 bara do 0,5 w g?rnym zakresie obrot?w..

wynik na chwile obecn? jak na 3g zacny... ale jeszcze troche pracy przed w?a?cicielem

wiec ... ;) c.d.n.

Anonymous - 2010-06-10, 17:31

Jak zgaduje mamy doczynienia z wozem jonas'a - tak?

Po pierwsze to te 140 na DOHC to chyba bez strojenia bo nawet po odprezeniu z ta glowica powinno byc sporo wiecej...

Po drugie to :amen: :amen: szacunek za wklad i rezultat bo przy 0.5bar dodac 80KM to super!! Ale mam wrazenie ze DOHC robi tu swoje.

Po trzecie - Goldi po raz pierwszy powiem ci jedno :amen: za zdjecia we wlasciwej jakosci. :ok: Super.

Keep it comming.... I want more. :serduszka:

PS. Dla wlasciciela... pomaluj sobie te zaslepki od otworow chlapaczy pod kolor wozu albo dorwij progi z GT/GTS :>

Anonymous - 2010-06-10, 19:03

allias napisał/a:
Po pierwsze to te 140 na DOHC to chyba bez strojenia bo nawet po odprezeniu z ta glowica powinno byc sporo wiecej...
niestety po strojeniu... przed bylo sporo mniej... silnik sie baaardzo odprezyl... kompresje teraz ma zdrowego turbo :) po 12 na kazdym
Anonymous - 2010-06-10, 21:50

Troche jestem zaskoczony... :wtf: No ale moze tak jest.
nezik - 2010-06-11, 08:41

fajny projekcik, pamietam jak jonas o uturbianiu mowil jeszcze na grillu u tequili :)

btw na zlocie na torze ktos mi mowil, ze jest w zielonym silnik z evo 9 a ja naiwny uwierzylem :)

wojtas - 2010-06-11, 09:01

GOLDI, a w jaki przedzia? mocy celujecie docelowo?
projekt zacny, fajnie ze sie 3g uturbiaja :ok:

Anonymous - 2010-06-11, 10:33

wojtas napisał/a:
GOLDI, a w jaki przedzia? mocy celujecie docelowo?
projekt zacny, fajnie ze sie 3g uturbiaja :ok:
to jest naprawde g?upie pytanie :) cie?ko wr??y? z fus?w.... :)

wi?c:
raczej nie bedziemy chciali docelowo przekroczyc 0,9 bara... max 1 bar z tej spr??arki. ile to przyniesie? tego nie wiedz? nawet najstarsi g?rale

Anonymous - 2010-06-11, 17:34

...oczywiscie na fabrycznych bebechach?? :dance:
Anonymous - 2010-06-11, 17:44

i tego sie obawiamy :) ale arpy do korb sa kupione wiec lek troche mniejszy
Anonymous - 2010-06-11, 21:42

Przy tym cisnieniu i tej glowicy i kondycji silnika to jesli tuning i paliwo bedzie oki to nie ma czego sie obawiac...
Anonymous - 2010-06-11, 21:54

paliwa to w tym 3g to az w nadmiarze :) wtryski zalozyl po bandzie ;) 560cc ;) walbro i regulator... paliwa nie braknie... wystrojony na baaaaardzo bezpiecznie... walka z zaplonem i paliwem by egt nie przekraczalo 850 stopni... ogolnie jest bogato i bezpiecznie i przyznam ze nawet zadupca :)
jonas - 2010-06-12, 01:31

potwierdzam zadupca :)
na razie bedziemy starali dojsc do wyniku 1 bara i koniec
i trzeba bedzie myslec o innych czesciach co koncza swoja wytrzymalosc

Anonymous - 2010-06-12, 08:37

Zdarza sie ze 450cc+ robia klopoty na wolnych przy konfiguracji jak ta. Jak to sie ma na tym zestawie? Przypomnij mi czym go stroicie? Tym co zawsze?
Anonymous - 2010-06-12, 11:55

ecu master det3 :P

bylo det 2 ale wymienilismy u jonasa na det3...

problemy na wolnych sa...

ale ecu master det3 ma teraz wbudowana opcje stand alonea paliwowego wiec za jakies 2 miesiace bedziemy wgrywac konfiguracje stand alone'a paliwowego i problemy znikna nawet na 560tkach... jednak trzeba przyznac :) to poltora razy wieksze wtryski... apexi glupieje np juz przy pol razy wiekszych wtryskach... ale damy rade... chociaz 450tki byly by tu jak najbardziej wskazane ;)

Anonymous - 2010-06-12, 12:12

Jesli plany sa na wieksze moce przy zakutym silniku to jestem pewien ze te 560 beda idealne :>

PS. Jonas... jak bedziesz kuc itp to na co sie zamierzasz? Jaka moc? Bo juz tylko z 1bar to celujesz gdzies w granice 260-300KM.

Wciaz jestem zaskoczny ze ta DOHC nie dala za wiele ale mam nadzieje ze z turbina bedzie wiecej niz na SOHC turbo.

Jaki wydech docelowo?? 2.5 czy 3"

jonas - 2010-06-13, 09:16

na razie cel jest okolo 300 KM
i zobaczymy co sie pierwsze wysypie :)
jak skrzynia umrze to bedzie trzeba wkladac skrzynie z EVO i to bedzie piorytet
jednak jak skrzynia bedzie dawala rady (co pewnie sa marne szanse )
to bedziem kuc silnik
ale to juz dalekie plany
narazie sie ciesze z jazdy i wydaje pieniadze na cos innego jak samochod :)
wydech chyba 3" co by go nie braklo na przyszlosc

hammer - 2010-06-14, 20:33

normalnie cudnie :) wielki szacun jonas :)
z obiecanego przejazdu skorzystam na pewno

Tofik - 2010-06-14, 22:29

hammer667 napisał/a:
z obiecanego przejazdu skorzystam na pewno


W ko?cu to "twoja" spr??arka :hahaha:
zobaczysz co straci?e? :P

PiotrekKRK - 2010-06-15, 09:42

Ja mia?em okazj? si? przejecha? i powiem, ?e wra?enie jest mega! Zajebi?cie to odchodzi ze ?wiate? :ok:
hammer - 2010-06-16, 20:56

Cytat:
hammer667 napisa?/a:
z obiecanego przejazdu skorzystam na pewno


W ko?cu to "twoja" spr??arka :hahaha:
zobaczysz co straci?e? :P


.... ?ycie .... :)
ale Ciesz? si? ?e to w?a?nie Jonas zrobi? co? porz?dnego z t? spr??ark?.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group