To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - 3" gm Maf plus MAF translator

Ryfi - 2008-01-05, 19:27
Temat postu: 3" gm Maf plus MAF translator
szybkie pytanko, czy instalujac ten zestaw trzeba go wystroic czy nie potrzeba zadnej zabawy po podpieciu MAF translatora?
SAMAEL - 2008-01-05, 19:37

stroi? chyba nie, ale na pewno wypada?o by sprawdzi? chocia? AFR...
Anonymous - 2008-01-05, 20:14

Napewno bedziesz musial dostroic ale to calosc. Taki zestaw moze podawac inna wartosc lub moze byc inaczej interpretowana i zmieni Ci to miksture.
Ryfi - 2008-01-05, 21:06

dlatego zastanawiam sie nad kupnem tego, chcialem puscic BOVa w atmo bez zadnych problemow, mam kupca na ori przeplywke i intake pipe dlatego nie musialbym nic dokladac do interesu ale jak dochodzi strojenie na hamowni to koszta rosna:/ dzieki za rady
Anonymous - 2008-01-05, 21:23

Ale i tak warto...
jesli sobie zrobisz pare przerobek w tym samym czasie i pozadne strojenie. Lepszy dzwiek moc - ogolnie super :D

SAMAEL - 2008-01-05, 22:41

ja mam w atmo bez maf i jako? mnie to nie boli...
kiepuczi - 2008-01-05, 23:32

ja mam do spzredania MAF + translator jesli kogos interesuje.
Ryfi - 2008-01-05, 23:51

SAMAEL napisał/a:
ja mam w atmo bez maf i jako? mnie to nie boli...


moim zdaniem jak cos robic w aucie to porz?dnie bo nie chce zeby mi zalewalo silnik... zreszta zauwazylem ze jest slabszy jak puscilem w atmo

kiepuczi moge miec ten zestaw za 160$ z wysylka do Pl jak masz taniej to biore:)

SAMAEL - 2008-01-06, 10:17

ja tylko dodam, ?e je?eli zamierzasz stroi? tym silnik pod p??niejsze modyfikacje to jest to typowo ameryka?skie prymitywne urz?dzenie... i moim zdaniem nadaje si? w?a?nie jako pude?eczko kt?re sprawi ?e 3" MAF zadzia?a w naszym aucie....

zawsze mo?na za?o?y? ecumastera, zebra? logi z przep?ywki, wywali? przep?ywk? i zrobi? konwersj? na map i dostroi? map?. wtedy mamy du?e pole do popisu.

cyberluk - 2008-01-06, 22:03

Dok?adnie tak jak pisze Samael. Pami?taj, ?e MAF translator podaje do kompa zawsze sta?e ci?nienie (brak baro) i sta?? temperatur? w dolocie. O ile baro nie jest takie wa?ne, bo ?yjemy w p?askim terenie, o tyle temperatury mamy do?? skrajne. Jak czyta?em na temat translatora (DSMTuners i sp??ka), bo te? chcia?em go kupi?, to ch?opaki pisali, ?e nadaje si? raczej na tor, ni? do codziennej jazdy, w?a?nie ze wzgl?du na dwie wymienione rzeczy.
Poczytaj m?j projekt, mam ECU Mastera + MAP, wywalon? przep?ywk? z pozostawionym baro i czujnikiem temp oryginalnym. Wyjdzie mo?e troch? dro?ej, ale daje du?o wi?ksze mo?liwo?ci strojenia. No i mo?e sobie te? podpi?? zap?on ;) i po zakupie N75 - sterowanie do?adowania zrobi

Szakal - 2008-01-06, 22:37

cyberluk, jak mo?esz to zdrad? jakie s? koszta tego co robi?e?? Jakby co to priv


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group