4G63/4G63T (2.0l) - kolektor wydechowy RALLI///ART (kolektory, wydechy itp)
Anonymous - 2008-01-11, 22:42 Temat postu: kolektor wydechowy RALLI///ART (kolektory, wydechy itp) Czy kogo? z szanownych mitsumaniak?w interesowa? by taki kolektor?
W opisie producenta napisano i? jest on : 4G63 NON TURBO ECLIPSE HEADER SET
Cena kszta?towa?a by si? na poziomie 1100-1200 PLN (ostateczna cena zale?y od ilo?ci zamawiaj?cych ze wzgl?du na podzia? koszt?w za wy?k?)
Kolektory s? firmy RALLI///ART nadwornego tunera Mi?k?w.
Tiamat - 2008-01-12, 14:03
Witam, daj jaki? namiar na siebie, najlepiej tel. Jestem zainteresowany.
Anonymous - 2008-01-13, 11:18
GG 3308623
Anonymous - 2008-01-14, 08:26
Chyba rally art
Ja te? jestem zainteresowany
eclipse2G@wp.pl
Ile mniej wi?cej trzeba czeka
Anonymous - 2008-01-14, 21:06
version_Target napisał/a: | Chyba rally art |
...chyba RALLI///ART -> www.ralliart.com
Anonymous - 2008-01-14, 22:19
version_Target napisał/a: |
Ile mniej wi?cej trzeba czeka?? |
Oko?o 2 - 3 tygodni niestety
cyberluk - 2008-01-15, 13:23
Eh, gdyby nie kasa wpakowana w co innego, to ju? bym go zamawia?... Du?o masz os?b?
SAMAEL - 2008-01-15, 14:47
cyber bierz kredyt. warto. nie ma lepszych do 4g63 eclipsowych
Anonymous - 2008-01-15, 16:16
potwierdzam... 4in2in1... to bardzo dobre rozwiazanie moze sprawic ze sie zacznie lepiej zbierac od nizszych obrotow nm powinien tez podskoczyc... ale warto by bylo reszte wydeszku w 2,25" pociagnac jak kolektor... chociaz to nie konieczne
Anonymous - 2008-01-15, 16:21
a cena ile mog?a by si? zmieni? gdyby by?o wi?cej os?b ch?tnych?
SAMAEL - 2008-01-15, 17:19
dalej uk?ad 2.25" id?cy jak seria na ?rodkowym przelotowym i ko?cowym przelotowym to nie problem
Anonymous - 2008-01-15, 17:20
seria ma 2" nie 2,25" wiec trzeba by przelot zmienaic... bynajmniej srodkowy...
SAMAEL - 2008-01-15, 18:17
goldi czytaj !! "ID?CY JAK SERIA" ale 2.25' na przelotowych.
Anonymous - 2008-01-15, 18:30
no sorx:P z tym ze nie ma co w gsie za bardzo wydechu zrobic wolnym spadnie moment ktory i tak nie jest kosmiczny
Anonymous - 2008-01-15, 18:58
Nie konicznie spadnie ale moze sie przesunac moc w zakresie obrotow. To samo dzieje sie z czescia 3G i silnikami 2.4L.
SAMAEL - 2008-01-15, 21:47
dlatego proponuje ?rodkowy przelotowy. dodaje troch? momentu na dole. mia?em ciekawy przypadek z C2 gdzie wydech okaza? sie za lu?ny, ale to turbo wi?c dziwne, po zalo?eniu silencera przyby?o 7km i 13nm z tego co by?o przed wydechem wi?c pojemno?? wydechu stoi na drugim planie za przepustowo?ci?. wydech nie mo?e by? zbyt odetkany.
Anonymous - 2008-01-15, 23:42
SAMAEL napisał/a: | dlatego proponuje ?rodkowy przelotowy. | przeciez w ecli srodkowy jest w przelocie samaelu
SAMAEL - 2008-01-16, 11:15
GOLDI napisał/a: | SAMAEL napisał/a: | dlatego proponuje ?rodkowy przelotowy. | przeciez w ecli srodkowy jest w przelocie samaelu |
goldi zn?w nie czytasz ?rodkowy przelotowy do ew. wiekszego wydechu 2,25" id?cego JAK seryjne
Anonymous - 2008-01-16, 11:30
samaelu ale dlaczego piszesz rzeczy oczywiscte ? stad moje pytania
SAMAEL - 2008-01-16, 21:49
a tam wyrywasz z kontekstu moje s?owa ja ci? przejrza?em post?w chcesz sobie nabi? dobra nie r?bmy ot. to temat o kolektorach...
" ja ci? przejrza?em post?w chcesz sobie nabi? " cicho bo sie wyda /zly
|
|
|