Balans |
Autor |
Wiadomość |
tedi509
zielenina
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 82 Skąd: Rzesz?w
|
Wysłany: 2009-06-12, 20:38
|
|
|
no wiec dzisiaj wszystko zostalo zlozone i ku mojemu zdiwieniu silnik pracuje jak zloto wibracje sa minimalnie wieksze praktycznie nie ma roznicy z, czy bez walkow zauwazylem tez ze teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej sie wkreca |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-17, 21:07
|
|
|
Podepnę się
Panowie. Przy wywaleniu balansu lepiej kupić cały kit ze stanów czy poprostu uciąć wałek i obrócić panewki? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-11-17, 23:43
|
|
|
a czy wywalanie balansu to nie przerost formy nad treścią? Pytam z ciekawości, czy balans przeszkadza przy 200, 300 czy 400KM? Jakie realne korzyści daje bek przy tych mocach? lepsze ciśnienie oleju? a nie jest tak, że razem z balansem to ciśnienie w zdrowym silniku jest optymalne? Szybsze wkręcanie w silniku doładowanym?
ps. wiem, jak go nie ma to sie nie wkręci w rozrząd jak się urwie bo się zaniedba |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-18, 07:43
|
|
|
Po obróceniu panewki wolę chuchać na zimne A skoro jest silnik rozebrany to lepiej to teraz zrobić niż później wyciągać cały silnik |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-18, 08:15
|
|
|
kup kit...to kosztuje pare gorszy |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-18, 08:59
|
|
|
200 zł to w sumnie nie parę groszy Dlatego się pytam |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-11-18, 15:34
|
|
|
moim zdaniem ten kit to nic specjalnego, wyjdzie na to samo jak sobie kupusz zaslepke i zrobisz reszte porzadnie... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
|