Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Balans
Autor Wiadomość
tedi509 
zielenina



Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 82
Skąd: Rzesz?w
Wysłany: 2009-06-12, 20:38   

no wiec dzisiaj wszystko zostalo zlozone :ok: i ku mojemu zdiwieniu silnik pracuje jak zloto wibracje sa minimalnie wieksze praktycznie nie ma roznicy z, czy bez walkow zauwazylem tez ze teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej sie wkreca :tuptup:
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-17, 21:07   

Podepnę się

Panowie. Przy wywaleniu balansu lepiej kupić cały kit ze stanów czy poprostu uciąć wałek i obrócić panewki?
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-11-17, 23:43   

a czy wywalanie balansu to nie przerost formy nad treścią? Pytam z ciekawości, czy balans przeszkadza przy 200, 300 czy 400KM? Jakie realne korzyści daje bek przy tych mocach? lepsze ciśnienie oleju? a nie jest tak, że razem z balansem to ciśnienie w zdrowym silniku jest optymalne? Szybsze wkręcanie w silniku doładowanym?
ps. wiem, jak go nie ma to sie nie wkręci w rozrząd jak się urwie bo się zaniedba :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-18, 07:43   

Po obróceniu panewki wolę chuchać na zimne :) A skoro jest silnik rozebrany to lepiej to teraz zrobić niż później wyciągać cały silnik :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-18, 08:15   

kup kit...to kosztuje pare gorszy
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-18, 08:59   

200 zł to w sumnie nie parę groszy :) Dlatego się pytam
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-11-18, 15:34   

moim zdaniem ten kit to nic specjalnego, wyjdzie na to samo jak sobie kupusz zaslepke i zrobisz reszte porzadnie...
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13