Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość
luqui86
[Usunięty]

  Wysłany: 2010-02-03, 18:59   Sprzęgło

czesc

Kolejny problem do kolekcji... sprz?g?o :twisted:
Wczoraj bylem w wawie, wszystko bylo ok. Dzisiaj wsiadam i co? Sprzeglo bardzo nisko bierze, biegi ciezko wchodz? :wtf: czy to mozliwe zeby sprz?g?o sie wykonczylo tak szybko z dnia na dzien. A moze uklad sie zapowietrzyl?? Jeszcze nie zdazylem sie przyjrzec bo dopiero co ten problem odkrylem
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 19:06   

luqui86 napisał/a:
A moze uklad sie zapowietrzyl??
sam sie nie zapowietrza... sprawdz czy masz plyn w ukladzie... jak nie ma to szukaj przyczyny tzn czy padl wysprzeglik czy pompa... lub nieszczelnosc na przewodzie...
 
 
luqui86
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 19:11   

jutro sprawdze dzisiaj juz za p??no i za ciemno w gara?u :wtf:
ale czy takie objawy mog? wskazywa? na brak p?ynu ewentualnie pompe? bo jak dla mnie to objawy typowe dla ?mierci sprz?g?a :roll:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 19:17   

moga wskazywac na uszkodzony uklad hydrauliczny
 
 
luqui86
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-03, 19:21   

jak pech to pech nie ma co :wtf:
jutro zajrze co i jak to sie odezwe dam znac co tam sie urodzi?o :roll:
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2010-02-03, 22:40   

albo zobacz czy sroba regulacyjna od pedala sprzegla nie jest za duzo wkrecona dla tego pedal moze brac od polowy
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
luqui86
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 19:12   

simongs1 napisał/a:
albo zobacz czy sroba regulacyjna od pedala sprzegla nie jest za duzo wkrecona dla tego pedal moze brac od polowy

tzn pedal bierze bardzo nisko praktycznie delikatnie popuszcze i rusza :wtf:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 23:27   

skoro rusza a nie slizga to sprzeglo masz ok... ale jak tak chwile pojezdzisz to do zepsutej hydrauliki dokupisz nowe sprzeglo
 
 
Misfit 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 25
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: NIL
Wysłany: 2014-05-20, 13:30   

a wiec tak padła mi skrzynia i zastanawiam sie czy od razu nie wymienić sprzegła, w TEP jest sprzegło za 1100 zł dużo ... ale nie chodzi o to ;) dziwna hybryda z tego sprzegła gdyż wszystko jest razem ... Kolega ze sklepu ma kilka zamięnników ale nie chciałbym zamowić a potem oddawac gdy jednak nie bedzie to to a jak mechanik rozbierze skrzynie bedzie mógł stwierdzić czy wymieniac sprzeglo czy też nie ale to dopiero w nastepnym tygodniu ;/

może ma ktos mozliwosc powiedzenia czy te zamienniki beda pasowac ?

Exedy mbk2053
lub
10S5010-OYO oyodo

choć te drugie to jak sama nazwa wskazuje chyba kot w worku ... a sachsa moge miec troche taniej ale u niego w katalogu jest napisane ze to jest z dwumasa ale chyba 420a nie posiada dwumasy ? choć numery pokrywaja sie z tymi z TEP.
_________________
Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999
Ostatnio zmieniony przez Misfit 2014-05-20, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-05-20, 14:48   

przypuszczam (choc pewności nie mam) ze taki zestaw powinien siąść ;) http://allegro.pl/kolo-sz...4235061783.html powyzsze przez Ciebie na 90% nie
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-05-20, 15:05   

No własnie po co chodzi ze na siłe wciskaja koło zamachowe do zestawu ??? :wtf:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-05-20, 15:08   

seryjny zestaw jest znitowany x kolem zamachowym na sztywno. a to przykrecane do kola zamachowego automatu (wienca zebatego) tak tak torque converter

fo tego silnika po prostu na sile doczepili manuala ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-05-20, 15:14   

Caly ten silnik jest pokichany... :roll: Czesci drogie na grande ciezko dostepne, kombinajce na kazdym kroku.

A 420a SOHC ma to samo tez taka sytutacja bo moze swap koła uzywka plus nowe sprzegło ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-05-20, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Misfit 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 25
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: NIL
Wysłany: 2014-05-20, 15:15   

to chyba zmienię na automat :D poczekam i zobacze jak rozbierze auto mechanik, sprzęgło brało ok choć nie wiadomo jak to wygląda w środku. Poczekamy zobaczymy :ok:
_________________
Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-05-20, 15:31   

420a sohc? masz na mysli 420h ?

czy ja wiem czy pokręcony ? pokręcone sa niektore japonskie silnik na zasadzie blaszka przykrecona do blaszka a tamta do blaszka a tamta do jeszcze jednej a dopiero calosc do silnika ;) tutaj takich kombinacji nie ma ;) rzekłbym prostota ;)

nie ma wydumanych przepływomierzy, nie ma wydumanych silniczków krokowych tylko takie "uniwersalne" rzekłbym, cewki również "uniwersalne"... wszystko co zbedne jak PT, czy reg napięcie zatopnione w kompie ;) ..

szkoda tylko ze głowica wąska jak we fiacie uno i taki niski CR... glowice rozportowac, silnik doprezyc i mozna fajne efekty zyskać ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-05-20, 23:25   

GOLDI napisał/a:
zy ja wiem czy pokręcony ? pokręcone sa niektore japonskie silnik na zasadzie blaszka przykrecona do blaszka a tamta do blaszka a tamta do jeszcze jednej a dopiero calosc do silnika ;) tutaj takich kombinacji nie ma ;) rzekłbym prostota ;)

dziekuje za taka ,,prostote''. A skoro w japonskich silnikach to działa to widocznie dobre rozwiazanie, na pewno duzo lepsze dla uzytkownica przy naprawie.

GOLDI napisał/a:
nie ma wydumanych przepływomierzy

czy ja wiem co tak naprawde lepsze. Sa auta które maja i czujnik ciśnienia i przepływke jednoczesnie wiec widocznie sa zalety obu urzadzen.

GOLDI napisał/a:
wszystko co zbedne jak PT, czy reg napięcie zatopnione w kompie ;) ..

no i jak padnie którys komnponent wymiasz całego kompa których było pare rodzajów i ciezko dopasowac.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-05-20, 23:56   

rosomak1983 napisał/a:
no i jak padnie którys komnponent wymiasz całego kompa których było pare rodzajów i ciezko dopasowac.
nie ma konieczosci wymiany kompa :) skrajność ;) awer artykuł na temt reg napiecia jest tutaj na forum ;) podobnie da sie ogarnac PT ;) ale zanim ten PT padnie w 420a to najpierw padnie w 100 innych 4g63;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Misfit 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 25
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: NIL
Wysłany: 2014-07-15, 20:04   

i dalej temat skrzyni powraca ... :wtf: mianowicie po wymianie na poczatku biegi wchodzily jako tako ale po przejechaniu wiekszej ilossci kilometrow biegi zaczely ladnie wchodzic i kleic, bylem zadowolony az do czasu gdyz ostatnio najezdzajac na wzniesienie bieg nie hccial wogole wejsc, tak jak bym wogole nie wcisnal sprzegla, po czym po chwili wszedl bieg pierwszy i ruszylem, sytuacja sie powtorzyla kilka razy i nawet podczas ostrzejszej jazdy biegi tak jakby wchodzily prawie na sucho ... przy powolnej jezdzie i wbijaniu biegu tego nie ma ... mysle ze to nie wina slrzyni gdyz ta byla z 2005 roku z przebiegiem podobno 138 tys. zalana moparem, nie wierze ze znowu pada skrzynia, naprawde bylyby takie slabe, watpie ... wysprzeglik ? ciegna ? co myslicie chlopaki ?
_________________
Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-07-15, 21:58   

sprawdz pompę i wysprzęglik. moze krzywa łyzka.. ale skoro problem nie non stop... ciegna w jakim stanie? sprawdz zarowno przy skrzyni jak i lewarku
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16