Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań z okolic głowicy
Autor Wiadomość
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-08-07, 12:06   Kilka pytań z okolic głowicy

Hej. Ściągnąłem głowicę celem oddania jej do obróbki i teraz mam kilka pytań:

1. Czy uszczelkę pod kolektor ssący wyciąć z klingerytu czy szukać gdzieś oryginalnej?

2. Rozumiem, że te szpilki http://www.topendpower.pl...lipse+4g63.html będą pasowały do 7bolt ale spotkałem się z uwagą, że trzeba o około 1mm rozwiercić w głowicy ten otwór śruby przy oil feedzie turbo, bo OEM śruby są frezowane na środku (mają cieniowaną średnicę) aby był lepszy prześwit i przepływ oleju wzdłuż niej, a szpilki cieniowane nie są. Prawda to?

3. Nie czyściłem bloku, póki co zostawiłem na nim tylko starą uszczelkę. Żeliwo zdaje się nie rdzewieje, więc czy to może tak poleżeć sobie ze 2 tygodnie nie zabezpieczone jakoś specjalnie?

4. Kolektor ssący był od tyłu dodatkowo przykręcony do bloku silnika taką podpórką. Niby fabryka to dała ale nie ukrywam, że wolałbym tego nie montować na powrót (z wielu przyczyn, jedną z nich jest prostszy ewentualny przyszły demontaż głowicy, więcej miejsca pod spodem, łatwiejsze grzebanie itp...)

5. Czy jak będę składał wszystko z powrotem, to po prostu zaaplikować olej na panewki wałków, zakręcić kilka razy rozrusznikiem z odpiętymi wtryskami (aby silnik nie zaskoczył), czy może sztuka wskazuje jeszcze inne metody?

6. Czy do zakładu mechanicznego oddać głowicę razem z górnymi panewkami wałków czy nie trzeba ich oddawać?

Z góry dziękuję za wsparcie!
Ostatnio zmieniony przez jan 2016-08-07, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-08-07, 21:19   

1 uszczelke sobie kup jest tania w kazdym sklepie mozna dostac
3 i tak trzeba potem ladnie gladz wyczyscic wiec moze zostac
4 nie trzeba tego wspornika nie jest wymagany
5 olejek na panewki obowiazkowo najlepiej taki do skladania silnikow i pokrecic rozrusznikiem az pojawi sie olej na walkach
6 panewki nie sa im potrzebne mozna dac gola glowice do szlifierni

:ok:
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-08-07, 22:38   

Krótko i zwięźle. Dzięki!
Jutro śmigam do szlifierni.

Byłoby bosko gdyby ktoś jeszcze udzielił wskazówki odnośnie szpilek. Ewentualnie prosiłbym aby ktoś kto je posiada powiedział czy są cieniowane czy nie. Dzięki z góry.
Ostatnio zmieniony przez jan 2016-08-07, 22:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14