Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SAMAEL
2007-11-08, 23:32
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63)
Autor Wiadomość
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-09-05, 10:11   

Mike napisał/a:
KamilOlsztyn, mysle ze bedziesz potrzebowal duzo pomocy nie tylko praktycznej ale i teoretycznej nie jest latwo to wszystko ogarnac :>


dok?adnie to nie jest taka prosta sprawa jak mog?o by si? wydawa
_________________

IS 220
 
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-05, 14:42   

moj komp jest z tsi awd, da rade, pytania nie dostalem ;-)
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-05, 20:42   

Adamek, ok, ja pomarudze ludziom moze znajde kompa od gsx bo napewno bedzie tanszy a skoro tez bedzie dzialac to nie widze roznicy, moj podobno sie nie nadaje bo mialem automat no i wtryski tez jakies tam podobno lipme mam, jak nic nie znajde to sie od Ciebie odezwe, no chyba ze Ci nie potrzebny ;) Mike, Wielkie dzieki, odezwe sie do Samaela po te wtryski a pompe walbro juz zamowie. GOLDI, ok pompe kupie a regulator cisnienia juz do u mnie jest tylko ze na poczcie, odbiore w poniedzialek paczke smieci i oblukam co za niespoczianki nazamawialem :? Jest tylko soprawa co zrobic z kolektoryme wydechowym bo jest na flansze T25 a to chyba zadna rewelacja, widzialem koles mial turbinke nowa chyba ze stanow, wystawiona jest na allegro. Jak znajde to wkleje link, a ten kolektor to co moge flansze przespawac.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-05, 20:44   

KamilOlsztyn napisał/a:
Jest tylko soprawa co zrobic z kolektoryme wydechowym bo jest na flansze T25 a to chyba zadna rewelacja, widzialem koles mial turbinke nowa chyba ze stanow, wystawiona jest na allegro. Jak znajde to wkleje link, a ten kolektor to co moge flansze przespawac.
czekaj czekaj... jaka ty sprezarke masz? garetta t25? z flansza mhi czy t3? pytalem o to wczesniej... sprezarka z eclispea?
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-05, 20:55   

Nie mam, mam tylko kolekor wydechowy z flansza T25 no garet by pasowal bo byla robiona na gareta gt25rs ale strastnie droiga ta turbina
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-05, 21:00   

KamilOlsztyn, nie bardzo Cie rozumiem jaki masz kolektor :) zrob zdjecie...
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-09-05, 22:36   

:wtf: z tego co mi sie wydaje to KamilOlsztyn, ma kolektor barana ktory byl robiony przez THOMSONA pod turbinke gt28rs -ten kolektor byl do kupienia na allegro :twisted: ,jesli sie myle to 2 opcja ze ma kolektor seryjny od 4g63t z flansz pod seryjna t25 - :> ale moge sie mylic ,wklej fotke :protest:
_________________
Michal
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-06, 00:37   

OK, fotke wkleje ale to byl spawany na zamowienie kolek do silnika 4g63 na gareta gt25rs, kupilem go od goscia ktory zbankrutowal podczas uturbiania, wyglada jak baran, foto wkleje

[ Dodano: 2009-09-06, 00:38 ]
OK, fotke wkleje ale to byl spawany na zamowienie kolek do silnika 4g63 na gareta gt25rs, kupilem go od goscia ktory zbankrutowal podczas uturbiania, wyglada jak baran, foto wkleje, obecnie nie jestem na swoim kompie wiec zrobie to pewnie niedzielnym wieczorem.

[ Dodano: 2009-09-06, 00:39 ]
sorry, dokladnie garet gt28rs, pod taka turbine mam kolektor, tyle ze jest troche droga

[ Dodano: 2009-09-06, 00:48 ]
caly czas sie zastanawiam ile pieniedzy chce wpakowac, wiem tyko tyle ze kocham to auto, nie mogac go uturbic z seryjnym automatem przerobilem go na manual, chce to zrobic jak najlepiej! Pojecia to nie mam za duzego, chce zrobic to razem z wami bo sam nie dam rady!

[ Dodano: 2009-09-08, 19:28 ]
OK, wtryski zamowilem, zdjecia tego kolektora nie mogewklejic, moze ktos objasni jak, ale juz se przypomnialem ze byl to dedykowany kolektor barana pod gt28 rs, ogladalem juz ta turbinke troche wczesniej i nie wiem czy pakowac sie odrazu w nowa czy moze na jakiejs uzywce najpierw posmigac. Jak myslicie?

[ Dodano: 2009-09-08, 19:38 ]
Adamek, Co z Twoim kompem od tsi, masz go jeszcze?

[ Dodano: 2009-09-08, 22:22 ]
No i ten kolektor kupilem z allegro, to sie wszystko zgadza, ale zdjecia nie mam jak wklejic

[ Dodano: 2009-09-09, 21:02 ]
GOLDI, ten regulator cisnienia o ktorym wspominales.. http://www.rpmotorsport.p...words=regulator
To ten pierwszy z gory?

[ Dodano: 2009-09-15, 23:05 ]
OK, pompe walbro zamowilem, wtryski juz do mnie dotarly, regulator cisnienia zamowie jakos w piatek. no i czekac tylko az kupie tego gt 28rs :twisted:
 
 
opornick
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-07, 14:29   

rozkminial ktos dokladnie kwestie wlozenia go 1G bloku z 4g64? moze ktos to zrobil juz?
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2009-10-07, 16:04   

opornick, z tego co zrozumialem chcesz do 1g wsadzic silnik z 4g64 ? czyli 2.4 litra tak ? po pierwsze :P silnik nie podejdzie bez rzezby i to raczej konkretnej po drogie ciezko dostac taki silnik w manualu .Po trzecie:P stosunek mocy do sumy modyfikacji ktore musialbys zrobic = nieoplacalne :)
Ostatnio zmieniony przez Diabel 2009-10-07, 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
opornick
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-07, 20:48   

Diabel mialem na mysli sam blok z 4g64 2.4 z galanta na to glowica z 1g
skad wiesz ze silnik nie podejdzie bez rzezby i to konkretnej bo ja mam z gola inne informacje :) manual czy automat mniejsza o to skrzynia i tak by byla z eclipsa albo gala 2.0td

blok 4g64 16v
glowica 4g63 dohc
uszczeglka 4g64
pasek 4g64 dohc

regulowane kolka lub seryjne przestawione o pol zeba
problem lezy w skrzyni bo ja mam np sprzeglo 215mm w 4g64 jest 230 wiec automatycznie moja skrzynia nie wejdzie na zamach, ale pytanie czy jakby zamach byl mniejszy to czy skrzynia by pasowala tzn czy otwory do przykrecenia by pasowaly bo jesli nie to trzeba skrzynie pod sprzeglo 230m

cr po takim zabiegu jakies 11,5

zakladajac teoretycznie ze wyszloby z tego jakies 180km i 210nm biorac pod uwage ceny czesci roboty nie licze bo robilbym "sam" to na pewno nie jest to 10z? za 1KM ale kiedy cokolwiek w samochodzie bylo oplacalne :)

jest jeden taki projekt w polsce o ktorym wiem ale w innym samochodzie, w colcie, auto jezdzi jeszcze nie shamowane

tak tylko chcialem podyskutowac o mozliwosciach w koncu po to jest ten temat no nie?:)
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2009-10-07, 21:28   

widzialem silniki i naprawde wiem co mowie a pozatym po co chcesz sie pchac w tak nierozwoja jednostke jak wolnossacy silnik :D
Ostatnio zmieniony przez Diabel 2009-10-07, 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-07, 23:01   

Nawet jak zamach bylby mniejszy i pasowalaby skrzynka pojawilby sie kolejny problem z rozrusznikiem...takie dopasowywanie w niskonczonosc :)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-07, 23:48   

Panowie Panowie.. wykorzystuje sie bloki ze spydera 2g. 4g64 wlasnie w polaczeniu z 4g63 g?owica... gdzie 4g63 szedl tam sohc... sprzeglo i skrzynia pasuje od turbo 2g(wiec prawdopodbnie od GSa tez)... zadnych kombinacji tam nie ma... nawet pasek rozrzadu z 4g63 podchodzi.... ale co to daje? troche wiecej momentu, wczesniej dostepnego... czy mocy wiecej? ciezko wyczuc... w polsce chyba malo kto sie tego podejmuje... ale otrzymuje sie naturalny stroker 4g63... taka zabawa wolnossaca? nie ma sensu... pod turbo? jak najabrdziej
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-13, 21:45   

Haha, mam wiazke 94r, TSI, gorzej jest z kompem bo znalazlem dwa jeden jest 90 r. od tsi i ma oznaczenie MD 128... a drugi jest od GST 94r. co prawda drozszy ale obstawiam na ten od GST, mial oznaczenie MD 304...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13