różnice w blokach 4g63 a 4g63t 2G |
Autor |
Wiadomość |
nikko7
zielenina
Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-14, 14:55 różnice w blokach 4g63 a 4g63t 2G
|
|
|
Witam,
jaka jest różnica w blokach 4g63 a 4g63T? 2gen.
Obecnie mam kute tłoki do założenia w silniku 4g63T ale okazało się, że pomimo pierwszego nadwymiaru nowych tłoków silnik był już 2 razy honowany i ........ tłoki mają zbyt duży luz.
Czy da się zaadoptować blok z wolnossącej wersji? Czy przy kutych tłokach jest sens natrysku oleju na denko tłoka?
Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi
|
_________________ Lancer Evo3 & 6 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-02-14, 15:21
|
|
|
MATi napisał/a: | Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki , wałki rozrządu chyba też ale nie jestem pewny | |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-02-14, 15:48
|
|
|
GOLDI napisał/a: | MATi napisał/a: | Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki , wałki rozrządu chyba też ale nie jestem pewny | |
Ale że o co Ci chodzi |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2013-02-14, 15:50
|
|
|
MATi, chyba o to, że wałki masz w głowicy a nie w bloku |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-02-14, 15:58
|
|
|
MATi napisał/a: | Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki |
na pewno jest inny wał ?, watpliwe. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2013-02-14, 16:05
|
|
|
Front plate będziesz potrzebował również bo się różni między n/a a turbo. Tez kute tłoki zakładałem |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-02-14, 16:43
|
|
|
andrzejp napisał/a: | MATi, chyba o to, że wałki masz w głowicy a nie w bloku |
dobra ok rozpędziłem się
rosomak1983 napisał/a: | na pewno jest inny wał ?, watpliwe. |
w 2g podobno tak, przynajmniej było o tym gdzieś na forum |
|
|
|
|
nikko7
zielenina
Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-14, 18:49
|
|
|
Simeon, kułeś N/A czy właśnie na bloku Turbo? I rozwiń proszę "front plate"?
O ile pamiętam wały są raczej te same. W jednym z silników miałem wał z N/A i bez problemu wytrzymywał 350KM i około 400Nm. |
_________________ Lancer Evo3 & 6 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-02-14, 19:07
|
|
|
nikko7, dlaczego chcesz budowac na bazie bloku 2g? mam nadzieje ze poliftowym bloku z poprawionymi natyskami...
ogolnie troche tych silnikow przeszlo przez moje łapszka, głownie turbo... ale zdarzyly sie i uturbione n/a i szczerze powiedziawszy nigdy nie spotkałem się zeby wlasnie te n/a nie mialy natrysków, zawsze były...
nikko7, zdecydowanie lepsza baza od bloku 2g jest blok 7 bolt 1g, ma stary dobry system natryskow na denka |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
nikko7
zielenina
Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-14, 19:24
|
|
|
GOLDI, do tej pory bazowałem na silnikach oryginalnych z evo3 i evo2. Obecnie silnik z evo3 trudno zdobyć a poza tym to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie jeżeli chodzi o tłoki. Nawet nie wiedziałem, że w 1g był już 7 bolt, mślałem że dopiero od 2g Ale kto pyta nie błądzi
Tylko teraz pytanie czy blok od N/A 1g 7bolt trzeba jakoś przerabiać pod wersję turbo? czy są jakieś różnice? |
_________________ Lancer Evo3 & 6 |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2013-02-14, 22:29
|
|
|
nikko7, kułem turbo ale plate miałem z n/a 6 bolt |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2015-05-06, 18:07
|
|
|
Witam. Odkryłem dzisiaj że mój blok 2g turbo niema natrysku na denka tłoków. Kolega robi remont silnika w Gst cabrio i też twierdzi ze niema natrysku. Jak to jest? W tym tygodniu chciałem zawieść mój blok do szlifierni i teraz nie wiem czy szukać bloku z natryskiem? |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-05-06, 22:10
|
|
|
jest natrysk. zle patrzycie. nie sa to standardowe nuzle jak w 1g |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2015-05-06, 23:07
|
|
|
A powiesz mi gdzie mam patrzeć dokładnie? Myślałem ze są takie duże jak w 1 g. Wyżej pisałeś ze blok z 1g 7 bolt lepszy. Jest identyczny jak z 2g tylko natrysk lepszy? Pompa oleju i wszystko z. 2g podejdzie do tego bloku? |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-05-06, 23:15
|
|
|
wszystko co mialo paść na forum padło i zostało powtorzone miliard razy artykul duzo mowi , a nawet wsyzstko, reszte podpowie szukajka |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2015-05-06, 23:41
|
|
|
Link znam z angielskim gorzej. Dużo czytam ale konkretnych danych o swapie bloku z 1g do 2g niema lub nie mogę znaleźć. Gdzieś tam rzucone po kilka zdań w różnych tematach. |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2015-05-06, 23:56
|
|
|
Spoko. Dzięki za pracę domową:-) |
|
|
|
|
|