Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
różnice w blokach 4g63 a 4g63t 2G
Autor Wiadomość
nikko7 
zielenina


Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-14, 14:55   różnice w blokach 4g63 a 4g63t 2G

Witam,
jaka jest różnica w blokach 4g63 a 4g63T? 2gen.

Obecnie mam kute tłoki do założenia w silniku 4g63T ale okazało się, że pomimo pierwszego nadwymiaru nowych tłoków silnik był już 2 razy honowany i ........ tłoki mają zbyt duży luz.

Czy da się zaadoptować blok z wolnossącej wersji? Czy przy kutych tłokach jest sens natrysku oleju na denko tłoka?

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi :)

:beer:
_________________
Lancer Evo3 & 6 :)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-02-14, 15:11   

http://www.mekp.pl/viewto...?t=7914&start=0
http://www.mekp.pl/viewto...%F3%BFnice+4g63
http://www.mekp.pl/viewto...?t=7555&start=0

Poczytaj

Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki , wałki rozrządu chyba też ale nie jestem pewny
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-02-14, 15:21   

MATi napisał/a:
Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki , wałki rozrządu chyba też ale nie jestem pewny
:lol2:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-02-14, 15:48   

GOLDI napisał/a:
MATi napisał/a:
Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki , wałki rozrządu chyba też ale nie jestem pewny
:lol2:


Ale że o co Ci chodzi :jezyk:
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2013-02-14, 15:50   

MATi, chyba o to, że wałki masz w głowicy :P a nie w bloku ;)
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-02-14, 15:58   

MATi napisał/a:
Blok N/A ma słabszy wał i inne tłoki

na pewno jest inny wał ?, watpliwe.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2013-02-14, 16:05   

Front plate będziesz potrzebował również bo się różni między n/a a turbo. Tez kute tłoki zakładałem
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-02-14, 16:43   

andrzejp napisał/a:
MATi, chyba o to, że wałki masz w głowicy :P a nie w bloku ;)

dobra ok :jezyk: rozpędziłem się

rosomak1983 napisał/a:
na pewno jest inny wał ?, watpliwe.

w 2g podobno tak, przynajmniej było o tym gdzieś na forum
 
 
 
nikko7 
zielenina


Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-14, 18:49   

Simeon, kułeś N/A czy właśnie na bloku Turbo? I rozwiń proszę "front plate"?

O ile pamiętam wały są raczej te same. W jednym z silników miałem wał z N/A i bez problemu wytrzymywał 350KM i około 400Nm.
_________________
Lancer Evo3 & 6 :)
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-02-14, 19:07   

nikko7, dlaczego chcesz budowac na bazie bloku 2g? mam nadzieje ze poliftowym bloku z poprawionymi natyskami...

ogolnie troche tych silnikow przeszlo przez moje łapszka, głownie turbo... ale zdarzyly sie i uturbione n/a i szczerze powiedziawszy nigdy nie spotkałem się zeby wlasnie te n/a nie mialy natrysków, zawsze były...

nikko7, zdecydowanie lepsza baza od bloku 2g jest blok 7 bolt 1g, ma stary dobry system natryskow na denka
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
nikko7 
zielenina


Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-14, 19:24   

GOLDI, do tej pory bazowałem na silnikach oryginalnych z evo3 i evo2. Obecnie silnik z evo3 trudno zdobyć a poza tym to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie jeżeli chodzi o tłoki. Nawet nie wiedziałem, że w 1g był już 7 bolt, mślałem że dopiero od 2g :oops: Ale kto pyta nie błądzi :)

Tylko teraz pytanie czy blok od N/A 1g 7bolt trzeba jakoś przerabiać pod wersję turbo? czy są jakieś różnice?
_________________
Lancer Evo3 & 6 :)
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2013-02-14, 22:29   

nikko7, kułem turbo ale plate miałem z n/a 6 bolt
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2015-05-06, 18:07   

Witam. Odkryłem dzisiaj że mój blok 2g turbo niema natrysku na denka tłoków. Kolega robi remont silnika w Gst cabrio i też twierdzi ze niema natrysku. Jak to jest? W tym tygodniu chciałem zawieść mój blok do szlifierni i teraz nie wiem czy szukać bloku z natryskiem?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-05-06, 22:10   

jest natrysk. zle patrzycie. nie sa to standardowe nuzle jak w 1g
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2015-05-06, 23:07   

A powiesz mi gdzie mam patrzeć dokładnie? Myślałem ze są takie duże jak w 1 g. Wyżej pisałeś ze blok z 1g 7 bolt lepszy. Jest identyczny jak z 2g tylko natrysk lepszy? Pompa oleju i wszystko z. 2g podejdzie do tego bloku?
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2015-05-06, 23:11   

http://magnusmotorsports....ankwalk-theory/
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-05-06, 23:15   

wszystko co mialo paść na forum padło i zostało powtorzone miliard razy :) artykul duzo mowi , a nawet wsyzstko, reszte podpowie szukajka
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2015-05-06, 23:41   

Link znam z angielskim gorzej. Dużo czytam ale konkretnych danych o swapie bloku z 1g do 2g niema lub nie mogę znaleźć. Gdzieś tam rzucone po kilka zdań w różnych tematach.
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2015-05-06, 23:48   

http://magnusmotorsports..../02/1gina2g.pdf
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2015-05-06, 23:56   

Spoko. Dzięki za pracę domową:-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9