Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: PiotrekKRK
2011-11-22, 12:10
Kalendarz na 2012 rok
Autor Wiadomość
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2011-11-22, 07:54   

SASZA napisał/a:
Owszem zdjęcia mogą być z "całego świata" ale uważam że skoro kalendarz klubowy to raczej wypada żeby były w nim foty naszych aut.

to chyba oczywiste ze tylko klubowe by wchodziłyby w gre mamy wystarczająco dużo fajnych aut zeby wybrać 12-13 zdjęc licząc to na okładke


a co myslicie o takim schemacie zdjęc do kalendarza
_________________

Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2011-11-22, 09:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-22, 09:39   

Piotrekmm, świetny pomysł. :ok: Sporo osób dba nie tylko o zewnętrzny wygląd ale też ma dopieszczone wnętrze i fajnie zmodyfikowany silnik.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Emilio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-22, 11:26   

też pisze sie na jeden egzemplarz :ok:
 
 
SASZA
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-22, 11:34   

IDOG
Mam wrażenie że ogólna akceptacja jest - nie widać głosów przeciw.
Pozostaje wydzielić temat bo ten jest podpięty pod "Kalendarz 2011" i zainicjować wstępną listę , znowu będę pierwszy ?

1. SASZA - 1 szt.
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2011-11-22, 11:39   

Piotrekmm, pomysł dobry ale chyba na przyszły rok. Zostało mało czasu i jak każdy będzie miał zrobić i przesłać na już 5 zdjęć to raczej atrakcyjne one nie będą, w pośpiechu nic nie wychodzi tak jak powinno. A my z kolei też nie mamy czasu przekopywać się nagle przez masę zdjęć nadesłaną przez każdego i je jeszcze obrobić... Na spokojnie w przyszłym roku co miesiąc można coś takiego zorganizować.
Nasz kalendarz będzie w trochę bardziej ekskluzywnej formie i zależy nam na zdjęciach ładnych, wręcz komercyjnych w wysokiej jakości. Rafał tam podał przykłady które by się nadawały, tylko Pablo by mógł lepszą fote strzelić :jezyk:

EDIT:
SASZA spokojnie, wieczorem zrobimy kolejny temat i będzie więcej szczegółów, teraz spadam na uczelnie :jezyk:

BTW. Wszystkiego najlepszego, zdrówka szczęścia i krainy tanią benzyną płynącej :beer: Jeszcze się zdzwonimy dzisiaj :jezyk:

A jakiś dobry admin by mógł stworzyć dział na nowy kalendarz :ok:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
Ostatnio zmieniony przez IDOG 2011-11-22, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-22, 12:14   

Zrobione. Działajcie :ok:
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-11-22, 13:23   

no czasu mamy juz naprawde strasznie malo nie da sie tego ukryc.

a jakbys zrobic ankiete gdzie kazdy by dodal swoje zdjecie do zgloszenia i wybrac 12 najlepszych demokratycznym sposobem? i na kazdy miesiac rozdzielic? poszlo by chyba jak najszybciej w takim wypadku.

ale mozna tez i osobno dla kazdnego miecha.

tak jak pisaliscie wazne aby to bylo demokratycznie wybrane a nie wytypowane osoby.
a co do pierszenstwa "nowych samochodow" opcja niby tez fajna bo daje szanse innym ale jak sie popatrzy na zdjecia niektorych ktorzy juz byli i beda lepsze to oczywiscie ze im bardziej sie nalezy :) taka moja opnia
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-22, 13:47   

Czasu rzeczywiście jest mało dlatego moja propozycja dla organizatorów jest taka:
Powiedzmy, że do końca tego tygodnia (do niedzieli do 23:59) zbierana jest pula zdjęć. A potem można zrobić ankietę w której każdy będzie mógł oddać 12 głosów (lub mniej jeśli mu się nie chce wszystkiego przeglądać). 12 najwyżej punktowanych zdjęć dostanie się do kalendarza a ich kolejność (poszczególne miesiące) już sami wybierzecie jak wam będzie lepiej pasowało do ogólnej koncepcji.

Oczywiście to tylko propozycja i zrobicie tak jak wam będzie lepiej/wygodniej/szybciej :)
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-11-22, 14:02   

no i super opcja moim zdaniem :) z tym ze trzeba ustalic czy mozna dodaj jedno foto na jednego uzytkownika? czy po kilka? tak zeby zas nie wyszlo ze jeden samochod zajmie 3 miejsca ;)
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-22, 19:44   

Myślę, że to wyjdzie w praniu :) Ale raczej uda się zrobić tak, żeby wśród wybranych zdjęć nie było dwóch tych samych samochodów.
Przykładowo jak zostanie wybrany dwa razy ten sam samochód to można odrzucić to zdjęcie, które miało mniej głosów a w jego miejsce wziąć pierwsze, które się nie załapało do czołowej dwunastki.

Moje propozycje:








_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2011-11-22, 21:48   

Ale to jak, kazdy wysyla swoje zdjecia??
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-11-22, 21:54   

pogubilem sie osobicie :D w momencie wstawienia tych propozycji.

myslalem ze kazdy wysle dajmy na to po 3 fotki zgloszeniowe swojego samochodu a pozniej sie je wrzuci i bach ankieta :jezyk:
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2011-11-22, 21:56   

no i ze IDOG poda maila i kazdy tam wysle co bedzie chcial i dopiero bedzie ogarnianie :P
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2011-11-22, 22:05   

mówiłem, że zrobie drugi temat z zasadami i szczegółami, cierpliwości, dopiero do domu wróciłem :jezyk:
do północy będzie wszystko jasne :ok:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-23, 01:13   

Ja też się pogubiłem bo gdzieś na początku tematu była gadka, że w prezentacjach pełno zdjęć a zaraz potem padło zdanie "no to ludzie szukajcie" wiec poszperałem po dysku i wrzuciłem co mi wpadło w oko :)

Teraz zasady są jasne więc już nikt się nie powinien pogubić :)
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-11-23, 01:16   

Trzeba będzie porobić jakieś zdjęcia ciekawe... obym się wyrobił w terminie :ok:
 
 
 
Sonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-23, 18:08   

Ja bym zrobił to tak, żeby było jasno i klarownie...

1.Robimy nowy temat gdzie każdy wrzuca swoje propozycje (zdjęcia musi mieć też w odpowiedniej, jakiejś ustalonej minimalnej rozdzielczości żeby nie było lipy w kalendarzu)

2. Delikwent swoje propozycje numeruje 1,2,3.....10000

3. Potem jakiś człowiek z władzą wrzuca wszystkie do jednego, pierwszego posta, a na górze ankieta. Pierwsza dwunastka jest w kalendarzu dziękuje :ksiadz:

wydaje mi się że tak byłoby najlepiej - tak głosowało się na projekty koszulek na passwordjdm i bez żadnych zgrzytów...
_________________
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2011-11-23, 18:18   

Sonek, http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10980
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
Sonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-23, 18:40   

Powiedzmy, ze jestem roztargniony ;)
_________________
 
 
SASZA
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-08, 11:36   

IDOG Zaproponowałem że odbiorę od Ciebie kalendarze dla chętnych osób z Krakowa , tak że podejrzewam że wpłaty od tych osób będą pomniejszone o koszt wysyłki - sorki za zamieszanie.
Teraz pozostaje trzymać kciuki że "wyrobisz się" z terminem realizacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14