Falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-11, 12:18
|
|
|
Jak posk?adam troch? wi?cej grat?w to wtedy zajme si? mapowaniem (Brian licz? na Twoj? pomoc, bo jestem zielony w tym temacie )... ale pierwsze co musz? doprowadzi? do porz?dku silnik... jutro b?d? ju? co? wiedzia?, bo za?o?e nowe kable WN na pr?be a jak to nie b?dzie przyczyn? (a na 99% nie b?dzie, sprawdzali?my m.in. przy zgaszonym ?wietle) to od razu jad? pod kompa podpi??.
[ Dodano: 2008-02-11, 19:44 ]
Samael - tak jak chcia?e?, nagra?em prace silnika, oto linki:
http://www.youtube.com/watch?v=iTXDqEB8sqY
http://www.youtube.com/watch?v=QQUgScgZchA
Nie?wiadomie trzyma?em palec na mikrofonie, wi?c troche kiepsko g?os s?ycha?... |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-12, 13:10
|
|
|
nie r?wno strasznie pracuje. sprawd? jeszcze raz rozrz?d. i czy nie s?ycha? tam na pierwszym filmiku jakiego? syczenia ? sprawd? szczelno? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-14, 17:33
|
|
|
S?ycha?, syczenie wychodzi z okolic kolektora, mo?e uszczelka pod kolektorem po prostu, aczkolwiej sprawdzali?my j? (lali?my wod?) i niby jest ok. Komputer wykaza? tylko nie dzia?aj?c? sonde (pono? zalana benzyn? by?a ), ale po jej wymianie niewiele si? polepszy?o... |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-02-14, 18:08
|
|
|
tak jak w rozmowie z toba mowilem, a teraz napisze to by inni mogli przeczytac. To ze sonda lambda nie wykazuje zadnych oznak ze pracuje , czyli stoi caly zcas na O.0 V nie zoancza ze jest popsuta. Moze wlasnie pokazuje tak uboga mieszanke. ja tak kiedys mialem w swoim eclipse. Odczyty sondy byly 0.05 V i stala jak zakleta ,a to byla uszczelka pod kolektorem dolotu |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-14, 19:26
|
|
|
Go?? kt?ry wymienia? sonde te? m?wi?, ?e tak jakby zawiesi?a si?... wi?c mo?e mam ten sam problem co Ty Jutro mam nadziej? b?d? w ko?cu co? wiedzia? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-14, 19:36
|
|
|
Skad ten bardzo metaliczny odglos... pracuje jakby byl suchy gdzie i cos metalicznego sie ocieralo. To nie jest normalna praca tego silnika. Dodatkowo to slychac syczenie wiec przy fabrycznym dolocie stawialbym na wyciek powietrza. I jeszcze jedno.... polewales go woda? Czy tobie naprawde az tak sie znudzil ten samochod? Jesli silnik ci zassie to przeciez tego nie spali... nie wiem ile lales tego ale to jak prosic sie o klopoty. Do tego sie uzywa cos co "ewentualnie" silnik przepali jak Carbon Cleaner czy cos podobnego.
Jak dla mnie to warto rzucic okiem a raczej czyms olejistym w okolicach paskow bo mam wrazenie ze wiecej chalasu bylo wlasnie w ich okolicach. Moze Ci ktores lozysko leci.
Jedno jest pewne ze nie pracuje jak fabryczy silnik. |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-02-14, 19:43
|
|
|
No on wymienil rozrzad i wszystkie rolki wiec jesli chodzi o halas to zostal by tylko alternator , pompa wspomagania i rolka wolnokrecaca sie , ale to nie powodowalo by takiej pracy silnika, tylko sam halas. wyrazie widac ze gubi zaplon, obroty glupieja, samochod nie pracuje rowno. moim zdaniem jedno z dwojga albo powietrze albo sonda. samej sondy nie ma co narazie wymieniac zanim nie sparwdzisz czy to nie powietrze bo taka metoda wymienil bys pol silnika.
Swoja droga jesli jezdziles dluzszy czas z wyciekiem powietrza to skutkiem tego moze byc zalana sonda i wypalony katalizator. Moglo sie zaczac od wycieku a skonczy sie na kompleksowym wymianie wszystkich wymienionych elementow. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-14, 21:35
|
|
|
Dokladnie tak jak mowisz... zaczalbym od dokladnego sprawdzenia ukladu dolotowego, bo wszystki objawy mowia o wycieku a potem czas bedzie zajac sie reszta. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-14, 23:15
|
|
|
ja ju? napisa?em jak sprawdzi? szczelno?? ca?ego uk?adu................ zr?b to wreszcie
polewa? wod? to se mo?na..... chyba gacie wybielaczem przed w?o?eniem do pralki ... z tego co wiadomo za przepustnic? na luzie silnik nie napompuje wi?cej jak 0bar.... a normalnie na wolnych ma podci?nienie wi?c ejdyne co to m?g? ci wci?gn?? tego drinka.... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-16, 16:39
|
|
|
Straci?em ju? nadzieje w to, ?e kiedy? to napisz? Ale... po 2 tygodniach NARESZCIE uda?o si? usun?? g??wn? usterk?... Komputer wykaza? tylko sonde do wymiany (zawiesi?a si? od zbyt ubogiej mieszanki), ale silnik nadal nier?wno pracowa?, obroty w dalszym ci?gu wariowa?y. A wi?c g??wnym problemem by?... zanieczyszczony jeden z popychaczy. Nie wiem w jaki spos?b zebra? si? na nim nagar, przez co popychacz nie pracowa? jak powinien (czasami blokowa? si?), w ka?dym razie wszystko zosta?o przeczyszczone i Kliper je?dzi jak z?oto Nikt na to nie wpad? , mimo wszystko wielkie dzi?ki za wszelkie sugestie |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-16, 18:27
|
|
|
Dobrze slyszec ze sie uporales z problemem. Czy nadal pracuje tak glosno. |
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-16, 21:17
|
|
|
Wszystko jak r?k? odj??, pracuje LEPIEJ ni? przed t? usterk?... co wi?cej, wydaje mi si? jakby przyby?o troszk? mocy... Ale mo?e to tylko moje z?udzenia, chora rajdowa fantazja...
Dzi?ki jeszcze raz za pomoc i sugestie!
allias Masz plusa za ca?okszta?t |
Ostatnio zmieniony przez Angelo 2008-02-16, 23:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-02-16, 23:44
|
|
|
Nooooo wkoncu Gratki no rzeczywiscie na to bym nie wpadl to kiedy pijemy ? za zdrowie Klipera ? |
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-16, 23:47
|
|
|
Poczekamy jeszcze kilka dni a? ?ci?gniesz swoje cudo - wtedy opijemy zdrowie jednego i drugiego |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-17, 01:29
|
|
|
Angelo napisał/a: |
allias Masz plusa za ca?okszta?t |
Dziekuje |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-02-17, 02:24
|
|
|
Angelo napisał/a: | Poczekamy jeszcze kilka dni a? ?ci?gniesz swoje cudo - wtedy opijemy zdrowie jednego i drugiego |
buhahaha ja jak bede opijac swoje malensto to tak az nie wyladuje na OIOMie mam nadzieje ze zdazymy wytrzezwiec do zlotu Marcowego |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-17, 10:27
|
|
|
Angelo napisał/a: | Straci?em ju? nadzieje w to, ?e kiedy? to napisz? Ale... po 2 tygodniach NARESZCIE uda?o si? usun?? g??wn? usterk?... Komputer wykaza? tylko sonde do wymiany (zawiesi?a si? od zbyt ubogiej mieszanki), ale silnik nadal nier?wno pracowa?, obroty w dalszym ci?gu wariowa?y. A wi?c g??wnym problemem by?... zanieczyszczony jeden z popychaczy. Nie wiem w jaki spos?b zebra? si? na nim nagar, przez co popychacz nie pracowa? jak powinien (czasami blokowa? si?), w ka?dym razie wszystko zosta?o przeczyszczone i Kliper je?dzi jak z?oto Nikt na to nie wpad? , mimo wszystko wielkie dzi?ki za wszelkie sugestie |
m?wisz mo?e o popychaczu (czyt. regulatorze hydraulicznym luz?w zaworowych) tym co pod pokryw? zawor?w siedzi ? opisz dok?adniej problem. czy?by si? zatar? czy zblokowa? tak ?e zaw?r si? nie domyka? ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-17, 10:48
|
|
|
Tak, o tym m?wie. By?o tam troche syfu, nagaru, i dlatego blokowa? si? tak, ?e zaw?r si? nie domyka?. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-17, 14:44
|
|
|
jakiego oleju u?ywasz ? pewnie masz ori popychacze 2g... maj? strasznie ma?e kana?y i si? zapycha? lubi? i klekota? ale u ciebie to jaki? ekstremalny przypadek O.o |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-17, 15:50
|
|
|
Po zakupie auta wlewa?em Castrol Magnatec 5W40, czasem by?o s?ycha? klekotanie popychaczy - zala?em Valvorine VR1 10W60, z polecenia Ryfiego, i teraz ju? nic nie s?ycha? |
|
|
|
|
|