Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpie jak szalony, 420a, wymrygany bład 27
Autor Wiadomość
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-22, 18:21   

Kompresja byla mierzona na goracym silniku, tlumaczylem i prosilem o zimny ale nie k. Bo on jest mechanik i gowno go mohe zdanie obchodzi. Pytalem co z tym robic bo moze to wypalone zawory, bo przedtem jezdzil na lpg na zwerzce to mi odpowiedzial ze do 420a ciezko znalezc i krecil nosem. Pier. Jade jutro do bosha obadac te wtryski a pozniej do innego mechanika bo nue wiem czy jezdzic nim czy wiecej biedy narobie. Czy sie pchac na zlot a tymbardziej na tor. Spaliny w nirmie zadnego siwego czy bialego dymu ;(
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
NorthShore
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-22, 18:22   

andrzejp, w sumie przede wszystkim przed torem, to ja bym go obadał. A mechanikowi grabie w dupę :ok:
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-22, 18:28   

andrzejp, zlot na Twoim miejscu bym sobie odpuścił, a tor to juz na 100%... masz zbyt niepewny samochód. szkoda go zpsuć jeszcze bardziej, ewentualnie wydać fortunę na lawetę w powrotną stronę.

moze sie okazac ze wtryski sa ok... a gaziarz ktory montowal wtryski gazu cos pokielbasil we wiazce seryjnych wtryskow? juz nie wiem... zbyt wiele tu czynnikow na raz wychodzi...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-22, 18:55   

Wlasnie powoli do mnie dociera ze nici ze zlotu niestety ;( wiesz jezdze szukam tych CE ale w srodku jednak wiem ze cos jest nie halo i jak sie wysra tak jak dzis z rana to bedzie wiecej nerwow niz odpoczynku ;( trzeba jednak podjac meska decyzje i odpuscic, biorac pod uwage ze bym jechal z plcia piekna. Sorry chlopaki ale raczej na pewno na majowke pojade pociagiem nad morze pewnie ;( za malo czasu, zbyt wiele niewiadomych a dac w piz. na torze to jednak inna liga niz pocisniecie po miescie ;( kur. No ;(
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
NorthShore
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-22, 19:12   

Wyrazy współczucia :kiss2: :sad:
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-22, 20:59   

Pojechalem po browar i potwierdzone, znow 27 i problem zaczyna sie tylko na goracym silniku. Na zimnym jest spoko. Koniec testow, czas na naprawy.
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
NorthShore
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-23, 01:00   

bo widzisz andrzejp, są w życiu takie sytuacje, których "biez pał litra nie razbieriosz" :ok:
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-23, 09:26   

ok, serwis boscha ma maszynkę, którą podłączają do samochodu i tak to czyszczą ;/ ale znalazłem warsztat który czyści ultradźwiękowo :) jutro o 8 rano odstawiam
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2012-04-23, 10:07   

andrzejp napisał/a:
ok, serwis boscha ma maszynkę, którą podłączają do samochodu i tak to czyszczą ;/

Taką "maszynke" można zrobić samemu ,przynajmniej jak siedziałem na forum Audi to gościu zrobił takiego patenta ,żeby w TDIku wtryski wyczyścić i zadziałało ,a kosztowało go tak naprawde tylko tyle co wydał na odpowiedni środek czyszczący :) Ale to tak w ramach ciekawostki :ok:
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-23, 10:10   

Szakal, no dokładnie, coś tam była gadka, czy mają jeszcze środek czyszczący do benzyny, bo głownie dieslami sie zajmuja. no nic, pójdzie na ultradźwięki jutro.
Czujnik położenia wałka rozrządu własnie do mnie przyszedł od Hota. Stary mam przyklejony na silikon, więc pytanie, czy tam uszczelka powinna jakas być?
i jak zdjąc stary, żeby go nie połamać? może nożykiem spróbować naciąć?
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2012-04-23, 10:24   

na czujniku jest taka cieniutka uszczelka, a moze u ciebie wlaśnie przez ten sylikon czujnik żle pracuje jak się dostal w te zagłębienia to czujnik żle działa
_________________

 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-23, 10:27   

Miron, własnie oglądam czujnik od hota, który niestety nie pasuje i widze tą cieniutką uszczelkę, pewnie puszczało temu ktoś silikonem potraktował

[ Dodano: 2012-04-23, 12:39 ]
ok, udało się zorgranizować czujnik wałka, wału oraz cewke. zobaczymy co z tego będzie.

[ Dodano: 2012-04-24, 09:41 ]
dziś samochód oddany na sprawdzenie wtrysków o 8 rano.
koleś podniósł maske i od razu, że bardzo ciężki dostęp i że 150lpn za wyjęcie.
jeszcze na koniec podsumowałem z nim cały pesymistyczny rachunek, mówiłem, że tylko wtryski, żeby do niczego innego łap nie pchał, bo zaraz zacznie mi wymieniać nie wiadomo co, ew. bak do przeczyszczenia, więc:
- robocizna 150 zł - (wyjęcie i włożenie)
- inspekcja wtrysków 30 zł za sztuke - 120 zł
- czyszczenie ultradźwiękami - 30 zł za sztuke - 120 zł
nie wiem co on miał na myśli mówiąc o regeneracji, zaznaczyłem żeby mi broń Boże nowych wtrysków nie pchał, bo nie chce rachunku 3k dostać
czekamy..

[ Dodano: 2012-04-24, 14:55 ]
wtryski ponoć ok, nawet ich czyścić nie trzeba było.
czekam na cewke

[ Dodano: 2012-04-24, 18:43 ]
dla świętego spokoju zamawiam też nowy czujnik wałka z TEP, niestety samochód jeździ normalnie, więc znów trzeba czekać żeby dostał czkawki i patrzeć co da rezultaty
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2012-04-25, 15:39   

i jak tam rezultaty ?
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-25, 16:49   

simongs1, graty doszły, dzieki, ale nie miałem jak się wyrwać z pracy żeby na szybko podmienić. kończe za 10 min więc na parkingu zmienie od razu.
dziś rano jeździł znów normalnie, a lepiej żeby był zje***, bo bym widział czy są rezultaty.
Ps. kable moparu są ok? czy zostawiać swoje?
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-25, 17:54   

Mopar to OEM
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-25, 18:31   

wygląda na to że wszystko gra, zbiera się od 1k, ciągnie równo,żadnych przestojów nie ma, bo testowałem z pedałem w podłodze, próbowałem go zaksztusić, wciskając pedał na maxa od 20 mph na 3 biegu i jechał normalnie. miejmy nadzieję, że to rozwiązało problem.
jutro będe miał nówke czujnik wałków rozrządu to wymienie, dla świętego spokoju, a jak podejdzie czujnik wału to wymienie w piatek.
kable mopar zostawiłem, działać - działa więc luz.
powiedzcie mi jeszcze jedno, oto filmik na odpalonym silniku:
http://youtu.be/5zQ22Wm4k4E
słychać jak przekrecam kluczykiem, szybko to silnik w ogóle nie gasnie, he
chyba tak nie powinno być...

[ Dodano: 2012-04-25, 20:56 ]
cewka ty suko!
wygląda na to że to ona była!
samochód jedzie baaaaaaaaaardzo płynnie, ani 1 szarpnięcia, nic!
CE jest ale to mój odwieczny evap :D
posmigałem jeszcze przed chwilą 30 mil i chodzi elegancko :D
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
NorthShore
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-26, 14:36   

UP! :ok:
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-26, 14:41   

dzięki,
a więc tak, jak pisałem auto dalej śmiga po wymianie cewki,
byłem własnie na regulacji gazu i jedna rzecz mnie zastanawia po podpięciu do kompa:
map sensor benzyny na wolnych obrotach ma wartośc ok 0,5 bara :wtf:
podejrzewam że niezła nieszczelnośc musi być, idąc dalej:
czasy wtrysków to ~0,45, nie powinno być ok 38?
kolejna rzecz, to że sondy pracują idealnie, ale nie jest to płynna sinusoida, ma dłuższe przestoje, jak góry, podejrzewam, ze komp sobie próbuje korekcje robić i dlatego tak jest.
i najlepjsze jest to że na gazie silnik na wolnych pracuje płynniej niż na benzynie, to są jaja.
poradził mi sprawdzić luz zaworowy, ale to później.
ocb z tym mapem? może to być spowodowane evapem? tak sobie teraz myśle bo CE własnie przez niego mam, a od niego solenoid leci do kol. dolotowego.
Ogólnie tak jak pisałem, fura smiga czy to na benzynie czy na lpg
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-26, 14:55   

andrzejp napisał/a:
map sensor benzyny na wolnych obrotach ma wartośc ok 0,5 bara
pytanie nr jeden czy jesteś pewien że jest to pół bara a nie 50kpa ? przeważnie elektronika pokazuje ciśnienie względem ciśnienia bezwzględnego czyli pół bara ciśnienia bezwzględnego to pół bara podciśnienia :) raczej wszystko ok moim zdaniem

andrzejp napisał/a:
kolejna rzecz, to że sondy pracują idealnie,
rzadko się zdarza ze pracują idealne ;) czyli znów wszystko ok

andrzejp napisał/a:
czasy wtrysków to ~0,45, nie powinno być ok 38?
w jakich wartościach to jest podane ? minimalny czas otwarcia wtrysku to 1,2ms. być może chodzi tutaj o współczynnik lambda? który przy 0,45 jest bardzo zbliżony do wartości stechiometrycznej. czyli znów ok ?

zawory regulowane są hydrauliką więć podejrzewam nieszczelność na samych zaworach. może delikatne wżery od gazu? trzeba by głowice zrzucić

[ Dodano: 2012-04-26, 14:56 ]
andrzejp napisał/a:
i najlepjsze jest to że na gazie silnik na wolnych pracuje płynniej niż na benzynie, to są jaja.
to nie są jaja :) to jest normalne :) gaz spala się płynniej, mniej detonacyjnie niż benzyna;) znów wszystko ok ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-04-26, 15:08   

Hi-Level, ha! DZIEKUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o jednostkach niestety nic nie wiem i nie chce pisać głupot.
Właśnie dostałem paczke UPS z Tep z czujnikiem wałków, dawaj adres, to zawróce kuriera i Ci Ballantines'a wyśle :D
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13