Zamknięty przez: MATi 2012-11-25, 14:49 |
BMW E46 320td |
Autor |
Wiadomość |
shorty1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-12, 19:41 BMW E46 320td
|
|
|
Za namową paru klubowiczów postanowiłem założyć temat.
Auto sprowadzone z Belgii i jest to kompletna seria:
BMW E46 320td 150KM (diesel) z 2002r jestem 3 właścicielem (1 osoba w Belgi i 1 w Polsce) autko ma nakręcone 160tys km i jest to udokumpntowane belgijskim carpassem. 6 poduszek powietrznych multifunkcyjna kierownica, tempomat, czujnik deszczu, Lusterko automatycznie ściemniające się, central zamek, climatronic itd
Seria: 150KM 330Nm 8.7s do 100km/h trochę ciężka krowa - 1470kg ale naprawdę ładnie masuje plecki powyżej 1800tys obrotów
W planach: wizyta we Wrocławskim ADT Tuning 180KM i 440Nm (jeśli silnik mi na to pozwoli)
Oto parę fotek:
Wiem że tutaj nie lubi się Beemkarzy, ale może mnie choć trochę oszczędzicie |
Ostatnio zmieniony przez shorty1988 2012-07-12, 19:47, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
emce
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 581 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2012-07-12, 20:01
|
|
|
a jak wrazenia po przesiadce z miska? |
|
|
|
|
shorty1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-12, 20:05
|
|
|
Powiem tak: eclipse przyciaga wzrokiem i sie nie starzeje tzn chce sie nan iego patrzec itd
Bmw to autko z ktorego nie chce sie wychodzic-rewelacyjnie sie prowadzi
Co do zawieszenia to jest twardsze niz w 2G ale nie czuc az tak bardzo dziur jak w misku... dla mnie idealne |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2012-07-12, 20:29
|
|
|
Ale tęsknisz troszkę za miśkiem?? Na Eclipse świat się nie kończy, wiadomo są lepsze auta od Eclipse, fajnie że Tobie się podoba, ja osobiście gardzę niemieckimi autami, ale znajdą się rodzynki warte uwagi Niech Ci służy shorty1988,
I zajebiście że zostałeś z nami, znów sprawdza się powiedzenie że klubu nie tworzą auta tylko ludzie
Ze celujesz w moc już wiem, a co do wyglądu?? jakieś mody się szykują?? Tylko nie german style |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-07-12, 22:26
|
|
|
Z tyłu jak jakas Astra |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-12, 22:34
|
|
|
shorty1988 napisał/a: | W planach: wizyta we Wrocławskim ADT Tuning 180KM i 440Nm (jeśli silnik mi na to pozwoli) | czyli te wielkie plany o ktorych wspominales to tylko virus ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-07-12, 22:48
|
|
|
GOLDI, pisał ze mały setap a nie wielkie plany ... Twój odbior jest twoim problemem.. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-12, 22:51
|
|
|
na szczeście pytanie jest skierowane do Shortiego |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-12, 23:13
|
|
|
ta 8,7 do paki:) 9.1 katalogowo ja swoim 1g wciągam takiego z osiedla |
_________________
|
|
|
|
|
shorty1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-13, 00:14
|
|
|
Trzcina, za miskiem tak naprawde caly czas tesknie (wiem ze trafil w bdb rece) a widok kiedy odjezdzal byl jednym z najgorszych jakie mozna sobie wyobrazic
GOLDI, na poczatek virus a pozniej zobacze co da sie jeszcze z tego wystrugac. To nie jest tak jak w Eclipsie ze trzeba duzo $ aby wyciagnac parenascie kucy (oczywiscie bez urazy)
Na forum gdzie jestem zarejestrowany z 2.0l na samym wirusie idzie wyciagnac 200 koni wiec nie jest zle... |
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2012-07-13, 01:31
|
|
|
shorty1988 napisał/a: | To nie jest tak jak w Eclipsie ze trzeba duzo $ aby wyciagnac parenascie kucy (oczywiscie bez urazy)
Na forum gdzie jestem zarejestrowany z 2.0l na samym wirusie idzie wyciagnac 200 koni wiec nie jest zle... |
Czemu porównujesz turbo diesla to zapewne swojego byłego NA ?
Weź pod uwagę np. turbo diesel vs. turbo benzyna... Zawsze osiągi będą na korzyść benzyny jeśli zestawisz to samo auto n/a diesel vs n/a benzyna i turbo diesel vs turbo benzyna.
Tuning diesla to najczęściej czip i na tym się kończy zabawa bo mechanika jest strasznie droga w przypadku diesli i są to kwoty nawet większe niż w przypadku benzyny. Więc osiągniesz pewny pułap mocy i na tym się skończy, obstawiam nawet, że na wirusie się skończy
Co do samego auta to ja bym nigdy w życiu nie zamienił Eclipse na taką Betę...
Ogólnie do BMW nic nie mam, ale wybrałeś chyba najgorszy i najbrzydszy z możliwych (moim zdaniem)
A poza tym niech Ci służy długo i bezawaryjnie, szerokości |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-07-13, 07:11
|
|
|
ja bardzo lubię BMW ale w tej budzie to są najbrzydsze BMW to jest tylko moje zdanie mam nadzieję że Cie nie uraziłem. |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
shorty1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-13, 13:25
|
|
|
mysza, spoko każdy ma swój gust ważne że rwd-dupką ładnie zamiata
IDOG, nie mówię nie, tzn że na virusie skończy się moja modernizacja... To już ładnie się odpycha jak na 150 koni, a nie wiem czy później nie będę miał kłopotów zimą i w ogólnym prowadzeniu autka przy okolicach 200KM-będę dzwonił/pytał się we firmie i wszystko tutaj Wam przedstawie.
btw. forum tworzą ludzie a nie samochody i nie potrafiłbym tak bez niczego odejść z klubu (choć teraz nie mam nic co wiąże mnie z Eclipsem, choć wspomnień nikt mi nie zabierze). Jestem na forum prawie 2 lata i mimo wszystko zostaję tutaj-czy ktoś zbluzga mi auto do końca czy nie |
Ostatnio zmieniony przez shorty1988 2012-07-13, 13:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2012-07-14, 08:54
|
|
|
Timonek napisał/a: | ta 8,7 do paki:) 9.1 katalogowo ja swoim 1g wciągam takiego z osiedla |
laguna 2,2 dci też poleciałem przy takim...może gość zawalił start...nie wiem...
shorty1988 napisał/a: | nie wiem czy później nie będę miał kłopotów zimą i w ogólnym prowadzeniu autka przy okolicach 200KM-będę |
masz kontrolę trakcji?? |
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
shorty1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-14, 09:56
|
|
|
Mam kontrole trakcji ale to moje pierwsze RWD wiec strach troche wiekszy
Co do seryjnego przyspieszenia beemy-nie wierze ze zwykly GS (1G czy 2G) jest w stanie ja objechac. Moje 2G bylo zdrowe i raczej nie mialbym najmniejszego problemu aby ja "wciagnac":wszystko zalezy od kierowcy |
|
|
|
|
sliwur
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Jab?onna/Legionowo
|
Wysłany: 2012-07-14, 10:11
|
|
|
Mi osobiście się kompakty nie podobają, ale ważne że jesteś zadowolony, co do kontroli trakcji, to ja prawie zawsze ją wyłączałem jak miałem e36 coupe i powiem Ci że zabawa była przednia w szczególności zimą:) |
_________________ był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo) |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2012-07-14, 10:30
|
|
|
shorty1988, 2g są kapkę wolniejsze od 1G które wazy 1310 a to Twoje BMW 1470kg, ma Turbo Diesla ,moment spory ale wątpię aby to było szybsze od GS'a , podobne BMKi z benzynowym 2.0 150 KM zostają trochę z tyłu za moim czarnuchem , na pewno ten Twój się lepiej zbiera z dołu, e46 Coupe mi się podoba ,ale Compact i Sedan nie , jedyny przewagę jaką ma to auto na ecli to tylny napęd ,ale to tylko moje zdane i każdy ma prawo je mieć w |
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2012-07-14, 11:11
|
|
|
podstawową wadą diesla jest mały zakres użytkowych obrotów...ciągnie toto jak turbina dmuch(powiedzmy od 1,8tys rmp),i wyżej jak do 3tys nie ma sensu kręcić...jeździłem już kilkoma w każdym to samo...ale czy 150km turbo traktor da rade 150km benzynie...? |
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
shorty1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-14, 12:08
|
|
|
MATi, podejrzewam ze objechalbys moja bunie ale dopiero przy wiekszych predkosciach-tak jak mowisz od dolu ladnie ciagnie ale na v max nie mialbym szans z 1G
isker, tak jak mowisz powyzej 2000rmp ladnie idzie ale tak do 4200tys potem juz poprostu tego nie czuc... tam gdzie konczy sie diesel zaczyna zyc benzyna, dlatego nie powinno sie porownywac 2 roznych jednostek napedowych (co ja uczynilem juz wczesniej ;P ) |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-07-14, 14:08
|
|
|
isker napisał/a: | podstawową wadą diesla jest mały zakres użytkowych obrotów |
no właśnie pamiętam jak kiedyś przejechałem się modzonym 1.9 150KM w dyszlu audi a4 kumpla i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, bo ciągnął jak głupi. A jak się złapaliśmy jak miałem zmierzone 160KM to do 200km/h został 5 - 6 długości.
co do auta - niech służy bezawaryjnie
ja byłbym w stanie wyłożyć kesz za m3 ( e30/e36 ), reszta mnie nie interesuje |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
|