Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt CA0 4g93
Autor Wiadomość
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-07-31, 13:10   

Kct napisał/a:
5 biegu przy 110km/h mam 3tys

??? to ma byc krótka skrzynia ??? To jest długasna skrzynia. Skrzynia z 1.6 mniej wiecej jest 100km/h przy 3 tys obr. P.S ciekawe ze wytrzymuje ten moment ale jak tyle dała rade to bedzie ok. :ok:

MATi, gti nie jest top. Jest jeszcze CYBORG, 1.6 MIVEC (zmienne fazy) 175kM bodajze. A były tez wersje 1.8 4g93 turbo ale chyba tylko lancery które to rzecz jasna sa top top :badcrack: -wersje od 1.3,1.6 1,8 GTI, 1.6 MIVEC, 1.8T, 2.0T AWD zwana EVO (jeszcze diesel 2.0)
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-07-31, 13:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-07-31, 14:48   

Ale cyborgi to nieszły tylko jako jdm?
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-31, 15:06   

Colt Ca0 GTI vs Eclipse GST hmmm... zakłądając że Eclipse waży około 1300kg ( :hahaha: ) a Colt jak wspomniał KCT 950kg to stosunek mocy do masy przemawia za Eclipsem około 6,2kg/1KM, Colt około 6,73kg/1KM... w prostackiej próbie wyśicgu po prostej Colciak do 100km/h powinien górować, ale powyżej pewnej prędkości już tylko będzie oglądać tylne światła Eclipsea, gdzie tu i dużo większy moment mu znacznie pomoże... w warunkach torowych moze być różnie... masa przemawia na korzyść colta jednak słysszałem od użytkowników, że Colt w warunkach torowych jest strasznie nie stabilny w kontekście sztynwości nadwozia... nie wiem jak jest w tym przypadku, ale z racji nagminnego nie trzymania mocy w Eclipseach i Coltów z bonusami od fabryki w wiekszości przypadków może być ciekawie :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-07-31, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaleos 
KLUBOWICZ
Nordschleife rulez


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 651
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-07-31, 15:24   

Kct fajny colciak :ok:
możesz mi podrzucić fotki mocowań fotela? bo też mam kubły z FTO tylko ni w ząb nie pasują w fabryczne mocowania a tak rozkminiałem jak najlepiej/taniej to zrobić :jezyk:
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-07-31, 15:27   

MATi napisał/a:
Ale cyborgi to nieszły tylko jako jdm?

a no szły ale co z tego nawet jak mówimy o europie to w anglii pełno cyborgów :lol2:
GOLDI napisał/a:
że Colt w warunkach torowych jest strasznie nie stabilny w kontekście sztynwości nadwozia...

albo np. eibach albo zawiecha z evo I-III plug and play tak nawet do fwd. Sa poliuretany z przódu jeszcze z tyłu by sie przydało. :ok:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-07-31, 15:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-07-31, 16:47   

kaleos zrobie zdjecia w garazu, wiem, że są zrobione pod seryjne miejsca w colcie

rosomak1983, 5 bieg jest wlasnie dlugi, trzeba by porownac przelozenia 1.3 do 1.6

GOLDI, zobaczymy empirycznie na zlocie :ok:
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2012-07-31, 21:25   

Kct, jak skończę miśka choć wjedziemy na wyrazów i zrobimy parę kółek i sprawdzimy który szybciej pokona tor :ok:
 
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-07-31, 22:31   

Taki jest plan co by na Wyrazowie sie doszkalać, zakupy gratów do auta idą szybko, jak wymiana pójdzie równie sprawnie i nic więcej mnie nie zaskoczy to w połowie sierpnia myślę, że można by delikatnie zacząć uczyć się jeździć :ok:
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2012-08-01, 15:04   

Kct, piękna sprawa taki Colciak, sam szukałem jakiś czas GTI ale dałem sobie ostatnio spokój :D

Dbaj o autko, a na torze zróbcie jakiś filmik no i więcej fot :twisted:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-08-22, 23:29   

Mały update, od zakupu porobiłem parę drobiazgów

Wpadło radio Pionnera 1400UB i skórzana gałka skrzyni biegów od Eclipse GSX

W rzeczywistości gałka wygląda dużo lepiej, ale to jak kiedyś sesje z aparatem zrobię wyjdzie

Wymieniłem popychacze hydrauliczne, niestety nadal coś klepie, załatawiam stetoskop i będę diagnozował


Ogarnąłem zapłon i problemu szarpaniem auta na wyższych obrotach spowodowanych jak się okazało prawdopodobnie wtyczką CASa, ale testy nadal trwają :)

Owinąłem kolektor wydechowy bandażem

tu jak się suszy

a tu już na aucie, zobaczę ile spadnie temperatura oleju przy upalaniu dzięki niemu

Poza tym założyłem diodowe oświetlenie do podsufitki i bagażnika, założyłem zapinkę pasów u kierowcy, żeby na krótkie przejazdy nie zapinać się w szelki i to chyba tyle z grubsza :)

własnie stałem się posiadaczem 2 kompletów opon do upalania i felg w tym samym celu, zbrojenie trwa :)
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
Ostatnio zmieniony przez Kct 2012-08-22, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-08-23, 09:08   

Kct napisał/a:
zobaczę ile spadnie temperatura oleju przy upalaniu dzięki niemu


raczej chodzi o obniżenie temperatury w komorze, żeby m.in. dolot miał lżej
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-08-23, 10:12   

zgadza sie i to jest pewne, natomiast ja mam bardzo blisko kolektora filtr oleju, jeszcze na podstawce od czujnikow i jest 1-2cm od kolektora w najblizszym miejscu, wiec łapie cieplo z kolektora, juz wczoraj zobaczylem ze jest lepiej i w komorze i z temp oleju
tylko smierdzi jeszcze spalonymi nalesnikami z bandaza :)
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
Ostatnio zmieniony przez Kct 2012-08-23, 10:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-10-15, 20:23   

Up!
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-10-15, 20:31   

dzięki, dawno tu nie zaglądałem, ale zaktualizowałem w pierwszym poście trochę informacji :)
przede wszystkim colt zawiózł mnie na pudło na wczorajszym zakończeniu sezonu na wyrazowie w klasie 1600-2000, co prawda na 3 miejscu ale garnek jest :)

A to onboard z 2 razu Colta na torze z zakończenia sezonu (właściwe kółko od 1:26)
http://www.youtube.com/watch?v=BD8rhZ6sizU
o 5 sekund gorszy od najlepszego

poza tym niedawno byłem na hamowni

i wyszla w miare seria :ok:

autko jezdzi i ma sie dobrze :ok:
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
ErG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-10-16, 09:54   

Kct napisał/a:
colt zawiózł mnie na pudło

Gratuluję!! :ok:
Kct napisał/a:
garnek jest :)

I życzę jak najwięcej :amen:


Colt pierwsza klasa! Nic dodać nic ująć.
Będziesz musiał mnie kiedyś przewieść :jezyk: :paker:
_________________
Eclipse 2g GS 4G63
„Lepiej coś zrobić a potem żałować, niż żałować że się tego nie zrobiło”
„Nie słuchaj co inni ludzie mówią. Rób to co kochasz”
"Wyob­raźnia jest ważniej­sza od wie­dzy, po­nieważ wie­dza jest ograniczona"
Ostatnio zmieniony przez ErG 2012-10-16, 09:56, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2013-03-03, 15:45   

Zbiorcza aktualizacja po zimie:
Jeszcze przed zimą zrobiłem prostą przeróbkę tylnych lamp na japońskie, zamiast pozycji W5W świeci P21 dwuwłóknowa, jedno na pozycje drugie na stop, teraz świeci cała lampa


Okazało się, że popychacze które kupiłem były badziewne, więc zakup musial zostać powtórzony, tym razem porządnie i jest cicho


Udało mi się zakupić bardzo fajne zawieszenie, które niestety jeszcze nie jest założone, ale już niedługo
Vogtlandy -35mm i regulowane amorki Koni Sport, wszystko po przebiegu kilku tysięcy


Niedawno na sezon upalania wpadły slicki Profil XR-01, jeszcze czekają na trochę wyższe temperatury, sam jestem ciekaw jak będą kleić :)


Przy okazji udało mi się zakupić kierownice Momo z nabą, oryginalna z katalogu do 1G/Ca0



W tym tygodniu wpadły rozpóreczki górne z przodu i z tyłu machnięte na czarno, porządna robota, jest sztywno jak nigdy :)



Do środka założyłem komplet pasów Sparco 3 punktowych zakupionych od Hołka, dokładnie takie
http://www.rallyshop.pl/i...unktowe-04608bv

Wczoraj wystartowałem pierwszy raz w tym sezonie o puchar Rektora Politechniki Częstochowskiej, zawody skończyły się na trzecim miejscu w klasie i 2 obcierkami o beczki, mam nadzieje, że zejdą od polerki

_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-03-03, 16:07   

Fajna colcina i gratki za pudło :ok: daj spokój z obcierkami :jezyk:
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-03-03, 16:36   

jaka mieszanka tych profili ? na ciasnych torach daja rade :) na Poznań byś się ich nie odważył ubać :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2013-03-03, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2013-03-03, 17:24   

no właśnie twarda, a wczoraj było pare stopni, jechaliśmy po 2 kółka bez dogrzewania opon więc byłoby ciężko myśle :) nastepny start 14 kwietnia i wtedy juz na pewno pojade na profilach
Jeszcze sporo pracy przede mna zeby sie na poznan wybrac :)
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
Ostatnio zmieniony przez Kct 2013-03-03, 17:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ErG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-20, 14:36   

UP :ok:
_________________
Eclipse 2g GS 4G63
„Lepiej coś zrobić a potem żałować, niż żałować że się tego nie zrobiło”
„Nie słuchaj co inni ludzie mówią. Rób to co kochasz”
"Wyob­raźnia jest ważniej­sza od wie­dzy, po­nieważ wie­dza jest ograniczona"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12