Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer Evo IV Tiamat
Autor Wiadomość
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-02-20, 15:04   

Czarne felgi do białego to wszyscy mają , daj pomarańcz bądź inny, jakby miał w ecli jakieś roty czy coś to bym je dał w fiolet a że mam dotzy to są białe i w sumie mi się znudziły już :jezyk:
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-20, 15:06   

MATi napisał/a:
i w sumie mi się znudziły już :jezyk:

mówiłem :)
moje na wiosne idą w matową czerń :jezyk: przynajmniej nie bedzie widać pylenia klocków :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-02-20, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-02-20, 15:16   

Nie mówie że są brzydkie ale chciałbym się jakoś na mieście wyróżniać :jezyk: , odkąd mam białe felgi to widzę że co druga honda itp ma ten sam kolor :ksiadz:

z wielką chęcią widziałbym te felgi w tym kolorze u siebie
http://i175.photobucket.c...SC_1043copy.jpg

dlatego Tiamat rób pomarańczowe :ok:
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-02-20, 15:31   

decyzja zapadła, będzie pomarańcz :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2013-02-20, 19:41   

Tiamat podobne chlapacze były do sprzedania na evo.org.pl
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2013-02-21, 12:10   

Tiamat, :ok:
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-17, 23:54   

dzięki dobrej ofercie klubowicza ronino kilka dni temu zagościł na pokładzie Aem Tru Boost. Co ważne działa :jupi: W weekend wrzucam Aem'a Uego i obserwuje do jakiej wartości doładowania komp sobie radzi z utrzymaniem właściwego air fuel ratio :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-18, 12:22   

Tiamat napisał/a:
i obserwuje do jakiej wartości doładowania komp sobie radzi z utrzymaniem właściwego air fuel ratio :jezyk:

czyli rozumiem, ze na tej wartosci doladowania, do której bedzie sobie radził, bedziesz jezdzil? :>
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-18, 12:25   

w zasadzie tak, chyba, że zacznie się gubić juz przy 1.1b to wtedy korekty mapy na Oliwskiej zrobimy :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-04-18, 12:47   

Tiamat, tylko nie przesadzaj z tym boostem żeby potem nie było łup :jezyk:
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-18, 13:14   

lepsze jest wrogiem dobrego :jezyk:
ps. MATi, jakieś tam bezpieczne granice dla serii ludzie ustalili i śmigają. A że korba czwórkowa deko słabsza niż 5/6 to i krok bliżej trzeba się zatrzymać. W odróżnieniu od przypadku mojego 7 bolta n/a, poza teorią forumową jest też praktyka :ok:
gdzieś miałem wykres seryjnej ( jak podawali ) e4 na 350/460 ;] Nie mniej jednak tak wysoko nie mierze.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-18, 13:17   

Tiamat napisał/a:
Nie mniej jednak tak wysoko nie mierze

no :jezyk: to sie poganiamy :)
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-18, 13:25   

z przyjemnością :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-04-18, 14:40   

i tak Was załatwię :jezyk:
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-25, 22:21   

będziecie się musieli postarać bo jutro odbieram stabilizatory od Whiteline Performance Suspension :lol2:
ps. jak nie zamontuję do zlotu to będą robić robote z bagażnika :hahaha:

ps2. afr przy WOT i 1.2 bara w okolicach 11 do 5000rpm, dalej susza jak Qutass ;]
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2013-04-25, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2013-04-27, 12:43   

podegnij regulatora ciśnienia paliwa to moze bedzie troche lepiej
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-30, 12:08   

Zlot niestety musimy zrobić na seryjnej mapie z e5 i w zasadzie seryjnym doładowaniu.
Szczęście to czy pech, kto to wie :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-04-30, 12:38   

Może przestroga :jezyk:
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-04-30, 13:09   

:lol2:

problem w tym, ze ta mapa jakaś jest taka oszczędna w paliwo...
w każdym razie egt jest poprawne, to powinno być git :-D
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-10, 10:33   

jak tam? naprawił zasilanie pompy?
drzwi znalazł? :>
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12