Lancer Evo IV Tiamat |
Autor |
Wiadomość |
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-02-20, 15:04
|
|
|
Czarne felgi do białego to wszyscy mają , daj pomarańcz bądź inny, jakby miał w ecli jakieś roty czy coś to bym je dał w fiolet a że mam dotzy to są białe i w sumie mi się znudziły już |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-20, 15:06
|
|
|
MATi napisał/a: | i w sumie mi się znudziły już |
mówiłem
moje na wiosne idą w matową czerń przynajmniej nie bedzie widać pylenia klocków |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-02-20, 15:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-02-20, 15:16
|
|
|
Nie mówie że są brzydkie ale chciałbym się jakoś na mieście wyróżniać , odkąd mam białe felgi to widzę że co druga honda itp ma ten sam kolor
z wielką chęcią widziałbym te felgi w tym kolorze u siebie
http://i175.photobucket.c...SC_1043copy.jpg
dlatego Tiamat rób pomarańczowe |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-02-20, 15:31
|
|
|
decyzja zapadła, będzie pomarańcz |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2013-02-20, 19:41
|
|
|
Tiamat podobne chlapacze były do sprzedania na evo.org.pl |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-17, 23:54
|
|
|
dzięki dobrej ofercie klubowicza ronino kilka dni temu zagościł na pokładzie Aem Tru Boost. Co ważne działa W weekend wrzucam Aem'a Uego i obserwuje do jakiej wartości doładowania komp sobie radzi z utrzymaniem właściwego air fuel ratio |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-18, 12:22
|
|
|
Tiamat napisał/a: | i obserwuje do jakiej wartości doładowania komp sobie radzi z utrzymaniem właściwego air fuel ratio |
czyli rozumiem, ze na tej wartosci doladowania, do której bedzie sobie radził, bedziesz jezdzil? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-18, 12:25
|
|
|
w zasadzie tak, chyba, że zacznie się gubić juz przy 1.1b to wtedy korekty mapy na Oliwskiej zrobimy |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-04-18, 12:47
|
|
|
Tiamat, tylko nie przesadzaj z tym boostem żeby potem nie było łup |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-18, 13:14
|
|
|
lepsze jest wrogiem dobrego
ps. MATi, jakieś tam bezpieczne granice dla serii ludzie ustalili i śmigają. A że korba czwórkowa deko słabsza niż 5/6 to i krok bliżej trzeba się zatrzymać. W odróżnieniu od przypadku mojego 7 bolta n/a, poza teorią forumową jest też praktyka
gdzieś miałem wykres seryjnej ( jak podawali ) e4 na 350/460 Nie mniej jednak tak wysoko nie mierze. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-18, 13:25
|
|
|
z przyjemnością |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-04-18, 14:40
|
|
|
i tak Was załatwię |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-25, 22:21
|
|
|
będziecie się musieli postarać bo jutro odbieram stabilizatory od Whiteline Performance Suspension
ps. jak nie zamontuję do zlotu to będą robić robote z bagażnika
ps2. afr przy WOT i 1.2 bara w okolicach 11 do 5000rpm, dalej susza jak Qutass |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2013-04-25, 22:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2013-04-27, 12:43
|
|
|
podegnij regulatora ciśnienia paliwa to moze bedzie troche lepiej |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-30, 12:08
|
|
|
Zlot niestety musimy zrobić na seryjnej mapie z e5 i w zasadzie seryjnym doładowaniu.
Szczęście to czy pech, kto to wie |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-04-30, 12:38
|
|
|
Może przestroga |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-04-30, 13:09
|
|
|
problem w tym, ze ta mapa jakaś jest taka oszczędna w paliwo...
w każdym razie egt jest poprawne, to powinno być git |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|