Lancer Evo IV Tiamat |
Autor |
Wiadomość |
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-05-10, 10:45
|
|
|
a tam....nie naprawił, bo wiązka do mnie mówi po chińsku Nie wiem czy jakiś zderzeniowo/uderzeniowy czujnik/sensor nie zadziałał jak mnie opona zaatakowała i nie wyłączył zasilania pompy. Wróciłem Panie, ale na dodatkowym zasilaniu. Po jego odłączeniu nie mam na pompie ni chu chu prądu.
co do drzwi to znalazł i w poniedziałek odbiera + jakieś inne pierdoły. Potem do Walda lakiernika na ogarnięcie tematu. Przy okazji przejrzy całe auto i usunie małe ogniska rudej, które się pojawiły w kilku miejscach.
będzie dobrze |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-05-10, 10:59
|
|
|
Tiamat, gdzie masz tego lakiernika? |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-05-10, 11:01
|
|
|
u mnie na wsi jest jeden mega kot, tani nie jest ale robi jak należy. Tylko jak zwykle z terminami problemy. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-11, 00:13
|
|
|
Tiamat, poszukaj pod siedzeniami jakiegoś przełącznika, wyłącznika itp. Pomiętam ze w jakimś aucie własnie pod siedzeniem był taki dynks ż właśnie w razie uderzenia to tam się wyłączało i odcinało prądy, wystarczyło wcisnąc spowrotem i prąd wracał, coś jak bezpiecznik |
_________________
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-05-11, 10:27
|
|
|
sprawdze i tam |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
ErG
KLUBOWICZ
Pomógł: 25 razy Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-06-10, 13:16
|
|
|
Up |
_________________ Eclipse 2g GS 4G63
„Lepiej coś zrobić a potem żałować, niż żałować że się tego nie zrobiło”
„Nie słuchaj co inni ludzie mówią. Rób to co kochasz”
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona" |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-06-10, 13:45
|
|
|
Dz
także tego...po wizycie w 7motorsport zadziało się jak niżej:
- stabilizatory Whiteline on board,
- nowe łączniki stabilizatora,
- wymiana półosi prawy tył - od dzwonienia po krawężnikach w zimę się zmęczyła,
- rewire Walbro na nowym przekaźniku,
- geometria.
Do ogarnięcia wiązka przy samym kompie ( żeby była mniej polepiona i pocięta ) bo istnieje ryzyko, że robi jakieś zwarcie, przez co czasami wywala jeden z bezpieczników. Jak się ogarnie, to się kompa na miejsce wrzuci, co by go nie deptać i nie kopać
Oględziny u lakiernika zrobione, koniec czerwca odstawiam. Jak będzie po wszystkim to wrzucę foty, teraz nie ma co oglądać
ps. szukam progu do lancera...
Ross może masz jakieś namiary |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2013-06-10, 13:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-06-10, 15:11
|
|
|
heh, plastikowy czy metalowy ? Meltalowy by najlepiej było wyciac z jakiegos zdrowego lancera CKO cywila. Dzwon po ludziach co maja na czesci pewnie zagraniczne walniete z przodu lub z tyłu. Na mitsumaniakach gosc robił ostatnio bialego lancera w tej budzie co twoja moze byc Ci wyciał... Zagadaj z tym ze on miałby tylko lewy dobry zobacz
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=30 |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2013-06-10, 15:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-06-10, 17:10
|
|
|
metalowy Ziomie....lewy. A nie ma opcji kupienia nowego progu?
Coś w ten deseń ->
http://allegro.pl/mitsubi...3300535849.html |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-06-10, 19:57
|
|
|
mocno nie oberwał, wgniótł się rozumiesz tylko od dołu, co prawda płytko, ale na sporej długości. Problem jest taki, że ciężko będzie zamocować nakładkę progową na oryginalne zapinki a nie chce lepić tego na klej do szyb czy inny tam gips. Z nakładką tego nie będzie widać, ale ja wiem, że tam jest |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-06-10, 20:48
|
|
|
dokładnie... niby nie ma, ale jest i tylko czeka, żeby dobić i tak już leżącego |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-06-10, 23:26
|
|
|
Tiamat, to wolisz miec wspawany cały próg zamiast delikatnie go wyciagnac ??? Blacharz bez problemu Ci to powinien zrobic. Taniej lepiej i prosciej niz wsawywac cały próg... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-06-11, 09:07
|
|
|
tak właśnie wymyślił blacharz. Jak ma być bardzo dobrze to próg, a jak dobrze to go tam gdzieś natnie i wyciągnie. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-11, 09:11
|
|
|
Cytat: | a jak dobrze to go tam gdzieś natnie i wyciągnie. |
przy okazji cos sie za bardzo natnie i sie zrobi zeby bylo
i
Tiamat napisał/a: | dobić i tak już leżącego |
|
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-06-11, 10:33
|
|
|
Tiamat, jak chcesz, jesli to jest delikante wgniecenie jak piszesz to ten blacharz bredzi, Wstawienie całego progu to ostatecznosc, nigdy nie dorówna trwałoscia oryginałowi.
Wrzuc zdjecie najlepiej to zobaczymy czy Cie ktos na koszty nie chce naciagnac.
Wojtas za bardzo to sie na pewno natnie przy wymianie całego progu... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2013-06-11, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-06-13, 10:34
|
|
|
e-mail specjalisty ds. część zamiennych autoryzowanego punktu Mitsubishi mówiąc kolokwialnie "w*jebał mnie w kosmos". Lewy próg + poszycie błotnik lewy ( cały ) -> 1.638pln + 1.584pln
rozmawiałem z majstrem. Nie ma zamiaru wspawywać całego progu i kroić przy tym auta jak szalony, tylko chciał wykorzystać część zakupionego progu m.in. dlatego, że próg wyciąga się inaczej niż to wyżej przedstawił jagos, a dwa - bo obecny jest nadgryziony przez rudą |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2013-06-13, 10:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|