Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka problemów z 420A
Autor Wiadomość
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-04-18, 17:57   Kilka problemów z 420A

Przez ostatni rok talon był w rękach brata i niestety trochę podupadł ale znowu wraca we właściwe ręce i musze się nim zająć, Mam kilka problemów falowanie obrotów w zakresie 1500-2500 obrotów (krokowy wymieniałem w zeszłym roku). kolejny problem to talon nie chce jeździć na gazie chyba jest problem z przewodami podciśnienia auto po przełączeniu na gaz jedzie ale przy mocnym wciśnięciu gazu strzela w dolot i rozsadza puszkę filtra powietrza. kolejny problem tym razem na benzynie jak skręcam w prawo auto przygasa ( w lewo tak się nie dzieje)może ktoś miał podobne objawy i pomoże.
_________________

 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-18, 18:04   

co to za gaz? mkser? blos? skoro takie masz objawy ze az Ci rozsada puszke to w pierwzej kolejnosci szukaj nieszczelnosci na poiimie kolektora ssacego i przepustnicy
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-04-18, 19:59   

Instalacja już parę lat pracuje w aucie jest to zwykła instalacja z doprowadzeniem gazu w dolocie powietrza od pewnego czasu pojawiły się strzały i po kilku strzałach filtr wygląda jak przypalony. dziś rozebrałem cały dolot i nieszczelności małe widziałem uszczelniłem masą uszczelniającą podobna do sylikonu, ale nic nie pomogło.
Mam jeszcze pytanko dokładnie pod kolektorem dolotowym znajduje się taka puszka plastykowa co to jest ?? dochodzą do niej dwa przewody podciśnieniowe jeden z trójnika przy kolektorze dolotowym, i czy przewody od podciśnienia (są bardzo cieniutkie) można zamienić na większy przekrój?? Właśnie jeden z przewodów ten dochodzący z dolotu do tej plastykowej puszki pod kolektorem gdzieś spadł i zaginął dałem w jego miejsce trochę z większym przekrojem czy to może być przyczyna moich kłopotów??
_________________

 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-19, 20:14   

Tak nawiasem mówiąc to wykończy Ci się silnik na tej instalacji, pasowałoby ją zmienić bo szkoda silnika.

Miron napisał/a:
dałem w jego miejsce trochę z większym przekrojem czy to może być przyczyna moich kłopotów??


może być bo testowałem takie opcje i auto wariowało delikatnie ... acz kolwiek bez falowania (dużego) tylko spadki ,więc dla mnie nie ten kierunek ...

Miron napisał/a:
dziś rozebrałem cały dolot i nieszczelności małe widziałem uszczelniłem masą uszczelniającą podobna do sylikonu, ale nic nie pomogło.


nie ma to żadnej gwarancji,że wykluczysz problem, owiniesz taśmą,zakleisz,zlepisz,zaspawasz i tak nieszczelności mogą być.
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-04-19, 20:27   

Problem w tym że ciężko dostać takie oryginalne przewody do podciśnienia z tymi końcówkami gumowymi.
_________________

 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2013-04-19, 20:34   

Miron, a w jakim stanie jest uszczelka od przpustnicy?
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-19, 20:37   

allegro-rozbitek-na części-telefon ;) myślę że to nie sedno problemu, ale powodzenia :ok:
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-04-21, 11:09   

uszczelka nie była w najlepszym stanie ale lekko ja posmarowałem sylikonem z obu stron przed złożeniem wiec powinno być szczelne
_________________

 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-21, 11:22   

nieszczelnosci na poziomie kolektora ssacego moze byc wiecej, kolektor ma az dwie uszczelki jedna do glowicy druga po jego rozpolowieniu, dodatkowo oringi wtryskwiaczy, podcisnienia itd. metoda smarowania starych uszczelek sylikonem to troche leczenie syfa pudrem... po pierwsze powymieniaj te uszczelki na nowe a po drugie wyreguluj instalacje gazowa
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-04-21, 11:30   

Z tym sylikonem masz racje ale wtedy nie miałem nic innego dostępnego kupić taką uszczelkę od ręki to problem, dorobić też trzeba mieć z czego. Goldi mógłbyś mi jeszcze odpowiedzieć na pytanie zadane wyżej a pro po tej puszki pod kolektorem i przewodów podciśnienia?
_________________

 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-21, 11:36   

czarny box pod kolektorem ssacym to zbiornik podcisnienia do tempomatu...na dobra sprawe mozna go nawet usunac a tempomat i tak bedzie dzialac... mozesz wymienic podcisnienia na inne
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-05-07, 19:45   

Odgrzewam temat pytaniem co jest odpowiedzialne za utrzymanie obrotów w silniku tzn. jeśli silnik dostaje obciążenie od np. klimy czy wentylatora to co reguluje obroty żeby silnik nie zgasł???zauważyłem że jak się załącza wentylator na postoju to obroty słabną i utrzymują się na niższym poziomie niż normalnie, natomiast podczas jazdy przy skręcaniu w prawo też silnik przygasa.
_________________

 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-07, 20:13   

Miron napisał/a:
jeśli silnik dostaje obciążenie od np. klimy


ECU ewentualnie jak masz słabo napięty pasek na alternatorze to może słabnąć ...

Cytat:
natomiast podczas jazdy przy skręcaniu w prawo też silnik przygasa.


Na gazie czy benzynie ? bez znaczenia ?
Ostatnio zmieniony przez MX-3 2013-05-07, 20:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-05-07, 20:31   

Na benzynie
_________________

 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-07, 20:39   

To bardzo dobrze,że nie na LPG mniej szukania ;) Zalej do pełna benzyny i sprawdź co się dzieje,być może pompa paliwa nie domaga ...
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-05-07, 22:02   

Czasami wyrzuca błędy po sprawdzeniu na kluczyku wyskakuje błąd 12 i 43 to chyba związane z zapłonem
_________________

 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-07, 22:20   

Miron napisał/a:
związane z zapłonem


To na gazie była by już padaczka ... może wtryskiwacze + zwarcie + wiązki cewki ... Czyli jeszcze pasuje patrzeć za ewentualnym zwarciem na wiązkach ... jeszcze zrób porządek z dolotem tylko nie za pomocą kleju ;)
Ostatnio zmieniony przez MX-3 2013-05-07, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-05-11, 21:56   

No i lipa na benzynie też już nie chodzi jak tylko się dobrze rozgrzeje auto najpierw obroty zaczęły skakać na 2000 obr/min i falują do 3000 czasem 3500obr/min a potem już przestał chodzić na wszystkich cylindrach i pracował tak nie równo że wydawało mi się że tylko 2 cylindry palą, szczerze już kiedyś coś podobnego miałem ale się uspokoiło i dłuższy czas było ok (2lata) teraz widzę ponownie to samo się dzieje? Co robić??
_________________

 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-11, 22:41   

hmm wygląda jak awaria czujnika położenia wałka, można jeszcze sprawdzać po całości czyli uklad paliwowy wtryski, cisnienie itd nieszczelnosci, zaplon (o ktorym mowiles) i PT ale raczej to nie to ...
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-05-11, 22:55   

MX-3 napisał/a:
i PT
??
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12