Nissan SILVIA S14 |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-09-25, 12:09
|
|
|
Simeon napisał/a: | GOLDI napisał/a: | Wozny napisał/a: | . Tofik napisał/a: | A co mamy na tapecie ?? | E46 z m52tub28 na pokładzie | wywalic wsadzić m50, odprężyc i dmuchać | jakie dmuchać? wywalić i v8 wsadzić | m50 to takie 2jz wsrod silnikow bmw |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2015-09-25, 15:49
|
|
|
zaraz polecą paski za OT
Tofik kiedy i gdzie będzie można zobaczyć jak to lata? kiedy się wybierasz na tor? Może się jakoś ustawimy? |
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-09-25, 18:24
|
|
|
Piotrekmm, praktycznie 95% części już jest gotowych do poskładania, brakuje zaworu MAC do ebc, szerokopasmówki, jakiś wskaźników i sprzęgła bo sądze że to może odmówić posługi w bardzo szybkim czasie. Sprzęgło i wskaźniki Kafar mi pomaga ogarnąć.
Najgorasza kwestia to poprostu definitywny brak czasu, akurat od jakiegoś czasu mam tak ustawioną robote że wracam ok 18:15, zanim zjem objad ogarne się to jest 19 i w sumie bez sensu się rozkładać z robotą.
Prosty przykład: w niedziele wracając z krakowa już w kielcach skończyły mi się klocki w Lanci, wyobraź sobie że 4 dni je zmieniałem Z racji tego że garaż zajmuje Nysa to robiłem to pod blokiem, jak przychodziłem z pracy to zanim się zciemniło to zdążyłem zdemontować zacisk i klocki z jednej strony I tak zeszło 2 dni na demontaż montaż jednej strony i 2 dni drugiej Paranoja
Także nie chce tu rzucać terminami, datami ale wiadomo że chce jak najszybciej .
Jutrzejsza sobota jest już przeznaczona na składanie gruza |
_________________
|
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-09-26, 00:27
|
|
|
ogarniaj ogarniaj wskazniki i sprzeglo sie zalatwi cene bede mial w poniedzialek bo teraz urlop mamy a jak pasuje Ci wydeszek tniesz srodek czy narazie tak zostaje |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-09-26, 08:43
|
|
|
Pawełek, wydech już jest prawie ogarnięty. końcowy zostawiam jak jest bo tylko jest ruszony, wyprostowałem tylko tą końcówkę - jest jak nowa. Środkowy już jest rozbebeszony, wycięte te wgniecenie, wyklepane te załamania. Teraz tylko musze dzisiaj kupić kawałek blachy i wspawać. I gotowe do założenia |
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-10-02, 22:21
|
|
|
Gotowy do powieszenia.
swoją drogą to nie takie hop-siup obkręcić takiego wywijańca |
_________________
|
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-10-03, 02:52
|
|
|
to okrec sobie z rbeka te nasze kolektory albo z jzeta |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-10-03, 08:17
|
|
|
hehe, wyobrażam sobie jak się trzeba napocić
Paweł, wiadomo już coś o tym sprzęgle i czasomierzach? |
_________________
|
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-10-03, 11:44
|
|
|
Sprzeglo z Extreme takie jak my zakladamy do SRa kompletne kolo 1500plnow bylby to spiek 6 lapkowy. Zakladalem juz do SRa i powiem Ci ze daje rade. Bardzo duzy plus tych sprzegiel jest taki ze pedal jest jak na seryjnym docisku nie trzeba z nim walczyc. A jak chodzi o czasomierze to jeszcze nie wiadomo bo brak kontaktu narazie |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-10-03, 23:23
|
|
|
Podziałane dzisiaj sporo, ruszyło się dużym krokiem.
W pierwszej kolejności poskładałem do kupy rozbebeszone nadkole które zciągnąłem kładąc kabel do bagażnika. Przy okazji mając wszystko na wierzchu zczyściłem wszystkie miejsca gdzie pojawiał się jakiś rdzawy nalot. Zostało to potem pomalowane podkładem reaktywnym oraz zabezpieczone konserwacją.
Następnie zciągnałem cały wydech. Nie było łatwo bo mimo że składa się z 3 części żadnej nie szło rozkręcić zdjąłem więc go z podwieszek na całej długości, jednak nie mogłem go wyciagnąć gdyż seryjna pucha ostatniego tłumika jest taka wielka że nie zmieściła się pod zawieszeniem Do tyłu też nie wyjdzie bo ściana garażu. Finalnie, wyciągnąłem do tyłu po skosie tylko końcowy tłumik i odciąłem go
Potem przyszła pora na dokończenie sprawy pompy wspomagania. Zamontowałem chłodnicę wspomagania, podpiąłem wszystkie węże na gotowo i na gotowo zrobiłem całą instalacje elektryczną do pompy - Zdjęcia wrzuce w poniedziałek bo zapomniałem zrobić
Ojciec ostatnio stwierdził że nie może patrzeć na całą instalację elektryczną z przodu więc postanowił poprawić fabrykę. W sumie miał rację bo kichowato to wygląda. Przewody są w osłonkach ale powiedzmy że osłonka jest taka że zmieści się tam 4-5 grubszych przewodów a puszczone sa dwa cieniutkie. Wyglada to jakby kondona na długopis założył
Tak więc tata, rozbebeszył te urynoły, przy okazji zarobił nowe kostki do lamp i powkładał wiązki na nowo w cieniutkie peszle - wygląda to o niebo lepiej.
Po prawej zrobiona wiązka po lewej ori
Ja na ten czas zaślepiłem jeszcze kanały wodne które były zasilaniem i powrotem wody ze starego turbo - nowe nie ma magistrali wodnej
Przyszla wreszcie pora na wieszanie kolektora i turbo.
Nowy MLS pod wydechowy ( stary w sumie by i się nadał na powrót ale nie kosmiczne pieniądze za nowy i głowa spokojna):
Na to baranek w cieplutkim ubranku:
Zaraz jak kupiłem turbo wpadł mi do głowy pewien pomysł Tak więc sprężarka dostała "new look"
Wreszcie na zwieńczenie dnia osiadła na swoim miejscu:
Tyle na dzisiaj. W poniedziałek mam wolne to będzie dalsza walka
|
_________________
|
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-04, 09:28
|
|
|
Ktoś zayumał mi ostatnio wiadro od mopa, dobrze ze chociaż masz z niego pożytek. W nowym kolorze z palety hks mu do twarzy! |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2015-10-04, 14:28
|
|
|
Robi robotę szczególnie kolorek turbionki |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
Damian_Eclipse
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 683 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-10-11, 16:12
|
|
|
tamten to s14a samochod z lublina znam wlasciciela z tym, ze tamten to seria |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-11, 18:02
|
|
|
Tofik.... to turbo nie ma chłodzenia cieczą? Tylko oliwa? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-10-11, 20:00
|
|
|
nie ma płaszcza wodnego w niej, tylko olejowy |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-10-12, 13:35
|
|
|
no a nie lepsze sa z wodnym ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2015-10-12, 13:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-10-12, 14:03
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | no a nie lepsze sa z wodnym ? | be znaczenia... jesli ma sie wydajy uklad chlodzenia cieczy i oleju to bez znaczenia... ewentualnie jesli wymiennik ciepla oleju z plynem chlodniczym jest wydajny to j.w |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-12, 18:24
|
|
|
uuu... ja chyba bym się nie odważył na taką sprężarkę bez płaszcza wodnego. To jednak nie małe jajko z diesla...
[ Dodano: 2015-10-12, 18:26 ]
mi się podoba, że pomaga Ci Twój tato Taka męska więź...heh |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-10-12, 18:41
|
|
|
jagos napisał/a: | uuu... ja chyba bym się nie odważył na taką sprężarkę bez płaszcza wodnego. To jednak nie małe jajko z diesla...
[ Dodano: 2015-10-12, 18:26 ]
mi się podoba, że pomaga Ci Twój tato Taka męska więź...heh |
Nie pamietam ale czy Twój Turbonetics T04E-60 nie jest chłodzony tylko olejem ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
|