Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan SILVIA S14
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-07-12, 22:30   

Tofik napisał/a:
Piotruś, co mi to da ??
podpinasz, wgrywasz mape startowa i jedziesz na strojenie ;) unikasz bledow w podpiciach we wiazce bo to głowny bład podpinaczy/stroicieli...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-07-12, 22:58   

ooo, podoba mi się to :-)
_________________

 
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-13, 10:19   

Klamiesz, sa w polsce podstawki z termostatem i wyjsciami na czujniki http://www.driftshop.pl/s...zujnikow-greddy
hahaha
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
Ostatnio zmieniony przez dani.boss 2015-07-13, 12:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-23, 23:23   

Faak meeen :serduszka: Naoglądałem się zdjęć i coś mi się wydaje, że będę musiał do Kielcowni zawitać niedługo zobaczyć dziada na żywo.

Miałem okazję się przejechać serią i szła zacnie ale po tych modach to będzie mocarz :paker:
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-24, 08:21   

Tofik, Zaciekawiła mnie sprawa rozwiązania wspomagania. Możesz cos więcej napisać? Jak to wygląda w kwestii montażu, podłączenia. Pytam bo cholera rozwiązało by to sporo problemów z seryjna pompą w 4G63, która jak kazdy wie zabiera jak, że wazne miejsce pod maską :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-07-25, 10:12   

jagos, przejscie na elektrykę jest bardzo proste. Wywalasz seryjną pompę, kupujesz pompę elektryczną. Ja wybrałem pompę z astry bo jest tania, ma proste mocowania i najprostszy kształt zbiorniczka. Wstawić możesz sobie ją gdzie Ci pasuje, gdzie jest miejsce, ja schowałem w miejscu seryjnego IC, żeby nie zajmowała miejsca w komorze. Dorobić trzeba dwa przewody, zasilający i powrót. Zasilający magiel musi być cały zakuwany, ja wykorzystałem część oryginalnej rurki idącej od magla razem z czujnikiem ciśnienia płynu, jej fragment elastyczny odciąłem i w jego miejsce zakuli mi węża odpowiedniej długości z końcówką pasującą do pompy. Przewód powrotny mozesz mieć na opaski bo tam juz ciśnienia takiego nie ma.
Podłączenie elektryczne bardzo proste. Trzy przewody.
1 - stały plus z akumulatora
2- plus po stacyjce
3 - do alternatora

To wszystko
_________________

 
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2015-07-25, 17:18   

Tofik, a możesz opisać jakieś wady zalety? w jakim celu to zrobiłeś? rozważałem takie rozwiązanie w subaru ale zastanawiam się co mi to da poza tym że bedzie trochę luźniej pod maską :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2015-07-25, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-07-25, 18:15   

w zasadzie trzy podstawowe zalety to
1. Właśnie miejsce pod maską, odjęcie osprzętu z silnika
2. Odszedł mi jeden pasek, odciążył się silnik
3. mogłem sobie ją zainstalować gdzie chciałem żeby mieć i łatwy dostęp i porządek.

W zasadzie jakbym zrezygnował z klimy to by mi tylko jeden pasek na silniku został do napędu alternatora i pompy wody :)
_________________

 
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2015-07-25, 22:04   

Tofik napisał/a:
odciążył się silnik

zdemontowałem u siebie pasek właśnie na to licząc że bedzie miał lżej się kręcić co przeniesie się na osiągi i niestety się rozczarowałem bo ja żadnej różnicy nie odczułem :roll:
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-07-25, 23:01   

zalety takiego rozwiazania to glownie miejsce pod maska, roznicy duzej sie nie odczuje bo to co by zabrala pompa wspol teraz w wiekszym stopniu zabierze alternator...

wady pompa nie jest sterowana po predkosci, i wraz ze wzrostem predkosci wspomaganie sprawia ze samochod jest ciut za nerwowy..
takie moja odczucia po montażach pomp z łopli ;)


mozna uzyc pompe z mr2 elektro hydr ktora jest sterowana po predkosci i dziala to bdb ;) ale mała nie jest, lekka nie jest a uklad elektryczny jest nieco skomplikowany ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-08-03, 23:38   

my mamy takie pompy znaczy z łopli u nas w driftowozach stad Tofik złapał natchnienia zalety u nas pompy podkrecone na 120 wspoma bardzo fajna leko chodzi i w drifcie sprawadza sie jak zadna. seryjne z 2jzeta albo rbekowe to 3-4 na sezon w kazdym aucie a elektryki chodza az milo i zadnej awryji nie bylo z nimi :jezyk: a siebie tez zakladam elektryka :hahaha:
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-09-06, 20:06   

Może i mały kroczek ale zawsze do przodu :)

Puściłem przewód do akumulatora który będzie przeniesiony do bagażnika. Przewód wchodzi do środka przez gródź i leci po wiązce elektrycznej która idzie na tył.







każdy niezabezpieczony odcinek przewodu schowałem w peszlu a ewentualne nawralgiczne miejsca zabezpieczyłem dodatkowo nakładając gruby gumowy wąż



Przy okazji rozmontowanej tylnej części wnętrza, dobrałem się i wymieniłem pompiczkę paliwa.

wyjęty OEM



OEM vs Walbro 255



i Walbro na miejscu




Ostatnio również zdjąłem i pomalowałem w podkład pokrywe zaworów i dolną część kolektora ssącego. Mam już kupiony lakier, miałem malować w sobotnie popołudnie ale miałem gości i mieliśmy zajęte popołudnie :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Tofik 2015-09-07, 20:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2015-09-07, 22:46   

A jeździ to bokiem??
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-09-08, 15:47   

simongs1, Jeździ tylko bokiem bo po tylu dzwonach prosto niema szans. Chodzą słuchy że Tofik sam go sobie wyklepał z przystanku autobusowego z pod Berlina.

A tak na poważnie to szacun Tofik za to jak robisz auto. Czytając to wszystko zasanawiam się czy nie pożyczyć Ci mojego na pół roku czy rok to byś go doprowadził do fajnego stanu..
Ostatnio zmieniony przez Wozny 2015-09-08, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-09-23, 22:16   

Wozny napisał/a:
Czytając to wszystko zasanawiam się czy nie pożyczyć Ci mojego na pół roku czy rok to byś go doprowadził do fajnego stanu..


A co mamy na tapecie ?? :)

a w temacie.
...Już bliżej niż dalej.

do koszyka frutów doszły:

JECS Injectors 550cc





3" BLITZ Nur-Spec R



_________________

 
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-09-24, 07:14   

.
Tofik napisał/a:
A co mamy na tapecie ??
E46 z m52tub28 na pokładzie
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-09-24, 13:44   

Wozny napisał/a:
.
Tofik napisał/a:
A co mamy na tapecie ??
E46 z m52tub28 na pokładzie
wywalic :P wsadzić m50, odprężyc i dmuchać :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2015-09-24, 16:07   

GOLDI napisał/a:
Wozny napisał/a:
.
Tofik napisał/a:
A co mamy na tapecie ??
E46 z m52tub28 na pokładzie
wywalic :P wsadzić m50, odprężyc i dmuchać :)
jakie dmuchać? :ksiadz: wywalić i v8 wsadzić
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-09-24, 18:54   

GOLDI, vanosy po regenaracji z nowymi uszczelniaczami więc na silnik nie narzekam. Fajnie idzie z dołu więc dmuchać niema co. Pozatym jest to dupowóz dla żony i jest w automacie dlatego zostaje jak jest. Co do Tofika to chodziło mi bardziej o to żeby wziął bete i ją dopieścił tak jak to robi z nysą.

Simeon, co do V8 to mam w audi 4.2 niestety nie w a3 tylko w a8 więc waga napęd quattro i automat zabijają przyspieszenie. Jedyne co to dźwięk V8 :serduszka: Ta melodia nigdy mi się nie znudzi.
 
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2015-09-24, 21:15   

Ale oprócz dźwięku v-ka robi zamieszanie na ulicy :serduszka:
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14