Nissan SILVIA S14 |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-07-12, 22:30
|
|
|
Tofik napisał/a: | Piotruś, co mi to da ?? | podpinasz, wgrywasz mape startowa i jedziesz na strojenie unikasz bledow w podpiciach we wiazce bo to głowny bład podpinaczy/stroicieli... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-07-12, 22:58
|
|
|
ooo, podoba mi się to |
_________________
|
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-13, 10:19
|
|
|
Klamiesz, sa w polsce podstawki z termostatem i wyjsciami na czujniki http://www.driftshop.pl/s...zujnikow-greddy
hahaha |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
Ostatnio zmieniony przez dani.boss 2015-07-13, 12:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-23, 23:23
|
|
|
Faak meeen Naoglądałem się zdjęć i coś mi się wydaje, że będę musiał do Kielcowni zawitać niedługo zobaczyć dziada na żywo.
Miałem okazję się przejechać serią i szła zacnie ale po tych modach to będzie mocarz |
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-24, 08:21
|
|
|
Tofik, Zaciekawiła mnie sprawa rozwiązania wspomagania. Możesz cos więcej napisać? Jak to wygląda w kwestii montażu, podłączenia. Pytam bo cholera rozwiązało by to sporo problemów z seryjna pompą w 4G63, która jak kazdy wie zabiera jak, że wazne miejsce pod maską |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-07-25, 10:12
|
|
|
jagos, przejscie na elektrykę jest bardzo proste. Wywalasz seryjną pompę, kupujesz pompę elektryczną. Ja wybrałem pompę z astry bo jest tania, ma proste mocowania i najprostszy kształt zbiorniczka. Wstawić możesz sobie ją gdzie Ci pasuje, gdzie jest miejsce, ja schowałem w miejscu seryjnego IC, żeby nie zajmowała miejsca w komorze. Dorobić trzeba dwa przewody, zasilający i powrót. Zasilający magiel musi być cały zakuwany, ja wykorzystałem część oryginalnej rurki idącej od magla razem z czujnikiem ciśnienia płynu, jej fragment elastyczny odciąłem i w jego miejsce zakuli mi węża odpowiedniej długości z końcówką pasującą do pompy. Przewód powrotny mozesz mieć na opaski bo tam juz ciśnienia takiego nie ma.
Podłączenie elektryczne bardzo proste. Trzy przewody.
1 - stały plus z akumulatora
2- plus po stacyjce
3 - do alternatora
To wszystko |
_________________
|
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:18
|
|
|
Tofik, a możesz opisać jakieś wady zalety? w jakim celu to zrobiłeś? rozważałem takie rozwiązanie w subaru ale zastanawiam się co mi to da poza tym że bedzie trochę luźniej pod maską |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2015-07-25, 17:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-07-25, 18:15
|
|
|
w zasadzie trzy podstawowe zalety to
1. Właśnie miejsce pod maską, odjęcie osprzętu z silnika
2. Odszedł mi jeden pasek, odciążył się silnik
3. mogłem sobie ją zainstalować gdzie chciałem żeby mieć i łatwy dostęp i porządek.
W zasadzie jakbym zrezygnował z klimy to by mi tylko jeden pasek na silniku został do napędu alternatora i pompy wody |
_________________
|
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2015-07-25, 22:04
|
|
|
Tofik napisał/a: | odciążył się silnik |
zdemontowałem u siebie pasek właśnie na to licząc że bedzie miał lżej się kręcić co przeniesie się na osiągi i niestety się rozczarowałem bo ja żadnej różnicy nie odczułem |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-07-25, 23:01
|
|
|
zalety takiego rozwiazania to glownie miejsce pod maska, roznicy duzej sie nie odczuje bo to co by zabrala pompa wspol teraz w wiekszym stopniu zabierze alternator...
wady pompa nie jest sterowana po predkosci, i wraz ze wzrostem predkosci wspomaganie sprawia ze samochod jest ciut za nerwowy..
takie moja odczucia po montażach pomp z łopli
mozna uzyc pompe z mr2 elektro hydr ktora jest sterowana po predkosci i dziala to bdb ale mała nie jest, lekka nie jest a uklad elektryczny jest nieco skomplikowany |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-08-03, 23:38
|
|
|
my mamy takie pompy znaczy z łopli u nas w driftowozach stad Tofik złapał natchnienia zalety u nas pompy podkrecone na 120 wspoma bardzo fajna leko chodzi i w drifcie sprawadza sie jak zadna. seryjne z 2jzeta albo rbekowe to 3-4 na sezon w kazdym aucie a elektryki chodza az milo i zadnej awryji nie bylo z nimi a siebie tez zakladam elektryka |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-09-06, 20:06
|
|
|
Może i mały kroczek ale zawsze do przodu
Puściłem przewód do akumulatora który będzie przeniesiony do bagażnika. Przewód wchodzi do środka przez gródź i leci po wiązce elektrycznej która idzie na tył.
każdy niezabezpieczony odcinek przewodu schowałem w peszlu a ewentualne nawralgiczne miejsca zabezpieczyłem dodatkowo nakładając gruby gumowy wąż
Przy okazji rozmontowanej tylnej części wnętrza, dobrałem się i wymieniłem pompiczkę paliwa.
wyjęty OEM
OEM vs Walbro 255
i Walbro na miejscu
Ostatnio również zdjąłem i pomalowałem w podkład pokrywe zaworów i dolną część kolektora ssącego. Mam już kupiony lakier, miałem malować w sobotnie popołudnie ale miałem gości i mieliśmy zajęte popołudnie |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Tofik 2015-09-07, 20:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2015-09-07, 22:46
|
|
|
A jeździ to bokiem?? |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2015-09-08, 15:47
|
|
|
simongs1, Jeździ tylko bokiem bo po tylu dzwonach prosto niema szans. Chodzą słuchy że Tofik sam go sobie wyklepał z przystanku autobusowego z pod Berlina.
A tak na poważnie to szacun Tofik za to jak robisz auto. Czytając to wszystko zasanawiam się czy nie pożyczyć Ci mojego na pół roku czy rok to byś go doprowadził do fajnego stanu.. |
Ostatnio zmieniony przez Wozny 2015-09-08, 15:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-09-23, 22:16
|
|
|
Wozny napisał/a: | Czytając to wszystko zasanawiam się czy nie pożyczyć Ci mojego na pół roku czy rok to byś go doprowadził do fajnego stanu.. |
A co mamy na tapecie ??
a w temacie.
...Już bliżej niż dalej.
do koszyka frutów doszły:
JECS Injectors 550cc
3" BLITZ Nur-Spec R
|
_________________
|
|
|
|
|
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2015-09-24, 07:14
|
|
|
. Tofik napisał/a: | A co mamy na tapecie ?? | E46 z m52tub28 na pokładzie |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-09-24, 13:44
|
|
|
Wozny napisał/a: | . Tofik napisał/a: | A co mamy na tapecie ?? | E46 z m52tub28 na pokładzie | wywalic wsadzić m50, odprężyc i dmuchać |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2015-09-24, 16:07
|
|
|
GOLDI napisał/a: | Wozny napisał/a: | . Tofik napisał/a: | A co mamy na tapecie ?? | E46 z m52tub28 na pokładzie | wywalic wsadzić m50, odprężyc i dmuchać | jakie dmuchać? wywalić i v8 wsadzić |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2015-09-24, 18:54
|
|
|
GOLDI, vanosy po regenaracji z nowymi uszczelniaczami więc na silnik nie narzekam. Fajnie idzie z dołu więc dmuchać niema co. Pozatym jest to dupowóz dla żony i jest w automacie dlatego zostaje jak jest. Co do Tofika to chodziło mi bardziej o to żeby wziął bete i ją dopieścił tak jak to robi z nysą.
Simeon, co do V8 to mam w audi 4.2 niestety nie w a3 tylko w a8 więc waga napęd quattro i automat zabijają przyspieszenie. Jedyne co to dźwięk V8 Ta melodia nigdy mi się nie znudzi. |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2015-09-24, 21:15
|
|
|
Ale oprócz dźwięku v-ka robi zamieszanie na ulicy |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
|