Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon
Autor Wiadomość
RobsonYakuza 
zielenina


Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-08-04, 22:32   

6,8 to mo?ne pokazywa? katalog dla GSX'a bo ja swoim mia?em 6,8 gdzie nie mia?em spr??ania dobrego w t?okach 2 i 3 wi?c mo?e bym da? rade na 6,5
 
 
gabriel-gst
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-06, 12:40   

kiepuczi napisał/a:
daj VIN albo zr?b zdj?cie naklejki z VIN


0406 32160
 
 
Simon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-21, 20:22   

A ja mam pytanko. Mianowicie czy czesto psuje sie/pada Turbo w wersji GST(2 gen oczywiscie)? Czy byly Automaty w wersji z turbo?
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-21, 20:33   

Simon oczywi?cie, ?e by?y turbo w autmacie. Z tego co mi wiadomo, to turbo r??ni?o si? te? w zale?no?ci od skrzyni.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Simon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-21, 20:53   

Dziekuje a jeszcze czy czesto psuja sie/pada Turbo w automatach w 2g?
 
 
Marko_ck 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 178
Skąd: ck
Wysłany: 2009-12-21, 21:57   

a co to za roznica ? Jak nie dbasz to pada tak samo szybko.
 
 
Simon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-21, 22:03   

Marko_ck, w pelni sie zgadzam lecz chodzi o to czy sa wytrzymale. Wystrzymale w sensie, normalnej jazdy i dobrego uzytkowania?
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-22, 00:15   

Automat chyba jest duzo mocniejszy niz manual.
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2010-01-05, 22:41   

A ja mam pytanie odno?nie talonowskich prog?w. W jakiej wersji (przed czy polifcie) wyst?powa?y progi skr?cane? Takie jak te:

tylko w wersjach turbo?
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Black 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 1052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-05, 23:00   

elinwar napisał/a:
A ja mam pytanie odno?nie talonowskich prog?w. W jakiej wersji (przed czy polifcie) wyst?powa?y progi skr?cane? Takie jak te:
Obrazek
tylko w wersjach turbo?

Przedlift turbo :)
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2010-01-06, 00:37   

finger napisał/a:
Automat chyba jest duzo mocniejszy niz manual.


chyba nie :) turbiny sa takie same :jezyk:

czy wytrzymale hmm ja mysle ze jak dbasz tak masz i nie sa one w cale zle
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2010-01-06, 17:36   

Black dzi?ki za info :)
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-07, 08:29   

simongs1, Czepiaczu chyba wiadomo, ze chodzilo o wytrzymalosc :P to o wytrzymalosci niech sie goldi wypowie.
 
 
Black 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 1052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-07, 09:13   

elinwar napisał/a:
Black dzi?ki za info :)
:ok:
 
 
coolgostek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-19, 10:52   Nr OEM cz??ci 2G

Szuka?em do swojej mo?e i Wam si? przyda:
Nr OEM cz??ci 2G
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2011-01-04, 03:45   

gdzie? widzia?em ale nie wiem gdzie (albo mo?e co? mi si? ubzdura?o) ale przed chwil? kolega poruszy? temat nap?du w RX8 i tak zacz??a si? dyskusja jeszcze o Eclipsie...

I takie jedno pytanko - Jak jest roz?o?ony nap?d w GSXie ? jest sta?y na 4 ko?a czy w zale?no?ci od zapotrzebowania ? i jakie s? proporcje je?li s? :lol2: ?
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-04, 09:40   

60%ty? 40%przod naped staly
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-04, 09:57   

takie rzeczy jak roz?o?enie nap?du nie wychodz? na hamowni?
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2011-01-05, 00:28   

GOLDI napisał/a:
60%ty? 40%przod naped staly


GOLDI, masz mo?e jakie? materia?y potwierdzaj?ce to, ?e w GSX/TSi AWD tak w?a?nie jest?

Z tego co czyta?em nap?d AWD to taki w kt?rym prawie ca?y moment przekazywany jest na o? przedni? i w razie u?lizgu k??(r??nicy pr?dko?ci) do??czany ty?. Je?li si? myl? niech kto? mnie poprawi.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-05, 00:48   

djmil napisał/a:
Z tego co czyta?em nap?d AWD to taki w kt?rym prawie ca?y moment przekazywany jest na o? przedni? i w razie u?lizgu k??(r??nicy pr?dko?ci) do??czany ty?. Je?li si? myl? niech kto? mnie poprawi.
eclipse nie mial napedu typu haldex a typ torsen

Oba systemy sa do siebie podobne je?li chodzi o zasade dzia?ania jednak r?zni? ich zasadniczo g??wne elementy przeniesienia napedu czyli tzw sprz?g?a. W Torsenie zastosowane zosta?o sprz?g?o wiskotyczne i naped na ty? jest spi?ty nieomal na sta?e. Si?y oporu toczenia i si?y napedowe przyjmuje na siebie wiskoza. W haldexie zastosowane zosta?o sprz?g?o elektrohydrauliczne kt?re jest w pe?ni sterowalne. Oczywi?cie kieruj?cy pojazdem w kt?rym zastosowany zosta? jeden z system?w nie ma bezpo?redniej mo?liwo?ci sterowania uk?adami. W haldexie do odpowiedniego wysterowania elektrohydraulicznego sprz?g?a zaprz?gni?ta zostala elektronika.....

nie ma co przynudzac o haldexie... i tak chetnego na taki naped w eclipsie nie bedzie... chociaz znam jednego ecli do ktorego moze cos takiego niebawem zalozymy... ale poczekamy, zobaczymy....

sprz?g?o wiskotyczne
(Najcz??ciej w Audi) zabudowane jest ono na wa?ku zdawczym w skrzyni bieg?w i s?u?y do
niwelowania r??nic obrot?w k?? mi?dzy osiami pojazdu a nie mi?dzy ko?ami na osiach.
Gdybynie by?o tego sprz?gie?ka tylko nap?d spi?ty by?by na sztywno...mia?by? niez?? zabaw? na zakretach.

mozna o tym ksiazki pisac... i tutaj podobnie jak z olejami silnikowymi i kobietami... kazdy bedzie mial swoja teorie...
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-01-05, 00:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12