Wszystko o: 1995-1999 (2G) Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon |
Autor |
Wiadomość |
RobsonYakuza
zielenina
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-08-04, 22:32
|
|
|
6,8 to mo?ne pokazywa? katalog dla GSX'a bo ja swoim mia?em 6,8 gdzie nie mia?em spr??ania dobrego w t?okach 2 i 3 wi?c mo?e bym da? rade na 6,5 |
|
|
|
|
gabriel-gst [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-06, 12:40
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | daj VIN albo zr?b zdj?cie naklejki z VIN |
0406 32160 |
|
|
|
|
Simon [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-21, 20:22
|
|
|
A ja mam pytanko. Mianowicie czy czesto psuje sie/pada Turbo w wersji GST(2 gen oczywiscie)? Czy byly Automaty w wersji z turbo? |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-12-21, 20:33
|
|
|
Simon oczywi?cie, ?e by?y turbo w autmacie. Z tego co mi wiadomo, to turbo r??ni?o si? te? w zale?no?ci od skrzyni. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Simon [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-21, 20:53
|
|
|
Dziekuje a jeszcze czy czesto psuja sie/pada Turbo w automatach w 2g? |
|
|
|
|
Marko_ck
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 178 Skąd: ck
|
Wysłany: 2009-12-21, 21:57
|
|
|
a co to za roznica ? Jak nie dbasz to pada tak samo szybko. |
|
|
|
|
Simon [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-21, 22:03
|
|
|
Marko_ck, w pelni sie zgadzam lecz chodzi o to czy sa wytrzymale. Wystrzymale w sensie, normalnej jazdy i dobrego uzytkowania? |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-22, 00:15
|
|
|
Automat chyba jest duzo mocniejszy niz manual. |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2010-01-05, 22:41
|
|
|
A ja mam pytanie odno?nie talonowskich prog?w. W jakiej wersji (przed czy polifcie) wyst?powa?y progi skr?cane? Takie jak te:
tylko w wersjach turbo? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Black
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 1052 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-05, 23:00
|
|
|
elinwar napisał/a: | A ja mam pytanie odno?nie talonowskich prog?w. W jakiej wersji (przed czy polifcie) wyst?powa?y progi skr?cane? Takie jak te:
Obrazek
tylko w wersjach turbo? |
Przedlift turbo |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2010-01-06, 00:37
|
|
|
finger napisał/a: | Automat chyba jest duzo mocniejszy niz manual. |
chyba nie turbiny sa takie same
czy wytrzymale hmm ja mysle ze jak dbasz tak masz i nie sa one w cale zle |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2010-01-06, 17:36
|
|
|
Black dzi?ki za info |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-07, 08:29
|
|
|
simongs1, Czepiaczu chyba wiadomo, ze chodzilo o wytrzymalosc to o wytrzymalosci niech sie goldi wypowie. |
|
|
|
|
Black
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 1052 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-07, 09:13
|
|
|
elinwar napisał/a: | Black dzi?ki za info | |
|
|
|
|
coolgostek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-19, 10:52 Nr OEM cz??ci 2G
|
|
|
Szuka?em do swojej mo?e i Wam si? przyda:
Nr OEM cz??ci 2G |
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-04, 03:45
|
|
|
gdzie? widzia?em ale nie wiem gdzie (albo mo?e co? mi si? ubzdura?o) ale przed chwil? kolega poruszy? temat nap?du w RX8 i tak zacz??a si? dyskusja jeszcze o Eclipsie...
I takie jedno pytanko - Jak jest roz?o?ony nap?d w GSXie ? jest sta?y na 4 ko?a czy w zale?no?ci od zapotrzebowania ? i jakie s? proporcje je?li s? ? |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-01-04, 09:40
|
|
|
60%ty? 40%przod naped staly |
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-01-04, 09:57
|
|
|
takie rzeczy jak roz?o?enie nap?du nie wychodz? na hamowni? |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2011-01-05, 00:28
|
|
|
GOLDI napisał/a: | 60%ty? 40%przod naped staly |
GOLDI, masz mo?e jakie? materia?y potwierdzaj?ce to, ?e w GSX/TSi AWD tak w?a?nie jest?
Z tego co czyta?em nap?d AWD to taki w kt?rym prawie ca?y moment przekazywany jest na o? przedni? i w razie u?lizgu k??(r??nicy pr?dko?ci) do??czany ty?. Je?li si? myl? niech kto? mnie poprawi. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-01-05, 00:48
|
|
|
djmil napisał/a: | Z tego co czyta?em nap?d AWD to taki w kt?rym prawie ca?y moment przekazywany jest na o? przedni? i w razie u?lizgu k??(r??nicy pr?dko?ci) do??czany ty?. Je?li si? myl? niech kto? mnie poprawi. | eclipse nie mial napedu typu haldex a typ torsen
Oba systemy sa do siebie podobne je?li chodzi o zasade dzia?ania jednak r?zni? ich zasadniczo g??wne elementy przeniesienia napedu czyli tzw sprz?g?a. W Torsenie zastosowane zosta?o sprz?g?o wiskotyczne i naped na ty? jest spi?ty nieomal na sta?e. Si?y oporu toczenia i si?y napedowe przyjmuje na siebie wiskoza. W haldexie zastosowane zosta?o sprz?g?o elektrohydrauliczne kt?re jest w pe?ni sterowalne. Oczywi?cie kieruj?cy pojazdem w kt?rym zastosowany zosta? jeden z system?w nie ma bezpo?redniej mo?liwo?ci sterowania uk?adami. W haldexie do odpowiedniego wysterowania elektrohydraulicznego sprz?g?a zaprz?gni?ta zostala elektronika.....
nie ma co przynudzac o haldexie... i tak chetnego na taki naped w eclipsie nie bedzie... chociaz znam jednego ecli do ktorego moze cos takiego niebawem zalozymy... ale poczekamy, zobaczymy....
sprz?g?o wiskotyczne
(Najcz??ciej w Audi) zabudowane jest ono na wa?ku zdawczym w skrzyni bieg?w i s?u?y do
niwelowania r??nic obrot?w k?? mi?dzy osiami pojazdu a nie mi?dzy ko?ami na osiach.
Gdybynie by?o tego sprz?gie?ka tylko nap?d spi?ty by?by na sztywno...mia?by? niez?? zabaw? na zakretach.
mozna o tym ksiazki pisac... i tutaj podobnie jak z olejami silnikowymi i kobietami... kazdy bedzie mial swoja teorie... |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-01-05, 00:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|